Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Coca-Cola Energy
amazon-image
Coca-Cola Energy

Coca-Cola Energy

Coca-Cola  · bit.ly
  4.40  (11779 yorum)
       
Daha fazla göster Daha az göster

Bambaşka tat, bambaşka enerji. Bu enerji sana, Coca-Cola Energy

Soğuk içiniz!

Haydi şimdi deneyen Denebunu üyelerinin yorumlarını oku! Hemen sen de denemek için yukarıda Coca Cola’nın yanındaki bitly linkine tıklayarak Banabi’den bu ürünü satın alabilirsin!

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%48
%29
%4
%2
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Kübra P.
Kübra P. · 43 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Enerjimiz sonsuz değil ve elbette tükenebilir. Ama son bir gayretle tamamlayacağınız işleriniz olduğunda hissettiğiniz bu duyguyu kısa bir sürede giderecek ürün olarak tercih etmeniz gereken Coca-Cola Energy. Telefonunuzun son kalan şarjını tüketmeden nasıl tedbirimizi alıyorsak illa bizim de enerjimizin bitmesini beklemeden tüketerek kendimizi iyi hissetmemizi sağlayacağından emin olabilirsiniz. Özellikle bu pandemi dönemide yaptığımız uzun temizlik ritüellerinde yanınızda olmalı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif F.
Elif F. · 25 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yıllardır bildiğimiz Coca-Cola ürünlerine bir çeşitlilik olarak kazandırılmış bu ürün, oldukça başarılıydı. Efsane kola lezzetinin yer aldığı bu yeni enerji içeceği, piyasadaki çoğu rakibine göre oldukça başarılıydı. Lezzet ve asit oranı bakımından tüketiciyi oldukça memnun eden bir ürün olsa da, puanı kırdığım tek nokta içeriğinin biraz daha sadeleşerek daha sağlıklı bir hale getirilmesinin gerekliliğidir. Bu yeni ürünü bizlerle buluşturduğu için Coca-Cola markasına teşekkürlerimi iletiyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Serpil O.
Serpil O. · 26 · Bilecik
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kola da enerji içeceği de içemeyen bir insanım ama bunun tadını çok beğendim. Ne kola kadar gazlı ne de enerji içeceği kadar şekerli bir tadı var. İçimi bence kolay tadını baya beğendim ama çok sağlıklı olduğunu düşünmüyorum. Yapabileceği kalp çarpıntısindan dolayı sadece bir iki yudumla tadına bakabildim. Devamıni babam denedi. Uyanık tuttuğunu söyledi. Sınav zamanlarında uyanık kalmakta çok zorlanirsam tekrar içmeyi düşünüyorum bu yüzden. Okuldan arkadaşlarıma da önermeyi düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ÜMMÜ A.
Ümmü A. · 33 · Şanlıurfa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Coca cola efsane bir şey yapmış. Çok halsiz ve yorgun olduğum anda denedim ve gerçekten inanılmaz beğendim. Gerçekten enerji veriyor. Aynı zamanda normal cocacolanın tadı gibi değil daha değişim daha güzel bir tadı var. İçinde asiti mideyi rahatsız etmiyor bundan sonra muhakkak tüketeceğim bir ürün çok beğendim. Ve kesinlikle adı gibi enerji veriyor tüketmekten zevk duyduğum bir ürün oldu. Etrafıma da tavsiye edeceğim bir lezzet teşekkürler denebunu.com böyle bir lezzetle tanıştırdığın için👏🏻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Beyza Gül A.
Beyza Gül A. · 23 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
aslında geldiğinde normal kolanın biraz daha şekerlimsi hali gibi düşünmüştüm içmeden önce, fakat açtıktan sonra ağzıma gelen tat böyle enerji içeceklerinin farklı bir uyarlaması gibiydi, ne çok ağır şeker tadı ne çok acımsı tadı vardı her şeyi tam olması gerektiği gibiydi. Tam ortasıydı çok beğendim hatta daha önce neden kullanmadığımı sorguladım kendi kendime bundan sonra kesin alacağım ürünler içinde
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ece S.
Ece S. · 36 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Farklı markaların enerji içeceklerini kullandım düzenli olmamakla beraber. Fakat bu enerji içeceğinin tadı gerçekten bir çok markanın içeceklerine mükemmel içerken keyif veren cinsten. Jelibonumsu bir tadı var tatlı tatlı. ☺️ Gerçekten enerji veriyor mu? o biraz tartışılır düzenli kullanımla olacak gibi. O kadar güzel bir tadı var ki ilk içtiğinizde mutluluk yükleniyor ve buna bağlı olarak mutluluk enerjisi😁 Teşekkürler denebunu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yonca A.
Yonca A. · 33 · Şanlıurfa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Özellikle yorgun ve uykulu olduğum bir saatte denedim. Kesinlikle enerji verdiğini ve gözümü açtığını söyleyebilirim. Daha önce farklı markaların enerji içeceğini tükettim ancak coca cola kesinlikle güzel bir alternatif üretmiş. Aromalarla birlikte güzel bir tadı var. Kahveden sıkıldığımda ders aralarında ve öğle molalarında farklılık olması açısından tüketmeyi tercih edebilirim. Teşekkürler denebunu .com
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Oktay B.
Oktay B. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Coca Cola Energy'i marketlerde çok sık görüyordum fakat daha önce denemedim. Tadının bilinen cola gibi olacağını düşünmüştüm ama öyle değilmiş. Tadını sevdim özellikle soğuk içilmesi gereken bir içecek. Diğer enerji içeceklerinin kokusunu çok fazla bulduğum için aşırı tüketmiyordum ama cola energy'nin kokusu da hoşuma gitti diyebilirim. Günlük enerji takviyesi için alınabilir. Alkolle kullanmamanız yararınıza olur.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep S.
Zeynep S. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü daha önce bir ödev yetiştirmeye çalışırken kullanmıştım. Gerçekten enerji verdiğini, uykulu ve yorgun halimden daha uyanık ve hareketli bir hale geçmemi sağladığını hissettim. Tadı benim hoşuma gitti, jelibon gibi neredeyse. Günlük bir meşrubat olarak tercih etmem, içindeki şeker oranının normal tüketim için fazla olduğunu düşünüyorum ama bir enerji içeceği olarak gayet güzel ve etkili buldum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülce A.
Gülce A. · 23 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün vaad ettiği gibi enerji veriyor ayrıca kargo ile geldiği için asitinin gideceği gibi bı düşünce vardı kafamda ama kolanın kapağını açar açmaz düşüncelerimin yersiz olduğunu anladım orjinal cococola da olduğu gibi asit tam olması gerektiği gibiydi tadı cococola tadından farklı bunun tadını da çok sevdim.en kısa zamanda satın almayı düşünüyorum denemeyi düşünen herkes gönül rahatligi ile kullanabilir
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.