Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Hi!Bites Sağlıklı Atıştırmalık Atıştırmalık Kuru İncir Karışık Kuruyemişli
amazon-image
Hi!Bites Sağlıklı Atıştırmalık Atıştırmalık Kuru İncir Karışık Kuruyemişli

Hi!Bites Sağlıklı Atıştırmalık Atıştırmalık Kuru İncir Karışık Kuruyemişli

Hi!Bites  · www.hibitessnacks.com
  4.58  (578 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Ara öğünlerde tek düzelik istemiyorum diyenlerden misiniz? Farklı lezzetler Hi!Bites Mix ile bir arada; masanızda, çantanızda, arabanızda… Kısacası her yerde! Badem, ceviz, fındık, fıstık; hepsi de Hi!Bites boy kuru incirler ile tüm lezzetleri bir arada arzulayanlar için aynı ambalajda. Ayrı ayrı lezzetlerden yola çıkıp Hi!Bites Mix ile eğlenceli atıştırmalıkta tüme varın!

  • Katkı Maddesi Yok
  • İlave Şeker İçermez
  • Glutensiz
  • Vegan

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%65
%11
%6
%1
%2
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

inci u.
Inci U. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Minicik kuru incirlerin içine kuruyemiş koyup böyle bir kombo oluşturmak çok yenilikçi bir düşünce. Ürün gerçekten çok hoşuma gitti özelliklede bittikten sonra kutusunu incelerken geri dönüşüme uygun paketleme yapılmış olması beni gerçekten çok memnun etti. Denebunu sayesinde duydugum bu markanın bir çok ürününü denemek için can atıyorum. Markaya yaratıcı fikirleri ve doga dostu düşüncesi için teşekkürler...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hanife O.
Hanife O. · 61 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Böyle bir ürün olduğunu bile bilmiyordum. Çok çok beğendim. Ayrıca fındık ve cevizli olanlarının tadı diğerlerine göre daha fazla güzel geldi. Paketi tekrar kullanmak açısından çok güzel düşünülmüş şu an ürünün kutusunda kurutulmuş meyve saklıyorum. Genelde ramazanlarda hurmanın içine ceviz koyarak servis ederim. Ona benzemiş ben çok sevdim. Çok teşekkürler deneme fırsatı tanıdığınız icin
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Safiye T.
Safiye T. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İncilerin kuruyemişlerle buluşma fikri çok hoşuma gitti . Ağzınıza aldığınız birkaç incirle karnınızı doyurabilmeniz mümkün . Son derece besleyici aynı zamanda sağlıklı bir ürün. Ara öğünlerinizde kullanabileceğiniz sağlık dolu lezzetli bir atıştırmalık olduğunu düşünüyorum. Genel olarak beğenmekle beraber incirle fıstığın birleşmesi pek hoşuma gitmedi ama badem fındık ve cevizin incirle çok yakıştığını düşünüyorum. İncir boyutu şeker oranı son derece hoşuma gitti. İncir sevmeme rağmen ürünü kullanacağıma garanti verebilirim. Sizde ara öğünlerinizle sağlıklı bir atıştırmalık arıyorsanız bu ürüne göz atmanızı tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Pınar Y.
Pınar Y. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Emziren ve hamile bir anne olarak ara ogunr cok ihtiyac duyuyorım ve hemen yardımıma kosuyor ve ayrıca incirde emzirmede onemli bir role sahıp oldugu icin artık cantamdan cıkarmayacagım ilk ideal ürün😀
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Lara T.
Lara T. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gramaj ve icerisindeki urun adedi ideal. Piyasa fiyati biraz daha dusurulebilir veya promosyon urun seklinde degisik satis yollari izlenebilir. Atistirmalik konusunda basarili ve tuketilebilir bir urun oldugunu dusunuyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kıymet Ş.
Kıymet Ş. · 59 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yenilikçi ve ihtiyaca yönelik, gıda mühendisi kızım ile yerinde bir seçim olduğunu düşünüyoruz. Zaten tüketilen bir urun ambalaj ve oksijen emici ile daha iyi olmuş. Meyvelerin tazeliği ve kontrolü önemli
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mehtap K.
Mehtap K. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Şu anda ikinci çocuğuna hamile bir bayan olarak çok alternatif bir atıştırmalık,çok beğendim en kısa sürede raflarda yerini alsın diyorum . Böyle bişey daha önce neden aklımıza gelmemiş diyede şaşırırıyorum açıkçası😉🤣
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gizem Y.
Gizem Y. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürüne bayıldım. Denediğim an nereden satın alabilirim diye araştırmaya başladım fakat bir tek sitesine erişim sağlayabildim. İncirler çok tazeydi, içindeki kuruyemişler incirin şekeri her şey çok idealdi. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Her markette satılmalı bence
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
melda Y.
Melda Y. · 56 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bir kere ambalaj çok güzel olmuş. Çok albenili. Aydınin özel incirinin kullanilmasida çok iyi. Çok güzel düşünülmüş. Ben çok beğendim. Yalnız yer fistikli incir hoşuma gitmedi. İncirin tadini bozuyor bence.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aslı E.
Aslı E. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü gerçekten çok beğendim. İçinin temiz olması nedeniyle çoçuğuma da güvenle kullanabileceğim bir atıştırmalık olduğuna inandım. Büyük marketlerde de görmek istiyorum. Kesinlikle tercih edeceğim bir ürün. Ambalajı da oldukça dikkat çekici.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.