Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Neutrogena Hydro Boost Hyalüronik Konsantre Serum
amazon-image
Neutrogena Hydro Boost Hyalüronik Konsantre Serum
Neutrogena Hydro Boost Hyalüronik Konsantre Serum

Neutrogena Hydro Boost Hyalüronik Konsantre Serum

Neutrogena 
  4.62  (977 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Neutrogena® Hydro Boost Hiyalüronik Konsantre Serum Faydaları

  • Cildi derinlemesine nemlendirir ve dolgunlaştırır
  • Günlük nemlendiricinin etkisini artırır
  • Cildin hiyalüronik asit üretimini destekler
  • 14 günde konsantre bakım sağlar
  • Yalnızca 2 haftada yumuşacık, yenilenmiş ve sağlıkla ışıldayan bir cilt sağlamaya yardımcı olur
  • Prebiyotik teknolojisiyle cildin kendi kendini nemlendirmesini sağlar

Neutrogena® Hydro Boost Hiyalüronik Konsantre Serum Özellikleri

  • Hydro Boost ailesinin en yüksek oranda hiyalüronik asit içeren üyesidir
  • 2 çeşit hiyalüronik asit içeriği sunar
  • Provitamin B ve prebiyotikler içerir
  • Parfümsüz, hassas ciltlere uygun ve hipoalerjeniktir
  • Hassas ciltler dahil tüm cilt tiplerine uygundur
  • Mineral yağ içermez, gözenekleri tıkamaz

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%65
%23
%4
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

ayşe nilay h.
Ayşe Nilay H. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildime her ürünü kullanamıyorum ultra hassas.. bu ürünü araştırıp aldım ve inanılmaz memnun kaldım tanıdığın herkese tavsiye edeceğim..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Selin B.
Selin B. · 30 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
3'lü set olarak almıştım o şekilde düzenli kullanınca memnun kaldım. Özellikle ilk birkaç gün cildim yoğun ilgiden çok güzelleşti. Fakat cildinizin kuruluğu için almayı düşünürseniz tek bu setin etkili olacağını düşünmüyorum çünkü bir şehir dışı gezim oldu orada yeterli gelmedi, yanaklarımda ve burun çevremde kuruma oldu. Onun dışında genel temizlik ve bakım için gayet iyi. Ürünler bittikten sonra değerlendirip tekrar almayı düşünüyorum çünkü yaz aylarında cildim karma oluyor o dönemde verdiği nem yeterli gelecektir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gonca K.
Gonca K. · 29 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
yapısı ve aparatı ürünün kullanım kolaylığını sağlıyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hande A.
Hande A. · 44 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Takip ettiğim yabancı dermo influencer hesaplarında görüp, haberdar olduğum ve merak ettiğim bir üründü. İlk algı olarak; şişesinin oldukça ilgimi çektiğini söylemeliyim. İçerik olarak temiz; su gibi şeffaf bir yapısı var, akışkan, içerisinde sim gibi mavi-beyaz partiküller var. Bunlar antioksidan ve e vitamini içeren topçuklar, şeffaf serum kısmı ise hyaluronik asit içeriyor. Bir pompa sıktığımda; şeffaf kısım ile topçuklar birbirine karışmış şekilde geliyor. Cilde yayılımı oldukça rahat ve ferahlık sağlıyor. İnce bir yapısı var, kuruyana kadar birkaç dakika kadar akışkan bir his uyandırıyor. Nemlendirme kısmına gelirsek; fiyat§amaç performansı olarak, bana istediğimi verdi. Cildimde herhangi bir irritasyona neden olmadı. Çok hafif, fresh bir kokusu var. Makyaj öncesi, baz olarak da kullanmayı sevdiğim bir ürün oldu. Fondötene sağlıklı, ışıltılı bir parlaklık katıyor. Yüzüme ekstra bir aydınlatıcı sürmüşüm gibi görünüyor ki bu benim oldukça beğendiğim bir cilt görünümüdür. Kullanmaya başladıktan sonra; eşim, cildimin çok daha aydınlık&fresh göründüğünü söyledi. Günlük kullanım için uygun. Şuan ürünle ilgili en çok merak ettiğim şey; ne kadar sürede bitireceğim. :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
zeynep t.
Zeynep T. · 24 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildimi ilk kullanımdan itibaren çok güzel nemlendirdi. Ayrıca nemlendiriciliği de uzun süre gidiyor. Gece uyguladığım zaman sabah pamuk gibi oluyor cildim. Ayrıca verdiği doku da ayrı güzel. Bayıldım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğçe C.
Tuğçe C. · 29 · Afyonkarahisar
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İnanılmaz güzel bir doku bırakıyor,kokusu muazzam. Alınacaklar listeme eklendi bilee.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sena A.
Sena A. · 23 · Zonguldak
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü 1 buçuk haftadır kullanıyorum. Sürer sürmez yüzde emiliyor ve gerginlik hissi veriyor. İlk önce serumu kullanıp üzerine nemlendirici kullanıyorum. Yüzüm son zamanlarda oldukça kuru ve bu şekilde uygulama yapmak yüzüme iyi geldi. Hala tam olarak düzeldiği söylenemez ama kısa süreli bir kullanım sonucunu söylüyorum zaten. Devamlı kullanırsam eminim daha iyi bir sonuca ulaşırım. Bence kuru bir cilde sahip olanlar şans vermeli.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seda Y.
Seda Y. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
kupkuru ve mat cildime sihirli bir değnek gibi değdi. yumuşacık yapıyor cildi. kolay dağılıyor, yapış yapış bi his kalmıyor. üzerine de aynı serinin nemlendiricisini uyguluyorum. 4 gündür sadece geceleri uygulayıp uyuyorum, uyandığımda cildim aydınlık eşit ve daha canlı görünüyor. gündüz cildimi sadece yıkayıp nemlendirmeye alıştığım için sabahları kullanmadım hiç. ona rağmen çok etkili. kesinlikle tekrar tekrar alırım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mariam T.
Mariam T. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce farklı bir markanın hiyalüronik asit serumunu kullanmıştım ama hiçbir sonuç alamadım. Bu ürünün yapısını çok beğendim, küçük bir damlası bile yüzümün büyük bir kısmına yetiyor. Yüzüme masaj yaparak uyguladım, Gua Sha taşı ile de denemek istiyorum. İlk kullanımda nemlendirici etkisini ve cildi sıkılaştırdığını fark ettim. Bitince Hydro Boost serisinin diğer ürünlerini de alıp cilt rutinimi bu seriyle devam ettirmek istiyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zehra Y.
Zehra Y. · 28 · Bilecik
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusuz bir ürün, ciltte hafif yapışkan bir his bırakıyor.Yağlı bir cilt yapısına sahibim, cildim çoğu üründe kusma yapar ama Neutrogena ürünlerinde yapmadı. İçeriği hakkında bu kadar detaylı bilgiye sahip değildim. 2 çeşit hiyalüronik asit, Provitamin B ve prebiyotikler içermesi beni çok mutlu etti. Kullanmaya başlayalı 1 hafta oldu şimdiden farkı hissediyorum. 2 haftada değişimi sabırsızlıkla bekliyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.