Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Doğadan Deneme Boy Yeşil Çay Paketi
amazon-image
Doğadan Deneme Boy Yeşil Çay Paketi

Doğadan Deneme Boy Yeşil Çay Paketi

Doğadan  · www.dogadan.com.tr
  4.62  (11337 yorum)
     
Daha fazla göster Daha az göster

Doğadan Yeşil Çay Yumuşak İçimli (1 adet poşet çay)

Keşke yeşil çay içebilsem diyenlere; hafif lezzetiyle ''Yumuşak İçimli Yeşil Çay''.

Doğadan Yeşil Çay Açai Ananaslı (1 adet poşet çay)

Ananas ve Açai'nin eşşiz uyumu. Yeşil çay hiç bu kadar lezzetli olmamıştı!

Doğadan Yeşil Çay Chai (1 adet poşet çay)

Baharatlı tatları sevenlere egzotik Chai lezzeti.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%59
%26
%2
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

ZEYNEP B.
Zeynep B. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
3 paketten en çok ananaslı chia olan yeşil çayı çok sevdim ve damak tadıma çok fazla hitap etti. Normalde yumuşak içim yeşil çay sadeyi kullanıyorum ve beğenerek içiyorum. Ama diğer yeşil çay chia olan yeşil çay çok fazla damak tadıma hitap etmedi. baharat tadı çok yoğun. Devamlı alacağım ürünler ; ANANASLI CHİA YEŞİL ÇAY VE YUMUŞAK İÇİM YEŞİL ÇAY
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra G.
Büşra G. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bitki çaylarını çok seven biri olarak, yeşilçaya da bayılıyorum ama Doğudan yeşilçay ayrı bi güzel, bitki çayını genellikle rahatlama, baş ağrısı ve rahat uyku amaçlı içiyorum Doğadan bütün bunların yanında muhteşem bir de tat sunuyor. Ananaslı olan ayrı güzel, chaili olan ayrı güzeldi. Artık siyah çay demlemek yerine oturup oturup bitki çayı içeceğim sanırım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ezgi k.
Ezgi K. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yeşilçay içmeyi çok seven biri olarak Ananaslı olana bayıldığımı söylemeliyim. Hem kokusu hem tadı harika, ki ilk gördüğümde çok iyi bir ikili olabileceğini düşünmemiştim. Yumuşak içimli olan her zaman tercihim, gerçekten ağzınızda o buruk yeşil çay tadını bırakmıyor, Chai'li olan pek benim tercihim olmadığı için baharat aroması sevenlere bırakıyorum :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aylin Morali
Aylin Morali · 45 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce hiç tercih etmemistim marka olarak, ama gönderilen numunelerdeki bitkilerin aroma tatlarını çok net hissettim,severek tükettim,kullandığım markayı değiştireceğim sanirim ,yesil çay zaten çok severim ama doğadan marka olarak çok içimi keyifli bir tat yaratmış, diğer ananasli olanda soft muhteşemdi, sanirim chai olanı sevmedim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nesibe Betül H.
Nesibe Betül H. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Genelde yeşil çayı poşet olarak değil de kurutulmuş hali ile alırım çünkü piyasadaki poşet yeşil çaylar genelde çok hafifler ve tat vermiyorlar ama bunun farkli oldugunu dusunuyorum. Guzel bir tadi var ve çok acı degil. Bundan sonra indirim olursa alacağım bir çay markası. Genelde Doğadan markası çayları seviyorum ama her zaman fiyattan dolayı almıyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve O.
Merve O. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Meyve/bitki çayı tercihlerimde alırken tazeliği için son tüketim tarihlerine ve markalarına dikkat ediyorum. Doğadan mevcutta da kullandığım markalar arasında. Yumuşak içimli yeşil çay favorim oldu. Mevutta her gün 1 bardak tüketimi için tercihimi bundan yana kullanacağım. Keyif için tüketmek misafirlerime ikram etmek için ise Ananaslı favorim. Teşekkürler Doğadan:)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Belma Ö.
Belma Ö. · 52 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürünler bana geldiği hafta ananaslıdan 3 paket almıştım zaten. heryerde yeiş çay içemediğim için hep yanımda taşıyıp sıcak su satın alıyorum ben :) ananaslısı çok güzel. Bu bilgi firmaya gideceğine göre çok eskiden çilekli/portakallı yeşil çaylar yapıyordunuz ve de çok gğzeldi ama kaldırdınız :( çok üzgünüm
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilara A.
Dilara A. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Günlük hayatımda da tercih ettiğim Doğadan çayları damakta enfes bir tat bırakıyo. Kesinlikle çok beğendim. Günlük hayatımda en çok doğadan yeşil çayı tercih ederken şimdi tercihlerim arasında Doğadan ananas açailik ve chai olacak. En çok enfes kokularına ve damakta bıraktığı lezeetine bayıldım. Teşekkür ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ecenur Ş.
Ecenur Ş. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Üründeki 3 çay çeşidini de tattım. Herbirine değişik ve farklı aroma/tatlar verilmesi çok hoş. Diğer markaların yeşil çaylarından farklı olarak içimi gayet yumuşak ve aromaları kesinlikle şeker vb tatlar ile insanı baymıyor. Genel olarak çok beğendim. Bu ürünü marketten de satın alıp rutin olarak kullanacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şenay B.
Şenay B. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarımı gerçekten gözle görülür şekilde canlandırdı. Kullanımı bu tür paketler zor da olsa saç uçlarına uygulayıp bekledim. Saçımı kuruladığımda parlak ve canlı duruyordu. Yumuşacık. 2 gün sonunda hala uçları canlıydı. Kesinlik tavsiye edilecek bir ürün. Teşekkürler
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.