Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
DİMES Smoothie Sarı
amazon-image
DİMES Smoothie Sarı

DİMES Smoothie Sarı

DİMES Smoothie  · www.dimes.com.tr
  4.07  (1817 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

DİMES Smoothie birbiriyle eşsiz uyuma sahip birçok meyvenin lezzetini hissedeceğin zengin içeriği ve meyve yemenin gerçek hissi ile her an yanında.

Üstelik hindistan cevizi, ananas, portakal ve muzu bir araya getiren meyvenin en kışkırtıcı haliyle tamamen şeker ilavesiz!

  • Lezzetli birçok meyvenin sadece püre haline getirilmesiyle hazırlanan DİMES Smoothie besleyiciliği ile seni zinde tutarken meyvelerin kendisinden gelen enerji ile de gücünü gün sonuna dek sürdürmeni sağlar. 
  • Sen koşuştururken, meyvelerin enerjisini verecek ve seni iyi hissettirecek DİMES Smoothie yoğun kıvamı ile dolu dolu bir içme deneyimi yaşatır.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%36
%25
%12
%4
%2
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Melike K.
Melike K. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Üründe ilk dikkatimi çeken şey ilave şeker içermemesi oldu. Özellikle 2 yaşındaki oğlum için doğal içerikli ürünler almayı tercih ediyorum. Bu ürün hem kendim hem de oğlum için gönül rahatlığıyla kullanabileceğim bir ürün. Şekersiz olmasının yanı sıra lifli olması, pastörize olması sebebiyle özellikle seyahatlerde uzun süre dayanabilir olması açısından her zaman tercih edebileceğiniz bir içecek. Tadı da çok lezzetli :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Neriman O.
Neriman O. · 39 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
kapağı açarken pıt eden hava sesi hoş bir rahatlama yaşatmıyor değil. meyve damakta püre tadını bırakıyor, bu açıdan çok başarılı. genelde yaptığım mixlerde bir meyvenin tadı muhakkak baskın olur. mesela ben muz ile aynı oranda neyi karıştırırsam karıştırayım, muzun tadı hep baskın olur. onu ayarlamak bayağı zordur. bu üründe ise tek bir tat yoğun olarak alınmıyor, içerisinde ne varsa içerken tadını alabiliyorsunuz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ferah K.
Ferah K. · 35 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bir ürünü satın almadaki en büyük kriterim kızımdır. Onun sağlığı ve hijyeni hepsinden önce gelir. Bebekli bir anne olarak dışarı çıkmadan önceki hazırlık surecimiz en az yarim saat atistirmaliklari meyvesi suyu vb. Derken. Bu ürünle karşılaştığıma o kadar memnun kaldım ki dışarıya hazırlıksız çıktığım zamanlarda ilave şeker içermemesi bakimindan rahatlıkla alıp kızıma içerebileceğim bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gamzenur S.
Gamzenur S. · 34 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tadı gerçekten çok guzel,meyvelerin tadı birbiriyle o kadar uyumlu ki içerken gerçekten mutlu oldum.benim gibi sürekli diyet yapan biriyseniz ve çocuklarınıza kendinize daha fazla zaman ayırmak için evde smothie yaparken oluşacak dağınıklıktan ve gidecek zamanimdansa dimes in bizim için hazırladığı smothie yi içmeyi tercih ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Feyza A.
Feyza A. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Son tat olarak çilek kaldı damağımda, hafif ekşiliği ekşiye tapan bir insan olarak çok iyi geldi. Çocuklarım da tadını çok beğendi ki biri muzu sevmediği için yemiyor. Bu şekilde içerek tüketmesi beni meyveye alternatifi olarak tüketme düşüncesine itti. Kıvam olarak da ne duru ne de yoğun yoğun, çok yerinde olmuş.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
YETER D.
Yeter D. · 42 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Genel olarak yoğunluğu vlcok dengeliydi Tadı da güzeldi aile biraylerine de tadımlık verdim onlarda beğendi şekersiz olması sadece meyvelerin olması çok iyi çocuklarıma ve kendime meyve suyu adında şeker yüklemesi yapacağıma bu ürünü alırım özelli ile okul için ideal bir ara öğün olur kizima teşekkür ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 30 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tadını ben çok beğendim. Elime de denetim ama çok beğenmedi. Ben böyle meyveli lezzetleri çok severim. Hele bu sıcak havalarda serin serin çok iyi geldi. Daha önce görmemiştim bu ürünü. Artık daha dikkatli olup gördüğüm an alacağım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülden T.
Gülden T. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Harika tat.asla tatlı gelmiyor.şeker ilavesiz olması benim için çok önemli. Bu ürünü o nedenle çok sevdim.sabah kahvaltıda çok iyi gitti😋ayrıca kilo almak isteyenlere akşam yatmadan önce içmeleri tavsiye ederim.vitamın deposu🖒
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sümeyra D.
Sümeyra D. · 39 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün ilave şeker içermemesi yogun meyve tadı ve kokusunun geliyor olması ve yüzde yüz meyveden oluşması gerçekten çok güzel. Rengiyle bile bir bütün olmuş. İçerken sanki o meyveyi yiyormus hissi verdi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kadriye G.
Kadriye G. · 38 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün ağızda hem ekşi hemde tatlı bir tat bırakıyor. Içtikten sonra da ağızda kalan his hoş. %100 meyve oranı olması çok iyi, ilave şeker içermemesi de kalori alımına dikkat edenler için bir artı. Bence tercih edilebilir bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.