Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Biscolata Minis
amazon-image
Biscolata Minis

Biscolata Minis

Biscolata 
  4.74  (3333 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Sütlü Çikolata Kaplamalı Fındık Kremalı Gofret

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%76
%15
%2
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Ayşe D.
Ayşe D. · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu küçük atıştırmalıklar, bir ısırıkta yiyebileceğiniz şekilde tasarlanmış. İç kısmında nefis bir çikolata dolgusu bulunuyor ve dışarıdaki bisküvi tabakası da oldukça lezzetli. Bu minik atıştırmalıklar, çikolata ihtiyacınızı hızlı bir şekilde karşılamak için mükemmel bir seçenek. Ayrıca, pratik bir ambalajları var, bu yüzden yanınızda taşımak veya acil bir tatlı atıştırmalık için harika bir seçenek. Genel olarak, Biscolata Minis'i sevdim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hatice D.
Hatice D. · 27 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Biscolata'nın birçok ürününü denedim hepsi birbirinden güzel bunun her birinin ayrı paketlenmiş olması ilgimi çok çekti aynı zamanda çok beğendim çünkü bazı markaların gofretlerini yediğim zaman hemen bitirmek zorunda kalıyorum ya da ziyan oluyordu çünkü bekleyince yumuşama meydana geliyordu. Tek tek paketlenmesi bu israfında önüne geçeceğini düşünüyorum. Bunun bir tanesi direk çantaya bile atıp evden çıkılabilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşe ç.
Ayşe Ç. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün biscolatanın diğer ürünleri gibi kaliteli ve farklı. Çikolatası ve gofreti lezzetli ve ortalama bir çikolatalı gofretin üzerinde. Gofreti ne dağılacak kadar yumuşak ne de çok sert. Lezzeti gerçekten on numara. Ambalajdaki tasarım, soru sorma fikri güzel ve yaratıcı. Her bir gofret tekli ambalajda olduğundan kesinlikle kahve yanına ikram etmek için ve okulda öğrencilerimi ödüllendirmek için kullanacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevim T.
Sevim T. · 32 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tadı enfes. Ağızda dağılan gofreti yenilmeye değer! Küçük küçük ayrı ayrı paketlenmiş olması harika. Hem diyetteyim, çok yememem lazım, ama bir yandan da canım nasıl çikolata çekiyor. İşte tam da bunun için küçük porsiyonlarda tek tek paketlenmiş sanki ! İhtiyacın olan kadarını yiyorsun ve geri kalanlar açılmamış paketinde temiz ve taze kalmaya devam ediyor. Tam bir sade kahve yanı atıştırmalığı. Çok sevdim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fıgen Ö.
Fıgen Ö. · 50 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tek kelime ile muhteşem bir gofret.Tek tek paketlenmesi yanımdaki kişiler ile paylaşmamı kolaylaştırdı ve bu durum çok hoşuma gitti.Çıtır çıtır gofreti,kreması ve çikolata kaplaması çok kaliteli ve lezzetli geldi bana.Ayrıca porsiyonluk olması istediğim kadarını açıp tüketmemi sağlarken geri kalan kısmının bayatlamasını önledi.Severek yiyeceğinizi düşündüğüm lezzetli bir atıştırmalık.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yeter A.
Yeter A. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tadı güzel ama aramam
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşegül T.
Ayşegül T. · 38 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Paketi ilk aldığımda siradan bir gofret diye düşündüm. Ama açtığımda icindeki gofretlerin tek tek paketlenmiş olmasini çok beğendim. Hem actiginizda sonrasinda tazeligini kaybetmeyecek hem de gofret kırıntıları etrafa sacilmayacak gönül rahatlığıyla istediginiz zaman tqze taze yiyebileceksiniz. Ayrica cok hafif bayacak kadar tatlı değil. Bence artik favorim 😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülperi T.
Gülperi T. · 37 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bicolatanın kalitesi çok beğeniyorum ve bu ürünün paketini açtığımda açıkçası çok şaşırdım. Çünkü her bir gofretin ayrı ayrı paketlenmiş olması çok hoşuma gitti. Piyasadaki gofretlerden daha özel olduğunu hissettirdi bana. Gofretinin tazeliği, çıtırlığı ve çikolatasının lezzeti çok güzeldi. Muhakkak alacağım bir ürün oldu. Çok beğendim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
sena K.
Sena K. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gofretin çıtırlığı ve çikolatanın tadı enfes uyumlu ve lezzetli. Minik minik olması da onu daha masum bir kaçamak yapıyor bence. Tabi bir tane yiyip bırakabilirseniz… Paketleme olarak da müthiş düşünülmüş bir ürün hepsi tek tek paketlendiği için bayatlama riski yok, kriz durumlarında çantada taşımaya müsait. Paketlemesine aşık oldum tadına hayran kaldım diyebiliriz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şerife H.
Şerife H. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Biscolataaa, senelerdir severek tükettiğim özellikle çikolatasını çok sevdiğim bir marka, fındıklı&çikolatalı gofret çocukluğumdan beri canım gofret çektiğinde ilk tercih ettiğim şey oluyor özellikle turuncu paketli senelerdir market raflarında yerini koruyan gofreti bilirsiniz
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.