Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Confy Premium Bebek Bezi 5 Numara Junior
amazon-image
Confy Premium Bebek Bezi 5 Numara Junior

Confy Premium Bebek Bezi 5 Numara Junior

Confy 
  4.38  (4121 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Confy Premium Bebek Bezi 5 Numara Junior

Confy bebek bezi 5 numara junior 11 ile 18 kg arası çocuklara uygun olarak üretilmektedir. Pamuk gibi bir bez olan Confy bebek bezleri, bebekleriniz için adeta bir pamuğa sarılmış hissini yaşatır. Confy premium bebek bezi 5 numara junior tam bir performans ürünüdür.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%51
%28
%11
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Ayşe Y.
Ayşe Y. · 39 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben 10 aylık bebeğim için kullandım ve özellikle gece kullandım herhangi bir sıkıntı olmadı sızdırma vs gibi ürünü begendim dokusu da hoşuma gitmişti şu an kullandığım ürün bitince alıp denemeyi düşünüyorum sadece benim bebeğime 5 numara biraz büyük oldu bi numara küçüğünü tercih edecegim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yusuf A.
Yusuf A. · 38 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Emiciliği oldukça yüksek ve sızdırma yapmıyor. Dokusu çok yumuşak olduğu için tahriş ve piçiğe sebep olmuyor. Bebeğimin cildi çok hassas ve pişiğe meyilli olmasına rağmen confy kullanırken böyle bir sorun yaşamadık. Bu açıdan çok hoşuma gitti. Sıvıyı kolayca emiyor ve sızdırmıyor ben de sürekli bu konuda endişelenmekten kurtulmuş oluyorum . bezin her tarafına eşit dağıtıyor , sıvı tek bir bölgede toplanmıyor. Ayrıca üründe bitki özleri, çinko ,d-pantenol ve lanolin bulunduğu yazıyor bu da gayet iyi. Bezin yan bantları oldukça esnek ve bebeğimin bedenini tam olarak kavrıyor ve hareketini kısıtlamıyor. Beğendiğim bir ürün oldu . Öneririm.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşegül Çağatay
Ayşegül Çağatay · 31 · Denizli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gece kullanımı için uygundu. Sızdırma,pişik, kızarıklık yapmadı. Bebeğim gece çok fazla dönerek uyur bazen bezden rahatsız olur ve havalar ısındığı için çok terletir ama bu bezde böyle bir sorunla karşılaşmadım. Ayrıca gece 21.00 gibi bez değişimi yaptım sabah 09.35 te uyandı ve altı kupkuruydu. Üzerindeki figürlerde çok tatlı ve renkleri canlıydı. Tek sorunu bana göre bezi dolduğunu gösteren şerit olmaması. Bir de bez baştan sona kadar pamuk kaplıydı bu sayede sızdırma yapmadığını düşünüyorum. Bebeğim 1 yaş 8.500 kg 5 numara biraz büyük bile oldu kalıp olarak rahat bir bezdi. Teşekkür ederim 🙏
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hasret A.
Hasret A. · 29 · Kırıkkale
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sızdırma vs yapmadı hareketlerinde de bir kısıtlama yoktu, alerji tahriş vs yapmadı üründe ıslaklık göstergesi yok bunun dışında da bezin kendi kokusundan çok hoşlanmadım olumlu yönleri olumsuzlara göre daha baskın tercih edilebilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğba Gözde E.
Tuğba Gözde E. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün iç yüzeyi güzel fakat dışı çok fazla naylon geldi bana bebek hareket edince ses çıkıyor o derece. Sızdırmadı. Genel anlamda güzel bir ürün. Kendi kullandığım markadan memnun kalmasaydım şans verebilirdim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gamze Ç.
Gamze Ç. · 30 · Samsun
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebeğime büyük olduğu için gece kullandım taşma sızdırma yapmadı gecesi rahat geçti pişik olmadı altını almama gerek kalmadı güzel ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zehra B.
Zehra B. · 34 · Samsun
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ilk defa ismini duymuştum. Aslında tahminde edemezdim ancak cok hafif ve rahat hareket sağlayan bir urun. Iç kısmı pamuk ve emici yapısı cok iyi. Altını kuru bırakıyor fakat çiş ölçer bezin üstünde olmadigi için cok emiyor olmasindan dolayi ne kadar cis yaptığını anlayamadım. O yüzden bebek bezini ancak yedirip içirip ve saat tutup değiştirebilirsiniz. Uzun vadede pişik yapar mi bilmiyorum ama cırt cırt yerine kadar bile dolabiliyor. Bence yeni firma olmasına rağmen iyi bir başlangıç yaptıklarını düşünüyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gamze U.
Gamze U. · 30 · Diyarbakır
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle şunu söylemeliyim ki önceden farklı bir marka bebek bezi kullanıyordum sonra dene bunu kutumda confy çıkınca çok sevindim çünkü bebeğimin bezini değiştirmek istiyordum ama genelde bez değişikliği yapınca pişik olacağı söylendiği için hep erteliyordum... Confy bebeğimde pişik yapmadı sızdırma givi bişeyle de karşılaşmadık bundan sonra indirimde gördüğüm gibi kaçırmayacam bana bu imkanı tanıdığınız için teşekkür ederim denebunu ailesi :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Saadet Y.
Saadet Y. · 34 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Firma sahiplerini geçen hafta duymuştum. Bu bezi ilk defa onların ürün gruplarini incelerken görmüştüm. Derken denebunu dan deneme için geldi baya sevindim. Açıkçası kullandığım bezden bir farkını göremedim. Belki biraz kalın gelmiş olabilir bana. Ama açıkçası gayet kullanışlı sızdırmadi ,kokusuz yumuşak ve kanalları var. Bunlar dikkat ettiğim ozellikleriudi. Şuan elimdeki bittiğinde bu markadan alacagim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilek E.
Dilek E. · 34 · Mersin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk defa duydum ismini ilk defa denedim bu markayı. üstelik benim bebeğim alerjik bir yapıya sahip bu yüzden birçok marka bez denedim kullandım bu bezin de öncelikle korkarak kullandığımı belirtmek istedim ya tekrar alerjisi nüksederse diye ama beni acayip mutlu etti gayet güzel bir ürün çıktı ne alerji yaptı ne sızdırdı emici yapısı dokusu da iyi bundan sonra alacağım bez markalarından oldu diyebilirim eğer fiyatı da bütçemize uygunsa
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.