Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Hayat Demleme Soğuk Çay Yeşil Çay & Elma & Bergamot
amazon-image
Hayat Demleme Soğuk Çay Yeşil Çay & Elma & Bergamot

Hayat Demleme Soğuk Çay Yeşil Çay & Elma & Bergamot

Hayat  · www.hayatsu.com.tr
  4.37  (3840 yorum)
     
Daha fazla göster Daha az göster

Hayat Demleme Soğuk Çay - Yeşil Çay & Elma & Bergamot 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%44
%22
%7
%2
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Burak Ç.
Burak Ç. · 37 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürün firmanın çıkardığı bir diğer ürün olan Açai & Üzüm & Beyaz Çay ile benzerlikler göstermekte. Vaad ettiği tatları tam olarak almamız olsun, içerken alınan o ferahlatıcı his ile nasıl bittiğinin anlaşılmaması olsun bu üründe de ön plana çıkıyor. Piyasada bulunan soğuk çayların geneli şeftali, limon, bergamot üçgeninde geçerken Hayat'ın kullandığı bu farklı tatlar hem alternatif olması açısından iyi hem de gerçekten mükemmel bir iş çıkarılmış. Diğer soğuk çayları içerken şekerin ya da tatlandırıcının tadını tam olarak hissedebiliyorsunuz. Ancak Hayat ürünlerinde tat içeriğindeki malzemeden geliyor. Bu üründe de tadı veren elma olmuş. Elmanın içerdiği tat o demleme çay ile birleşince o kadar yerinde olmuş ki zaten farklı bir tatlandırıcıya gerek duyulmuyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ZEYNEP EBRU K.
Zeynep Ebru K. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ilk açtığınızda sanki elma yiyecekmişsiniz gibi öyle bir mis kokuyla açtım. şekersiz olması, koruyucu olmadığı için hızlı tüketilmesi benim için çok önemli. eğer üretimi yapılacaksa benim içeçek olarak alacağım tek üründür. zira bir yere gittiğimizde saçma sapan şekerli şeyler içmektense kesinlikle bu ürünü tercih ederim. zira kola ve ice tea türevlerini içmemekteyim. yemek yerken de su, bir yerde oturuyorsam da su içmek zorunda kalıyorum. benimle aynı olan bu güruha güzel bir hediye olmuş. en sevdiğimde elmalı oldu. boyutları bu şekilde kalabilir. taze tüketilmesi açısından koca petlere doldurulacak bir ürün değil zaten.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özge Ş.
Özge Ş. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Genel olarak mekanlar ve ya marketlerde asitli içecek satılıyor ancak çok zararlı olması sebebiyle mümkün olduğunca tüketmekten kaçıyorum. Bu tarz ürünler sıcak havalarda çantaya at çık oluyor benim için. Keza iş çıkışı kursa gidiyorum ve ürünleri o saatlerde tükettim tüm kurs arkadaşlarımın dikkatini çekti. Cam şişe olması olabildiğince birçok ek maddeyi içermemesi herkesi cezbetti. Bence herkes bir şans vermeli <3
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ebru a.
Ebru A. · 42 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Fresh bir tad, yeşil elma tadı ve ferahlığı alıyorum. Ben bergamot aromasını çok severim. Hatta evimde sadece bergamotlu lipton çay kullanıyorum ve dışarıdaki çayları beğenmiyorum 🙈 bunda bergamot aroması tadı alamadım ama içinde varsa mutlaka tadını etkilemiştir güzel bir sonuç olmuş.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Burcu Y.
Burcu Y. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben hepsini beğendim ama yeşil elmalı olanı ve siyah üzümlü olani harikaydı, devamini alıp kullanacağız kesinlikle. Hayat bunu yapmamış ve denebunu bu uygulamayı yapmamış olsaydi belki de sadece raflarda bankayla kalicaktik, ama simdi hem tadını biliyoruz hem içeriğini. Teşekkür ederiz 🌿💚🖤❤🧡
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülcan E.
Gülcan E. · 42 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle böyle tatlar ürettikleri için çok teşekkür ederim. Yazın en büyük favorim soğuk çaydır ve çok tüketirim. En büyük sıkıntı şeker ve kalorilerinin yüksek olmasıydı. Yeşil çayı severim ama hem soğuk hem elma ve bergamotun karışımı muhteşem olmuş👍🏻👍🏻 Deneme şansım için teşekkür ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
FİLİZ E.
Fi̇li̇z E. · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
1. Portakal tarçın ve naneli olanda tarçın tadı fazla baskın. Biraz daha az olsa daha iyi olabilirdi. 2. Açai, üzüm ve beyaz çaylı olan yemeklerin yanında güzel bir içecek ancak tek başına içemedim. 3. Şeftali ve siyah çay favorimdi. Hafif ve lezzetli bir içecek. 4. Elma bargamot ve yeşil çay benim damak tadıma uymadı
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aydan Ş.
Aydan Ş. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yeşil çay & Elma & ve Bargamot inanılmaz derecede birbirine yakışmışlar ve ortaya fresh ve ferahlatıcı, düşük kalorili, şekersiz doğal bir çay çıkmış. O kadar lezzetli ki içerken hiç bitmesin istedim gerçekten. Bize böyle güzel bir lezzet sunduğun için teşekkür ederim Hayat ve denememize imkan sunduğun için teşekkürler Denebunu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
RABİA A.
Rabi̇a A. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
BİRKERE TASARIMINA BAYILDIM ŞİŞESİ Bİ HARİKA DENEBUNU EKİBİNEDE AYRICA TEŞEKKÜR EDERİM KARGOM MÜKEMMEL HAZIRLANMIŞTI VE İLK DEFA SABIRSIZLIKLA BEKLEDİM. HAYATIN ŞİŞE TASARIMINA BAYILDIM GERÇEKTEN TAM BİR YAZ İÇECEĞİ. ELMA YEŞİL ÇAY KARIŞIMINA BAYILDIM KESİNLİKLE HERKESE TAVSİYE EDİYORUM VE ALIYORUM FİYATIDA GAYET UYGUN
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emine Kaydım
Emine Kaydım · 32 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Mükemmeldiler. Kesinlikle hem çeşit olarak hem de tat olarak diğer markaları geçecek seviyede ürünler üretilmiş. Tek beğenemediğim portakal tarçın nane aromalı içecekti. Bunun dışında olanlar alabileceğim ürünler :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.