Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Lipton Ice Tea Pet Çilek & Kavun
amazon-image
Lipton Ice Tea Pet Çilek & Kavun

Lipton Ice Tea Pet Çilek & Kavun

Lipton Ice Tea  · www.lipton.com
  4.56  (4147 yorum)
       
Daha fazla göster Daha az göster

Lipton Ice Tea ferahlığı, Çilek & Kavun lezzetiyle yepyeni şişesinde!



 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%58
%15
%4
%2
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Dilek Ö.
Dilek Ö. · 45 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha kapağı açtığınızda gelen kokusu iştahınızı açıyor zaten tadı da muhteşem tekrar alacağım bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sibel K.
Sibel K. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Lipton markası hiç şaşırtmıyor, gerçekten her zaman harika ürünler çıkarıyor. Kendini sürekli yeniliyor, farklı tatlar deniyor. Bu ürünü de beni çok memnun etti. Harika bir ferahlatıcı. Kıvamı, tadı, kokusu, içeriği, içindeki meyvelerin uyumu, harika bir harmanlama olmuş. Ambalajı, şişesi, renk ve yazıları, şişenin tasarımı, marka dizaynı, konsepti mükemmel. Kendini sürekli geliştirmesi, yeniliklere, yeni tatlara hep açık olması Lipton markasını diğerlerinden bir adım öne çıkarıyor. Tadını çok beğendim. Farklı tat denemelerini de sabırsızlıkla bekliyorum. Böğürtlen ve ahududunun, mandalina ve limon gibi farklı meyvelerin de birbirine mükemmel uyumlandığı başka başka tatlar da yakalanabilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Onur S.
Onur S. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Standart tatları çok tercih etmiyorum farklı tatlı denemeyi çok seviyorum. En çok sevdiğim mangoluydu. Bu yeni karışım beni gerçekten mutlu etti. Çilek ve kavun ayrı ayrı çok sevdiğim iki meyve ve bunun birleşiminden oluşan tat çok hoşuma gitti. Çilek kokusu alırken daha yoğun bir kavun tadı aldım. Buzdolabında bir süre soğuttuktan sonra içtim ve içimi hem serinletti hem çok ferahlattı. Çok yoğun şekerli bir tadı yok en çok da bu hoşuma gitti. Bu sıcak yaz aylarında gerek tad gerekse boyutu olarak çok tatmin etti. Sürekli olarak almayı düşünebileceğim bir içecek oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ebru Ş.
Ebru Ş. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben normalde soğuk çay içmeyen birisiyim. Çünkü fazla tatsız geliyordu. Tâ ki Lipton İce Tea içene kadar. Benim ürünüm çilek ve kavun aromalıydı. Kapağını açar açmaz hem kavun hem de çilek kokusu burnuma geldi. Ve içince de tadı. Hem çilek tadı hem de kavun tadı aynı anda gelebiliyor. Ve gerçek tadı bu özelliği gercekten çok guzel. Çünkü genelde boyle içeceklerde meyve tatları çok yapay olur. Ama bu üründe tadı tamamen doğal. ayrıca seker oranı da çok dengeli ne çok şekerli ne de sekersiz. Şişenin tasarımı da oldukça güzel. Bundan sonra favori içeceğim olacak. Kesinlikle tavsiye ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Lipton Ice Tea'yi yıllardır severek tüketiyorum. Favorim şeftali olmasına rağmen Çilek ve Kavun aromasını çok beğendim. özellikle yaz aylarında fresh bir alternatif olacaktır. ilk içildiğinde çilek ve kavun aromasını şekerle birlikte alıyorsunuz ve 1-2 saniye sonra şeker tadı yavaşça yok oluyor içimi rahat baymayan aşırı şekerli olmayan güzel bir içecek olmuş ben beğendim fakat ılık gitmiyor mutlaka soğuk içilmeli :) 330 ml lik pet şişe tasarımı da çok hoş rahat taşınıyor çantaya atmalık arabanın ufak gözlerine konulmalık sıcak havalarda yudumlamalık olmuş güzel olmuş.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İce-tea içmeyi çok seven biriydim ama zaman içerisinde şeker kullanımı azaltma çabalarımdan dolayı ice-tea türevlerini kullanmayı bıraktım, çünkü çoğu ürün bana aşırı şekerli geliyordu. Açıkçası bu ürün ücretsiz kutumda çıktığı için denedim. Kendim rafta görsem almazdım. İçeceğin tadını çok beğendim. Hoş bir kokusu ve aroması var. Ama en iyi yönü şeker oranı ciddi miktarda azaltılmış. Ara ara alıp buz vb katarak tüketebileceğim bir ürün. Şişesini de beğendim. Şekeri az ice-tea arayanlar için güzel bir ürün olmuş.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Lipton markasının soğuk çaylarının çok kaliteli olduğu tartışılmaz bir gerçek. Çilek ve kavun aromalı bu ürünü ise en az şeftali aromalısı kadar lezzetli. Çilek ve kavun ikilisi abartısı olmayan, ağızda değişik bir tat hissi bırakmayan çok uyumlu bir lezzet olmuş. İlk yudumla birlikte içeceğin ağızda değdiği kısımdan damağa doğru yayılan tadı efsane. Şişenin yapı itibariyle alttan üste doğru az miktarda genişleyen ve orta kısımda hafif ince olması elde tutuşun sağlam olmasını sağlıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülşen Ç.
Gülşen Ç. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Normalde lipton iceteanin şeftalisinden başka aromalısını içmem de sevmem de. Ancak bu yeni ürünün tadı çok güzel çilek tadı daha baskın geliyor. Soğuk içecek olarak çok iyi bir aroma üretmişler, bundan sonra tercihlerim arasına girecektir. Ancak yemek yanında içmek için ben fazla şekerli buldum, bu benim normal hayatımda şekeri az tüketmemden kaynaklı da olabilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sinem O.
Sinem O. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Lipton soğuk çayları sıklıkla tüketiyorum. Günlük hayatta asitli ürünleri tüketmemeye dikkat ediyorum ve soğuk çay iyi bir seçenek oluyor benim için daha çok şeftali olanı tercih etsemde çilek ve kavun ikilisi güzel lezzetli bir ikili olmuşlar çileği ve kavunu da çok severim resmen çifte mutluluk bir araya gelmeleri, severek içtiğim bir soğuk çay deneme şansı için çok teşekkürler
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma Cansu Ö.
Fatma Cansu Ö. · 27 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yazın vazgeçilmezim soğuk çaylar olduğu için şimdiye kadar çoğu markayı denedim🙋‍♀️ En sevdiğim markalardan biri zaten Lipton🥃 Genelde şeftalili tercih ederim🍑 ama çilek&kavun aroması da hoşuma gitti🍓🍈 Sadece bana biraz fazla tatlı geldi çok şekerli sevmediğim içindir belki bilemiyorum😅 Canım tatlı bir içecek istediğinde alıp tüketirim😋
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.