Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Confy Premium Bebek Bezi 4 Numara Maxi
amazon-image
Confy Premium Bebek Bezi 4 Numara Maxi

Confy Premium Bebek Bezi 4 Numara Maxi

Confy 
  4.33  (3986 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Confy Premium Bebek Bezi 4 Numara Maxi

Confy Premium bebek bezi 4 numara maxi ile 7-14 kg arası olan çocuklar için kullanım sağlar. Sızıntılara da olan yapıyla uzun sürek sağlayan Confy bebek bezi yetiştirme süreci işlemesi engel olur. Hem şık hem de uygun bebek bezi olarak öne çıkan Confy kıyafetleri tam bir performans ürünüdür.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%49
%29
%12
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Havva D.
Havva D. · 33 · Afyonkarahisar
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bize 4 numara geldi oğlum 10.5 aylık bacakları tombul bı bebek 5 numarası bıze daha uygun olur . Gece deneme amaclı kullandım ve oğlum sabaha kadar emen bir bebek hiç sızdırma yapmadı . İç dokusu pamuklu ve yumuşak . Sabah çiş olan bölümü hala pamuksuydu . Gayet güzel . Yan cırtları da sağlam . Kendı bezımız bitince şans verip deneyeceğim . ✅
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ebrar B.
Ebrar B. · 34 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü daha önce duymamistim 2 adet urun geldigi icin tecrubelerim bu kadar. Ürünü arastirmama neden olan 2 numune geldi. Begendim acikcasi. Bel kisminin ice kendigilinden katlanmasi ve kokusuz olmasi ayrica uzerindeki resimlerin de capcanli olmasi güzel. Sanırım urunu tercih edecegim. Fiyati cok cok uygun performansi fiyatina gore cok cok iyi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nevin E.
Nevin E. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Üründen çok memnun kaldım. Normalde 6 numara bez kullanıyorum 1 yaşındaki oğlum için. 12 kg. Gelen bez 4 numaraydı. Biraz küçük olmasına rağmen sızdırma yapmadı. Yüzeyi çok iyi. Yapısı çok kalın değil. Yazın rahatlıkla kullanılır pişik yapmaz ve hareket kolaylığı sağlar. Bu markadan devam etmek isterim o derece beğendim. Markaya önerim ıslaklık göstergesi ekleyebilirler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğçe Ö.
Tuğçe Ö. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebeğim doğduğundan beri prima premium care kullandık. Fakat fiyatı yüksek olduğu için alternatif arayışındaydım. Oğluma sabah 7:30 da bezi taktım emdi sabah kahvaltısı yaptı uyudu uyandı değiştirdiğimde asla bir kızarıklık koku sızdırma yoktu buda benim için günlük kullanımda gayet memnun edici bir sonuç oldu. Bu deneme sürecinden sonra tercihimiz bu marka olcak 💗
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayse T.
Ayse T. · 33 · Denizli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Oglum 2 yasında ve cok süt içiyor gün boyu her bez rahat olmuyor ya cok kabarıyor hareketi kısıtlıyor yada göbeğine kadar cıkıyor. Confy premıum geldiğinde özellikle gece denedim sızdıracak mı diye sızdırmadı ve şişmesi de ince olması cok hosuma gitti. Cok nazik alerjik yeni olmasına ragmen bir sıkıntı olmadı. Pahalı markalara o kadar para vermem artık
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra D.
Kübra D. · 33 · Osmaniye
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Adını hiç duymadım nasıl bir ürün geleceğini bilmiyordum kesin güzel birşey değildir diye düşündüm ama ambalajı açıp elime ilk aldığım da şaşırdım çünkü dokusu çok güzeldi yanlarındaki cırt cırtlarında esneme özelliği vardı istediğin gibi ayarlanabiliyor hemen denedim özellikle gece denedim sabah kalktığımda hiç sızdırmamıştı çok beğendim ilk işim de hemen fiyatına bakmak oldu kullanacam
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nurcan A.
Nurcan A. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Deneme için 2 adet geldi birisini gündüz diğerini yatarken kullandım sabaha kadar kaldı. Sızdırma yoktu ıslaklık göstergesi olmaması dezavantaj Küçük bebeklerde özelllikle Ambalajı biraz dış kısmı hışırtılı çok az ama Büyük tuvaletini yapmamıştı onu sızdırırmıydı bilmiyorum ama sabaha kadar kaldı akşam 8,5/ sabah 7 buçuğa kadar sızma yoktu başarılı fakat eksikleri var
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emine Ç.
Emine Ç. · 37 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Geceden taktıgım bez sabaha dayandi sizdirma yok taşma yok agirlik yapmamisti.yapisi bile bozulmamisti.benim icin bebek bezi sabaha kadar dayaniyorsa pisik yapmiyor ve sizdirip tasirmiyorsa tamamdir..suana kadar kullandigim denedigim markalar icinde en iyi olani diyebilirim.buldugum gibi confy bebek bezini kullanicam ayrica dış görüntüsü sevimli ve parfumsüz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif Ç.
Elif Ç. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çocuğumun teni biraz narin olduğu için her zaman bebek bezi değiştirip kullanamıyorum farklı bez denediğimde kızarıklık yapıyor .Confy denebunu sayesinde denemiş olduk içinde çok olmadığı için herhangi bir yan etki görmedim dışarıdaki diğer bezletr kıyasla fiyatı daha uygun
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilek N.
Dilek N. · 34 · Erzurum
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok beğendim çocuğum hastaydı isal olmuştu gayet iyi tuttu elbisesine taşımadı fiyat performans olayı harika tüm annelere öneririm. Ayrıca ağır kimyasal bez kokusu yok birde üzerinde ki resimleri çocuğum çok sevdi. Bende sevdim bundan sonra alacağım ve çevreme önereceğim marka budur.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.