Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Kemal Kükrer İsot Acı Sos
amazon-image
Kemal Kükrer İsot Acı Sos

Kemal Kükrer İsot Acı Sos

Kemal Kükrer 
  4.54  (4302 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Urfa yöresine özgü kırmızı acı pul biberin güneşin altında kararmasıyla ortaya çıkan geleneksel acı isot, şimdi sos kıvamında! Lezzeti acıyla katlayanların favorisi Kemal Kükrer İsot Acı Biber Sosu her yemekte sofraların yıldızı.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%54
%32
%4
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Meral N.
Meral N. · 42 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ev hanımı olarak ve doğulu olarak acıyı çok severiz. İlk kısırda denedim müthiş çok güzel acısının olduğunu tattım. Arkadaşlarımında bu tadı tatmaları için etsiz çiğköfte yaptım içine kemal kükrer acı sosdan koydum böyle bir acı yok çok güzel bir lezzet verip mükemmel oldu. Arkadaşlarımda çok beğenerek tattılar. Teşekkür ederim. #denebunu #Kemalkükrer isot acıbiber sosu
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Enise G.
Enise G. · 46 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün genel olarak oldukça başarılı. Özellikle içeriğinde isot olması ürünü bence eşsiz kılıyor zira bu içerikli başka bir acı sos yok. Aroması ve acılık ayarı da oldukça yerinde. Ürünle ilgili tek eleştirim şişenin ağzının tasarımı, biraz daha küçük olursa sosu isteğe göre ekleme imkanı olur fakat bu haliyle ya çok az geliyor yada istekten fazla sos geliyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra K.
Kübra K. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gerçekten çok acı sevenlerin kesinlijle bayılarak tüketeceği ama az veya orta derecede bir acılık bekleyenlerin beklentisini karşılamayacak bir ürün. Çünkü gerçekten isot kalitesini veriyor ve mükemmel acılık sağlıyor. Az be orta acılık isteyenleri tavsiye etmemekle beraber. Acıyı dibine kadar hissetmek isteyenler için birebir bir sos
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şule Nur P.
Şule Nur P. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kemal Kükrer'i bir yıldır devamlı kullanıyorum. Sirkesinden isotuna kadar çok iyi bir marka bence. Az kıvamı bile oldukça tat verebiliyor. Ayrıca tadı da lezzetli. Şişe tasarımları, ambalajlarıda kaliteli hissiyatı yaratıyor. Benim memnun kalmadığım durum yok fakat daha da iyileştirmek için ambalajını az daha değiştirebileceklerini düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seza Nur Aday
Seza Nur Aday · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yemeklerin tadinda lezzet eksikliği dusunuyosaniz Kemal Kükrerin İsotunu denememissiniz demekdir cunku ben daha once hic denemedigimi ordan anladim ramazan ayinda soflarin vazgecilmezi olabilecek tarza bir aroması var tadi damaginizda kaliyor iyiki denebunu sayesinde tanistim ve vazgeçilmezim oldu son derece aşırı memnun kaldım artık yemekler daha bi lezzetli misafirler daha bi memnun 🤗🤗❣
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
esma aslı k.
Esma Aslı K. · 48 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce Acıso, Tabasco gibi ürünler kullanıyordum ancak İsot'u daha çok beğendim. Alışık olduğumuz tat, hem de pratik. Üstelik pişmiş yemeklere (tencere yemeklerine) katılınca diğer soslar gibi yapay bir tat vermiyor, sanki doğal biberle pişmiş gibi bir tat bırakıyor ağızda. Açıkçası çok beğendim. Teşekkürler
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
semiha k.
Semiha K. · 42 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
kıvamını ve kokusunu beğendim. acı sos ürünlerde koku o kadar çok baskın ve ağır oluyor ki bu üründe boyle bir şey yoktu, bir acı tutkunu olarak bu ürün tam benlik diyebilirim. makarna sosunda, yumurtada ve kısırda denedim hepsindeki etki ve ağızda kalan tat farklı olması benim için tercih sebebi oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Songül K.
Songül K. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Acı sos olarak tabasco kullanıyorduk. Artan fiyatlardan dolayı bazı yerli markaları denedik ancak tabasco kalitesinde değildi. Hatta maalesef birkaç kullanım sonrasında attık. Ancak Kemal kükrer acı sosunu çok beğendik. Acısı ve kıvamı yerinde. Acı sos sevenlerin çok beğeneceği bir ürün olmuş.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ezgi A.
Ezgi A. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün acı severler için müthiş.Acı sevmeyenlerin ise acıya alışabileceği ve bırakamayacağı bir nitelikte. Acısı çok fazla abartılmamış ve adeta insanın yedikçe yiyesi gelecek bir şekilde tasarlanmış. Ürüne bayıldım. Bir acı sever olarak bırakmayacağım ve tüketiceğim bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Begüm Ü.
Begüm Ü. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kullandığım birçok acı sos hafif baharatlı ketçap aromasına sahipti. Hiç acı gelmezlerdi. Ben de bu nedenle acı sos markalarından umudu kesmiştim ancak bu ürünü çok başarılı buldum. Gerçekten acı ve güzel bir tadı var. Birçok yemekle güzel gidiyor. Arkadaşlarıma da tavsiye ettim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.