Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Lay's Fırından Yoğurt ve Mevsim Yeşillikli Patates Çerezi
amazon-image
Lay's Fırından Yoğurt ve Mevsim Yeşillikli Patates Çerezi

Lay's Fırından Yoğurt ve Mevsim Yeşillikli Patates Çerezi

Lay's 
  4.74  (1672 yorum)
       
Daha fazla göster Daha az göster

Türkiye’nin dört bir yanındaki yüzlerce çiftçimizle özel yetiştirdiğimiz patatesler, Lay’s paketlerinde buluşur. Arkadaşlar toplanır, eller aynı anda kasede buluşur, çıtır çıtır Lay’s lezzeti sohbetlere keyif katar. Her Günün Tadı, Lay’s İle Çıkar! 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%75
%18
%3
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Burcu B.
Burcu B. · 42 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hem az yağlı hem de çok güzel bir lezzeti var. Cips seven biri olarak fazla yağlı ve kalorili olduğu için olabildiğince az tüketmeye çalışmaktaydım fakat lays fırından ile gönül rahatlıyla cips tğketebilir hale geldim. Lays yetkililerinden tek isteğim fırındanın sadesini çıkartmaya devam etmemleri. Bir süre piyasada rahatlıkla bulabildiğim sadesini artık hiç bulamıyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
BINNUR K.
Binnur K. · 69 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha once Lays alan biri degildim, cips yemedigim icin. Ancak bu firindan cikmis urunu denedigimde cok memnun kaldim. Hem yagi az, hem de tuzu az. Agizda cok guzel bir tat birakiyor ve mideyi hic rahatiz etmiyor. Denedigim paket biter bitmez gidip 4 paket daha aldim. Afiyetle yiyoruz, cok basarili buldum. Yeni atistirmaligim artik belli oldu. Cok tesekkurler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
DERYA A.
Derya A. · 41 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Lezzeti harikaydı ve çıtır çıtırdı. Paketi iş yerinde teslim aldığım için iş arkadaşlarımla da paylaşma fırsatı buldum.. Lezzetine doyamadığımız için paket bize yetmedi diyebilirim :) Kalan küçük bir kısmı da evde eşimle paylaştım. O daha önce hiç denememişti ve tadına bayıldı. Genel olarak oldukça lezzetli ve çok hafif bir atıştırmalık olduğunu söyleyebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sümeyye D.
Sümeyye D. · 24 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
lay's'in yeni cipsi. kızartılmadan sadece fırınlandığı için %50 daha az yağlı olduğu yazıyor pakedin üzerinde. mevsim yeşillikleri ve yoğurt çeşnili olandan yiyorum şu an, hoşuma gitti gayet. acı kırmızı biber çeşnilisi de varmış, o da güzeldir herhalde. İyikide göndermişsiniz gonderdiginizden beri en az aynısından 50 tane almışımdır ;)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
sibel e.
Sibel E. · 44 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Aslında cips çok tüketilecek bir gıda olmasada buna karşı koyulamıyor ne yazık ki. genel olarak lays fırında ve sade her zaman benim tercihim olur. ancak yeğenim bir cips canavarı olarak her türlüsünü tüketir. denebunu kutusundan yoğurt ve mevsim yeşillikleri çıkınca ben de onunla paylaşıp bir çocuk olarak ve daha çok tüketi yapan bir birey olarak onun fikrini almak istedim. mükemmel
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Deren A.
Deren A. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Diğer cipslerden daha hafif olduğu çok aşikar:) ben özellikle Lay's'in yoğurt ve mevsim yeşillikli olanlarını (hatta başka markaların da) özellikle tercih ettiğimden, aroma, lezzet ve diğer cipslere göre kalın dolayısı ile dişe gelir olması hoşuma gitti. Bir de domatesli olanı var diye biliyorum. Belki hafif baharatlı ve acı olanı da olsa daha güzel olabilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
FATMA H.
Fatma H. · 48 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim gibi yediğine içtiğine dikkat eden birisi için gerçekten harika bir ürün.Neredeyse 0 yağ oranı ayrıca fırınlanmış olması da gerçekten sağlık açısında ideal.Paket elime geçince cok şaşırdım fevkalade dolu doluydu çok beğendim daha az bir şey gelir sanmıştım ama beklentimin çok üstündeydi gerçekten müthiş herkese tavsiye ederim mutlaka deneyin derim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Demet T.
Demet T. · 46 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok incecik olmaması, kalın yapısı hoşuma gitti. Ayrıca ağzınıza ilk aldığınızda sadece patates cipsi tadı ile başlayıp zaman geçtikçe tüm aromaların ağızda yayılması ve güçlü lezzetli bir aroma ile son bulması çok hoş. Son olarak elinizde yapış yapış yağ bırakmaması, yağsız dokusu da mükemmel. Bayıldım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve B.
Merve B. · 41 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Severek tükettiğim Lay’s Fırından’ın hele de yoğurtlu ve mevsim yeşillikli cipsinin denebunu ekim ayı paketimde olduğunu görünce havalara uçtum 😅 teslim aldığım paketi yırtarcasına açıp hemen cipsi bitirdim 🙈 daha sonra fotoğraf paylaşmak için parçaladığım denebunu kutusunu zar zor biraraya getirdim 🤣
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yerda E.
Yerda E. · 42 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Damakta yağ kalıntısı bırakmaması bence en önemlisi, tadı da daha önceki Lays Yoğurt ve Mevsim Yeşillikli'ye çok benziyor. O cipsi çok sevip yağlı olduğu için tüketmemeye özen gösterirdim, ama şimdi aynısının fırınlanmışı tam istediğim gibi bir ürün olmuş. Bundan sonraki cips alışverişlerimde açık ara favorim oldu :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.