Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Knorr Şehriyeli Tavuklu Domates Çorbası
amazon-image
Knorr Şehriyeli Tavuklu Domates Çorbası

Knorr Şehriyeli Tavuklu Domates Çorbası

Knorr  · www.knorr.com
  4.14  (1807 yorum)
     
Daha fazla göster Daha az göster

Soğuk kış günlerinde, birden misafiriniz çıkageldiğinde, ailenizle oturduğunuz iftar sofrasında, gece aniden acıkınca sıcacık bir çorbadan daha iyi ne olabilir? Böyle anlarda ille de çorba, herkese çorba diyoruz! Knorr’da her sofraya, her damak tadına uygun bir çorba var. 

Knorr şeflerinin tarifleriyle hazırlanan birbirinden lezzetli çorba çeşitlerinden Knorr Şehriyeli Tavuklu Domates Çorbası, içinizi ısıtmak için sofralarınıza misafir olmaya geliyor. Özenle seçilen tavuklardan gelen enfes lezzet tam tadında, tam kıvamında Knorr Şehriyeli Tavuklu Domates Çorbası’nda! Kış günlerinde size iyi gelecek şehriyeli tavuklu domates çorbasının dayanılmaz lezzetini mutfağınıza taşımak için tavuk etini özenle seçiyor, sürdürülebilir tarıma destek vererek güneşte olgunlaşan sebze ve baharatları mevsiminde topluyoruz. Tıpkı tarhana gibi, evde yaptığınız geleneksel yöntemlerle özenle seçtiğimiz sebzeleri kurutuyoruz. Üstelik hava, ışık ve neme karşı koruma sağlayan 3 katlı paketlerimiz ile çorbalarımızın tazeliğini uzun süre koruyoruz.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%40
%29
%12
%4
%2
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Eda C.
Eda C. · 28 · Samsun
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hazır çorba sevmeyenlere anne eli değmiş saatlerce tencerede kaynamış gibi mükemmel bir çorba. Hem lezzetli hem de pratik. Paketli çorbalara karşı biriydim bu lezzeti deneyene kadar. Özellikle çalışanlar için çat kapı misafirler için yalnız yaşayıp hastayken çorba yapacak kimsesi olmayanlar için bulunmaz bir nimet. Emeği geçen herkese teşekkürler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İrem A.
İrem A. · 38 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çorbanın tadını çok beğendim. Hazır çorba gibi değil ev yapımı gibiydi. Şefin önerisine uyarak pişirdiğimde gayet kıvamlı doyurucu bir çorba oldu. Aslında hazır çorba tüketmeyi sevmem ama içeriğini inceleyip temiz içeriğe sahip olduğunu gördüğümde bir şans vermek istedim. Açıkçası hazır çorbalara karşı olan ön yargımı kırdı. Serinin diğer çorbalarını da denemek için sabırsızlanıyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zülal K.
Zülal K. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tavuk olduğu için tereddütlüydüm ama tadı çok güzel. Kız kardeşim şu an soğuk algınlığı geçiriyor ve iştahı azaldı o da beğendi tadını ben gibi önyargılı olmasına rağmen. Ben kütüphanede çalıştığım zaman yanına knorrun tek kişilik çorbalarından alıyorum eğer bu çorbanın da bardak hali olsa bunu da kesinlikle yanıma alırım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Başak Gül K.
Başak Gül K. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Mü-kem-mel :) Hazır çorbaların hangi çeşidini alırsanız alın ortak bir tat vardır, yapay bir tat. İşte bu çorbada o tat yok. Hazır çorba olduğunun anlaşılması mümkün değil, ürün çok başarılı. İçinde tavuk taneleri de var. Özellikle vakit darlığında ilaç gibi gelecek bir çorba. Teşekkürler Denebunu :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra K.
Kübra K. · 25 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Burada domates çorbası yazıyor ama bana analı kızlı çorba geldi :)) Öncelikle böylesine güzel yöresel bir çorbanın bir paket içerisine bu kadar güzel sığdırılabilmiş olması gerçekten çok güzel. Her şeyiyle başarılı bir çorba. Yemek yapmaya vakit bulamayanlar için hem lezzetli hem doyurucu hem de yapımı çok basit. :))
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hera W.
Hera W. · 24 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün aşırı pratik. Arkasında yazan tarife göre hızlıca yapabilir ve yiyebilirsiniz. Aşırı hafif ama bir o kadar da doyurucu lezzetli, pratik bir çorba. Tekrar tekrar alıp kullanırım. Bu markanın ayrıca ezogelin çorbası ve yayla çorbasını da çok seviyorum. İçerikleri de ayrıca temiz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ezgi Eylem Z.
Ezgi Eylem Z. · 27 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
çorba içmeye bayılan biriyim ve özellikle işten eve yorgun geldiğimde beni oldukça rahatlatan bir ürün oluyor çabucak lezzetli bir çorba içiyorum zaten her zaman aldığım bir ürün severek kullanmaya devam
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
gülçin t.
Gülçin T. · 41 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Knorr’un çorbalarını zaten ailecek çok seviyoruz özellikle çalıştığım için zamandan çok tasarruf sağlıyor.Bu çorbayı ilk defa denedim ve ailemizin çok hoşuna gitti.Tam bir fiyat performans ürünü mutlaka yeniden deneyeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Bahar Ç.
Bahar Ç. · 28 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
paket bugün elime ulaştı hemen akşam yemeğine pişirdim 🌝 Şehriye çok sevmediğim için içinde olmasa daha güzel olurdu benim için ama ev halkı onlarıda sevdi farklı bir domates çorbası olmuş ama lezzetli 🤤
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Abdullah K.
Abdullah K. · 24 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
cok begendimm. tavuk corbasi sevmeyen biri olarak bayildim. sefin onerisi diye bir kasik salca atmami oneriyordu ve yaptim. cok da guzel oldu. malzemeleri cok dengeli. kokusu da tadi da guzel. ayrica tam bir grip corbasi. kesinlikle oneriyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.