Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Kérastase Genesis Bain Nutri-Fortifant Dökülme Karşıtı Saç Banyosu
amazon-image
Kérastase Genesis Bain Nutri-Fortifant Dökülme Karşıtı Saç Banyosu

Kérastase Genesis Bain Nutri-Fortifant Dökülme Karşıtı Saç Banyosu

Kérastase 
  4.40  (2860 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster
  • Bain Nutri-Fortifant saç banyosu kökten ve koparak dökülmelere müsait saçları güçlendirir, dökülmeleri %84 oranında engeller.
  • Saçı derinlemesine arındırır.
  • Formülündeki Edelweiss kök hücresi, zencefil kökü ve 1.5% minexil ile dökülmeye yol açan biyolojik ve dış etkenlere karşı savaş açar. 

Nasıl Kullanılır?

Islak saçlarınıza banyo esnasında uygulayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%52
%29
%9
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Büşra C.
Büşra C. · 26 · Isparta
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Küçük bir damlası bile yeterli oluyor etkisini görmek için ürünü tek başına kullandım ilk yıkamadan itibaren daha yumuşak ve parlaklık farkediliyor Kerastase ürünleri zaten çok duyduğum bir markaydı daha önce fiyatı açısından kullanma şansım olmamıştı bir de ürünleri küçük ve pahalı ama dediğim gibi az bir miktar bile güzel köpürüyor dökülmelere etki edip etmediğini görmem için daha uzun süre kullanmam gerekiyor ama duşta bile elime saç gelmedi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sena Ö.
Sena Ö. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kabarık saçlara sahibim bu yüzden de günlük hayatta çok sık düzeleştirici kullanarak saçlarımı ısıya maruz bırakıyorum, uçları yıpranmış bu yüzden de kırılgan ve dökülmeye eğilimli saçlarım oldu. Öncelikle saçlarımı yumuşacık yaptı ve kabarıklığını hafifletti. Bu benim ürünü sevmem için yeter de artar. Saçları onardığı için uzun süreli kullanımda saç dökülmesini engelleme vaadini de yerine getirebilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Beyza K.
Beyza K. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kullanmayı düşündüğüm ve araştırdığım bir markaydı.Saçlarımın çok döküldüğü bir dönemde denk geldi.Şampuan ve kremi duş sırasında kullandım.Kokusu çok hoşuma gitti gerçekten ve banyodan çıktığımda saçlarım yumuşacıktı.Saç dökülme konusunda uzun vadede etki edecek bir ürün ama normalde banyodan sonra saçımı taradığımda saçım yumak yumak dökülür bu dökülmeyi azalttığını gözlemledim.Markanın bu serisini almayı düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ilgın G.
Ilgın G. · 23 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saç banyosunu henüz yaptım. Şampuan çok güzeldi. Bir parfüm aşığı olarak söylüyorum o kadar güzel kokuyordu ki. Saç kremi belki benim hayatımda kullandığım en iyi saç kremi diyebilirim. Sürdüğüm anda saçlarımı açtı. Çok kabarık saçlarım vardır saç kremi zor açar saçımı fakat bu saç kremi çok başarılıydı. Banyo ardından saçımı kuruttuğumda saçlarım yumuşacıktı ve harika kokuyordu. Çok beğendim alıp kullanmanızı kesinlikle öneririm.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Beste Ç.
Beste Ç. · 27 · Kayseri
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün tek kullanımlıktı. Bir defa yıkayınca saç dökülmem durdu diyemem ama azalma oldu bana göre. Saçlarımı yumuşacık yaptı ona bayıldım. Kokusu muhteşem. Mest oldum böyle güzel şampuan uzun zamandır koklamadım. Sırf kokusu için bile alınacak bir ürün. İçeriği güzel. Saçlarım normal de çabuk sertleşiyor ama bu defa pamuk gibilerdi. Bu markadan daha önce ürün kullanmadım ama bundan sonra sık sık alacağım gibi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ferah Ö.
Ferah Ö. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün bir kullanımlık şampuan ve maskeydi. Maskenin de olması beni aşırı mutlu etti. Tek kullanımlık bir paketten saç dökülmelerine karşı olan etkisi hakkında yorum yapamam fakat kokusu ve maskenin verdiği yumuşaklık ve parlaklık beni fazlasıyla tatmin etti. Kerastase nin saç dökülme karşıtı şampuanın tam boyunu kullandığımda olumlu sonuç alacağımdan eminim. Tek kullanımlık şampuan ve maskesinden bu denli memnun kaldıysam..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hanife Ü.
Hanife Ü. · 24 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saç maskesini kullandım ıslak saça masaj yapar gibi uyguladım daha sonra duruladım zaten paketi açtıktan sonra gelen kokusu mükemmeldi saçımı kuruladıktan sonra da kokusu gitmedi gelelim yapısına. Normal bir saç kremi kullandıktan sonra da o yumuşaklığı sağlayabilirsiniz bence ama saça verdiği o yenilenme hissiyatını daha önce hiç yaşamadım tek kullanımda bu kadar etki ediyorsa uzun süre kullanımında neler olur deneyip göreceğiz 😋😂
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gül Ç.
Gül Ç. · 26 · Edirne
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim dene bunu ailesi sayesinde tanıdığım bir ürün. Tek kullanımlık olduğu için uzun süreli bir kullanım sağlayamadım ama yine de ürünün saçlarıma ilk kullanımda bile etki ettiğini söyleyebilirim. Özellikle düzenli kullanımda çok faydalı olacağına eminim. Özellikle saçları solgun görünen ve dökülme yaşayan herkesin almasını öneriyorum. Bakım maskesi de çok başarılı olmuş. Dene bunu ailesine teşekkür ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özlem U.
Özlem U. · 27 · Karaman
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Normalde çok saç dökülmesi yaşayan biriyim. Ürün tek seferlik kullanımda ne kadar işe yarayabilir bilemedim. Küçük bir damlası bile aşırı derecede köpürüyor. Kokusu lime gibi çok ağır bir kokusu yok çok hafif bir kokusu var. Saçım kuruduktan sonra yumuşacık oldu ipeksi bir his bıraktı. Uzun süre kullanımda dökülmeleri engelleyeceğini tahmin ediyorum. İlk fırsatta tekrar almayı düşünüyorum ben çok sevdim. kullanmanızı tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 26 · Yalova
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Son zamanlarda saçlarım iyice yıpranmıştı ve avuç avuç dökülüyodu. Kutumdan bu ürünün çıkması beni aşırı sevindirdi açıkçası. Ürünün hem saç banyosu hem saç maskesini kullandım. Kullanım tavsiyesinde maske için 10dk bekletin yazıyodu ben yaklaşık 15 dk. beklettim. Meğersem ne çok yıpranmış saçlarım:) .Tek kullanımda bile gözle görülür bi etki oluşturdu. Bunun yanında çok hoş bı kokusu var. Genel olarak bakacak olursak bayıldım, harika bı ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.