Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Knorr Tavuk Çeşnili Çabuk Noodle
amazon-image
Knorr Tavuk Çeşnili Çabuk Noodle

Knorr Tavuk Çeşnili Çabuk Noodle

Knorr  · www.herkessofraya.com
  4.28  (3086 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

"Daha önce nerelerdeydin sen?" diyeceğiniz Yeni Knorr Çabuk Noodle serisiyle tanışın. Tadını gerçek sebzelerden alan Knorr Tavuk Çeşnili Noodle lezzeti sadece 3 Dk uzağında! Lezzete doymak İçin tek yapman gereken bir tencerede noodle'ın ve paketten çıkan çeşninin üzerine kaynar su dökmek, karıştırmak ve 3 dk kısık ateşte pişirmek. Afiyet olsun! :)

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%48
%28
%10
%4
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

AHMET FARUK K.
Ahmet Faruk K. · 31 · Mersin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tavuk yemeye bayalirım ve bu noodle beraberse daha da bayılırım. Baharatı tavuk özü tadı oldukça yerinde ama boyutarı için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Boyutların büyütülüp daha doyurucu olabilir. İsten geldiğimde veya ani karnım acıktığinda Hızlı ve pratik hazırlanması çok iyi. Tabi ki bir tane yetmediğinde muhakkak yanında ikinci bir paketide eklemeyi unutmuyorum :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Betül Ceran
Betül Ceran · 31 · Kayseri
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Piyasadaki bir çok noodle markalarını denemiş biri olarak söylüyorum knor gerçekten güzel bir iş çıkarmış. Diğer noodler gibi ağır ve yoğum değildi baharatı. Tam kıvamında ve lezzetliydi üstelik baharatların içinde sebze taneleri de vardı havuç gibi bu yüzden noodle daha da lezzetli olmuş çok hoşuma gitti bir de eriştesi plastik gibi değildi baya sevdim ben
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Samet Ö.
Samet Ö. · 28 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Başka bir marka hızlı noodle kullanıyordum. İçinden çeşni, yağ ve chili ayrı ayrı çıkıyordu bunu uğraşmak istemiyordum. Ayrıca chiliyi az kullanırsan tatsız çok kullanırsan acı oluyordu. Knorrun başka ürünlerini kullandım ama noodle denememiştim. Beğendim ama tuzu bana az geldi kendim ilave ettim. Çeşnisinin tek paket olması çok güzel memnun kaldım gene alırım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mustafa Yurdal
Mustafa Yurdal · 40 · Çanakkale
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü beğendik. Eşim Hint ve uzak doğu mutfağını seviyor. Eşim daha önce yediği benzer ürünlere göre oldukça beğendi. Ben de ürünü çok beğendim. Sadece aromalardan biri daha baskın olsa daha mı iyi olur acaba diye düşündük. Çeşni'nin yoğunluğu oldukça fazla, uzak doğu veya Hint mutfağını benimsemeyen biri için ağır gelebilir. Ama bizim için idealdi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşranur D.
Büşranur D. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bir öğrenci olarak hazır tüketebileceğim ve içeriği iyi olan gıdaları çok arıyorum. Noddle çok severim. Daha önce Knorr'un Noddle'ını hiç yememiştim ilk defa tükettim. Lezzet olarak da diğer markalardan daha iyi, içerik olarak da. Kesinlikle satın almaya başlayacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Asuman G.
Asuman G. · 27 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü günlük hayatta da sık sık tüketiyorum, çabuk hazırlanışı ile zamandan tasarruf sağlıyor. Hijyenik oluşu ve markanın prestiji ürünü tercih etmemi fazlasıyla sağlıyor. Lezzet olarak yediğim pek çok noodle’dan iyiydi. Bundan sonra da satın alacağım bir üründür, noodle severlere tavsiyemdir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Çağatay Ş.
Çağatay Ş. · 30 · Gaziantep
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gerçekten pişimi tadı enfess 1 paket yetmedi bile 1 yaşındaki kızım bile beğenerek yedi keşke daha çok gönderseymissiniz 😂 ama içindeki turuncu küçük parçalar plastik gibiydi gerçekten hiç beğenmedim çiğnenmio bile onları koymazaniz içine daha güzel olurmuş beğenerek yedim indomiden farkı yok lezzet aynı 👍👍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Abdullah K.
Abdullah K. · 34 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben fazla noodle tüketmeyi sevmem işin gerçeği diğer markalardan kullandık hep o markaların yağı baharat çeşnisi hep ağır gelmiştir bana. Ama ilk defa Knorr ürünü olanını denedik ben diğerlerine nazaran daha fazla beğendim çünkü içinde ki çeşni rahatsız edici boyutta değildi yerken rahatsız etmedi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatmanur T.
Fatmanur T. · 31 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kısıtlı zamanlarda , yorgun olduğumda , canım istediğinde çabucak hazırlayıp yiyebildiğim bir alternatif benim için ve her zaman elimin altında bulundururum. Çok çabuk hazır olmasıyla , damakta bıraktığı o tadıyla , çeşnisiyle ve şekliyle beni cezbetmeyi her daim başarıyor ❤️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yiğit Y.
Yiğit Y. · 28 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hazırlanışından lezzetine amacına uygun bir ürün. Marka değeri olarak saygı duyulası bir firmanın ürünü.. Çorbalarına meftun olduğum Knorr, noddle 'da da kalitesini konuşturmuş. Biz tüketicilere, bunun gibi kolay hazırlanan ve lezzetli ürünler tasarlayıp sunduğunuz için teşekkür ederim..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.