Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Kérastase Genesis Bain Nutri-Fortifant Dökülme Karşıtı Saç Banyosu
amazon-image
Kérastase Genesis Bain Nutri-Fortifant Dökülme Karşıtı Saç Banyosu

Kérastase Genesis Bain Nutri-Fortifant Dökülme Karşıtı Saç Banyosu

Kérastase 
  4.40  (2860 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster
  • Bain Nutri-Fortifant saç banyosu kökten ve koparak dökülmelere müsait saçları güçlendirir, dökülmeleri %84 oranında engeller.
  • Saçı derinlemesine arındırır.
  • Formülündeki Edelweiss kök hücresi, zencefil kökü ve 1.5% minexil ile dökülmeye yol açan biyolojik ve dış etkenlere karşı savaş açar. 

Nasıl Kullanılır?

Islak saçlarınıza banyo esnasında uygulayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%52
%29
%9
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Senanur Elhan Çiçek
Senanur Elhan Çiçek · 23 · Erzincan
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sınav senem olduğu için saçlarım aşırı derecede dökülüyor bunun için baya bir ürün kullandım ama ilk deneme de yorum yapmak pek mümkün değil ne yazıkki biraz deneyip gözlemlemek gerekiyor bu tarz ürünler için ama maske saçımı baya yumuşacık yaptı o yüzden beğendim bir de böyle bazı kokulu şampuanlar rahatsız ediyor ama bunun hiç Kokusu yoktu çok hafif bir Kokusu var. Saçlarımı hiç ağırlaştırmadı güzel temizliyor beğendim ama dökülme adına yorum yapmam doğru olmaz. İndirimde alacaklarım listesine ekledim bence şans verilebilecek bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Bengü A.
Bengü A. · 24 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kerastase dışında kullandığım bir saç dökülme karşıtı şampuan kullanıyordum. Doktorum önermişti ancak o şampuan saçımı çok kurutuyor ve sertleştiriyordu. Kerastase ise saçlarımı yumuşacık yaptı. Tek kullanımda saç dökülmesine ne kadar etki ettiğini tam anlayamadım ama saçımı taradığımda daha az saç geldiğini gördüm tarağıma. Maskesini de aynı şekilde çok beğendim. Saçlarımı yumuşacık yaptı. Tek hoşuma gitmeyen özelliği ise parfümlü olması. Kokusu pek hoşlanmadığım ağır bir kokuydu. Ancak bunun dışında beğendiğim ve satın almayı düşündüğüm bir ürün oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve Ö.
Merve Ö. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Şuanda görsel yüklemeyi çok isterdim ama ürünü 2 gün önce kullandım ve fotoğrafını çekmemiştim. Öncelikler saçlarım kıvırcık ve kabarık bir saç aynı zaman da çok da dökülür. Şampuan ve saç maskesini kullandıktan sonra saçlarımı örüp uyumuştum örgüyü açtığımda saçlarım kabarması tamamen gitmişti ve yumuşacıktı, iki gün geçtiği için net de konuşabilirim saç dökülmesinde azalma var bir kaç kez daha kullanırsam saç dökülmelerinin ciddi anlamda azalabileceğini düşünüyorum ben bu ürüne bayıldım ve gidip aynılarından almayı düşünüyorum herkese tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra D.
Esra D. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bana denemem için ürünün saç banyosunu yani şampuanını ve saç maskesini göndermişlerdi.Her ne kadar başlıkta saç banyosu yazsa da ben ikisini beraber değerlendireceğim.benim saç tipim kuru.Bu ürünün şampuanını kullandığımda saçımın nemini çok çektiğini hissettim.hatta normalde iki kere yukarım ama bir kere yıkadım ikinci kez yıkamak istemedim.saçı temizlemesi iyi.saç maskesine gelecek olursak bayıldımmm.saçıma duşta sürdüğüm anda bile verdiği yumuşaklık hissi çok güzeldi zaten ama duştan sonra da ikide bir saçlarımla oynayasım geldi 😂 ve saçlarım çok rahat açıldı.bu tarz ürünleri değerlendirebilmek için 1-2 kullanım yeterli değil saç dökülmesine şimdilik bir etkisi oldu diyemem ama düzenli kullanımda etkisi görülebilir belki.sonuç olarak ben şampuanını almam ama saçı normal yapıda veya yağlı yapıda olanlar şans verebilirler.saç maskesini ise fiyatına bağlı olarak mutlaka bir kere alıp daha uzun süre kullanmak istiyorum ❤️❤️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esila B.
Esila B. · 29 · Kırıkkale
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarım haddinden fazla dökülüyor uzun zamandır ve gözle görülür bir azalma mevcut bu ürün ilaç gibi geldi resmen işk kullanımda tamamen kesti diyemem ama baya azalttı düzenli kullanmak işe yarayabilir. Kokusu şekerli parfümleri anımsatıyor o yüzden biraz yoğun bence ama etkisini düşününce çokda önemli değil. Saçı ilk yıkamada yumuşacık yaptı ve buklelerimi daha parlak ve belirginleştirdi. Tek sorunu çok pahalı olması böyle güzel ürünleri herkes kullanmalı bu fiyatlar çok fazla gerçekten.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
zeynep b.
Zeynep B. · 26 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim saçım kuru ve birçok işlem gördü. Yandı felan derken iyice kurudu. Bu yüzden saçıma çok özen gösteriyorum.Şampuanlarda en dikkat ettiğim özellik temizlemesi ve az köpürmesi. Şampuanın iyi olduğunu bu iki özellik gösterir zaten. İçinde çok fazla zararlı kimyasal olmamasına rağmen çok güzel temizledi ve az köpürdü. Ben o temizlik hissini ilk yıkayışımda aldım. Maskeden pek etki göremedim ama şampuanı tekrar tekrar alabilirim. O kadar beğendim. Kokusu da hiç rahatsız etmiyor. Sevdim :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Jüde S.
Jüde S. · 27 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarımı gerçekten yumuşacık yaptı ve çok kolay taradım, bu sayede tararken dökülen saçım yarı yarıya azaldı. Maskeyi uygularken ve durularken bir miktar döküldü ama. Kokusunu çok sevdim. Genel olarak hiçbir üründen tek kullanımda saç dökülmelerini azaltmasını bekleyemeyiz maalesef. Bir kere daha kullanacağım eğer sonrasında dökülmede azalma görürsem alabilirim. Fiyatı maalesef biraz fazla bana bir öğrenci olarak. Saçta bıraktığı hissi gerçekten sevdim daha hafif ve yumuşak.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
elif s.
Elif S. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
o kadar o kadar güzeldi ki o kadar güzel kokuyodu ki gerçekten kafamı sağa sola çevirdiğimde kokusunu alıyodum ya da elimi kafama koyduğumda kokusu elimde bile kalıyodu ki bunlar yıkadıktan sonra kurutmama rağmen. kuruttuktan sonra saçımı normalde yaptığım gibi düzleştirdim 230 derecede kokusu asla gitmedi ve normalde düzleştirirken saçım normlade olduğundan daha fazla dökülür ama üç tel falan dökülmüştür maximum bir şampuandan beklenen herşeyi karşılıyo tabi fiyatı uçuk ama gerçekten aşırı iyi. keşke daha cüzi bi miktar olsa
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gamze Yasar
Gamze Yasar · 28 · Mersin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün diğer saç ürünlerine göre çok daha doğal içerikli çok daha özenli ve sizi mutlu hissettirip saçlarınızı onaracak bir ürün saçımda kepek sorunu olmadığı için kepek konusunda nasıl bir etkisi oluyor o konuya değinemeyeceğim ama bana kepek de yapmadı yani bazı markaların yaptığı gibi olmadı ürünün normal boyutları biraz pahalı her gün duş alan birisiyseniz bu durum biraz belinizi bükebilir ama paranız varsa,saçlarınıza yatırım yapıp onları güzel korumak istiyorsanız kesinlikle almalısınız
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aybüke B.
Aybüke B. · 29 · Çanakkale
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce duymadığım bir üründü. Markaya ait farklı ürünlerle ilgili deneyimim de yoktu. Ama ben bu ürüne bayıldım. Saçlarım ipeksi parlak ve daha güçlü duruyor tek kullanımda vaadettiği dökülme sorunlarına ne gibi etkisi olur yorum yapamıyorum ama kuruttuktan sonra o güçlü ve canlı görünüş barizdi. Saç kremi de kokusu olsun etkisi olsun ipek gibi yaptı saçlarımı. Beraber kullanıldığında etkisi daha da çok fark edildi sanki aynı markanın güçlendirici serumunu da merak etmedim desem yalan olur :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.