Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Doritos Storm Flamin’ Hot Lime
amazon-image
Doritos Storm Flamin’ Hot Lime

Doritos Storm Flamin’ Hot Lime

Doritos 
  3.83  (2716 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Yeni Doritos Storm Flamin’ Hot Lime, LEZZETİ SARIYO’!

Doritos’un efsane üçgenini sarmak mı? Şekli, çıtırtısı ve lezzetiyle saran Doritos Storm, Flamin Hot’ın kasıp kavuran Lime lezzetiyle buluşuyor! 

Tek başına veya arkadaş grubuyla, her keyifli anda Doritos Storm lezzetiyle sarıyo’

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%39
%25
%15
%8
%8
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Melike C.
Melike C. · 35 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok fazla ekşi acıdan çok ekşilik rahatsız etti
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melek E.
Melek E. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Başta bir ekşi tat geliyor ama hiç rahatsız edici değil ve çiğnedikçe yoğun bir acı tadı alıyorsunuz. Film izlerken atıştırmalık olarak çok iyi gitti. Acı severler bayılır. Yeni tatlara açıksanız çok seversiniz. Sadece acıyı aşırı seven biri olmadığım için bir puan kestim. Denemeye değer. Keşke bütün çeşitlerini deneyebilseydim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
fatma y.
Fatma Y. · 32 · Gaziantep
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Şekli dudakları baharattan korumak için güzel düşünülmüş. Isırırken kırıntı dökmemesi güzel ancak cips yeme hissi vermiyor. Çıtırlıktan ziyade sert bir yapısı var. Baharatı çok yoğun. Ekşiliği cipse yakıştıramadım. Cips reyonunda elimin gitmeyeceği bir cips.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve V.
Merve V. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
acısı enfes güzel güzeldi ama gerçekten acı acı yiyemeyen ya da sevmeyen biri için hiç denemesin bence baharat zirve yapmış. Ayrıca bunu bir yetişkinin yemesi lazım ben çocuklarımla yedim her yer kıpkırmızı oldu bunu gözünün önünde bulundurun. ve yanınızda islak mendil bulundurun bir de çok sert yapılmış yani o kıtırlı biraz hafifletilebilir
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gizem D.
Gizem D. · 35 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün içeriğinde bulunan lime tadını acının arkasından azar azar hissetmek güzel bir deneyimdi. Acı metrede de gösterdiği gibi gerçekten acı bir tadı var. Şekli ve çıtırlığı da yemeyi keyifli hale getiriyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra Y.
Büşra Y. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
tadı çıtırlığı çok güzel ama aşırı bir acısı var ki acı sevmeme rağmen aşırı acı bırakıyor ağızda ama lezzetli beğendim sürekli yiyebileceğimi düşünmüyorum🤗
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özlem M.
Özlem M. · 25 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk ısırığı aldığınızda acılık hemen gelmiyor, ama yuttuktan sonra boğazda hafif bir yanma hissi oluyor. Birkaç tane daha yedikten sonra ağızda acı tadı belirginleşiyor. Ama bu acı rahatsız etmiyor, aksine oldukça keyifli bir lezzet veriyor. Cipsin şekli sayesinde her ısırıkta ekstra kıtır bir his alıyorsunuz, bu da deneyimi güzelleştiriyor. İçindeki lime aroması acıyı dengeliyor; önce lime’ın ekşi tadı geliyor, ardından acılık hissi, sonra hafif tatlımsı bir tat bırakıyor. Kıtırlığı ise Doritos standartlarında, alıştığımız çıtır yapıyı veriyor. Açıkçası sadece tazelik hissi biraz daha belirgin olabilirdi. Genel olarak acı ve ekşi dengesini çok iyi yakalayan bir ürün, ben çok sevdim ve diğer çeşitlerini denemeyi de merak ediyorum. ama şey olabilirdi başka bir markanın cipsi gibi daha kalın sarılmış olsaydı yenmedi daha kolay hem çıtır hemde daha yumuşak olurdu
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nur Ö.
Nur Ö. · 27 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ben kesinlikle pringlesçıydım ta ki türkiyeden çekilene dek. açıkcası türkiyeden çekilince boşluğa düştüm. ya lays ya da ruffles yiyiyorum ama sadesini. bazen canım çok baharatlı isterse ketçaplı yiyorum. ama size bir şey diyim mi bu stormun kırmızını denedim bir tık acı olan çok acı olmayan. bu nasıl bir şey. yani önceden ben hatırlıyorum başka bir rakip markada da bu ürünün benzeri vardı. ama bu çok başka asla baymıyor. çevremdeki herkese önerdim. sadece bu lime olan biraz fazla acı boğazımı acıttı hatta. bunun tadını crax chili lime varya onun gibi olmasını beklerdim. ama bence ambalaj tasarımı ef sa ne. yeni nesil tasarımcı ile çalıştığınız çok belli. ürün patlıyor resmen. farklı tadlar da gelebilir. yine strom olur ama sade olur veya ketçaplı veya tuzlu sirkeli gibi ayyy bu storm olayı çok iyi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep B.
Zeynep B. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Acı eşiğim sıfır o yüzden bana biraz acı geldi. Tadı ve ağızda bıraktığı tat çok güzel
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yasemin Durusoy
Yasemin Durusoy · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Acısı harıka tam ıstedıgım gıbı
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.