Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
L'Oreal Paris Telescopic Extensionist Maskara
amazon-image
L'Oreal Paris Telescopic Extensionist Maskara

L'Oreal Paris Telescopic Extensionist Maskara

L'Oréal Paris Make Up 
  4.58  (289 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Tavsiye edilen satış fiyatı : 1699 TL

Çok sevilen Telescopic Maskara etkisi: YENİ Telescopic Extensionist Maskara ile daha uzun, daha kıvrık görünüm.

Yeni Telescopic Extensionist Maskara, 24 saat etkili* formülüyle her bakışınızda fark yaratacak.

·   +5MM’ye kadar uzatma etkisi**

·   Kirpiklerin kaşlarına 5MM’ye kadar daha yakın***

·   +300 ince uca sahip kavisli elastomer fırça

·   Hassas Gözler ve Lens Kullanıcıları için uygundur.

·   Dağılma yapmaz

*Tüketici Testi,151 Kadın

**Instrumental test, 43 kişi

***Instrumental test, 40 kişi

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%71
%13
%5
%3
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Ebru Beytur
Ebru Beytur · 32 · Bingöl
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Fiyat ve performans olarak mükemmel bir ürün 🤍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevgi Ö.
Sevgi Ö. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Uzatma ozelligini sevdim . Bir tık daha tel tel ayirabilirdi. Onun dışında gayet guzel göz yakmıyor cunku bu benim icin önemli.. akmiyor dökülmüyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilek A.
Dilek A. · 35 · Afyonkarahisar
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gun boyu dagilmadi ve kirpiklerimi belirgin sekilde uzun gösterdi ( kisa ve acik renk kirpige sahibim)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gökçen Y.
Gökçen Y. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu markanın genel olarak ürünlerini beğeniyorum yani rimellerini beğeniyorum açıkçası ve şu rimellerdeki yoğun kokular giderilirse çok daha güzel olabilir biraz gözü rahatsız edebiliyor ilk başlarda sürerken onun dışında çok beğendim sadece fiyatlarini biraz daha düşük yapsalar süper olur 
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
seda y.
Seda Y. · 29 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kirpikleri tek tek ayırıp çok güzel uzatıyor. 2 kat sürünce etkisi daha belirgin oluyor. Bulaşma yapmıyor, gün boyu kalıcı. Tek eksi: Çok hacim vermiyor ama uzatma etkisi harika 👍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma P.
Fatma P. · 56 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
bu mütiş bir ürün uzatmasını ve kıvrımlarını çok beğendim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İrem Tutku Ç.
İrem Tutku Ç. · 32 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Uzatma etkisi beklentimin biraz altında kaldı; kirpikleri uzatıyor ama daha dramatik bir uzunluk etkisi bekliyordum. Tabii ürün henüz yeni açıldığı için formülü biraz daha ıslak, bu da uzatma performansını bir miktar etkiliyor olabilir—birkaç kullanımdan sonra daha iyi sonuç vereceğini düşünüyorum. Hacim verme konusunda ise gerçekten başarılı; kirpikleri dolgun, yoğun ve belirgin gösteriyor. Fırçası kirpikleri çok iyi kavrıyor, tek tek ayırarak uygulamayı kolaylaştırıyor ve topaklanma yapmaması da büyük bir artı. Ayrıca kirpiklerimi çok sertleştirmemesi, daha esnek ve doğal bir his bırakması benim için önemli bir artı oldu. Gün içinde akma, bulaşma ya da dökülme yaşamadım; bu açıdan oldukça güvenilir. Uzun süre kalıcılığını koruması da önemli bir avantaj. Lens kullanan biri olarak gözlerimde herhangi bir yanma ya da rahatsızlık hissetmedim, bu da ürünü benim için daha konforlu hale getirdi. Genel olarak hacim, kalıcılık ve kullanım konforu açısından oldukça başarılı bir maskara. Biraz daha kuruyup oturduğunda uzatma etkisinin de artacağını düşünüyorum; o noktada benim için favoriler arasına girebilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seval P.
Seval P. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Maskarayı merak edip denemek için almıştım ama gerçekten beklentimi karşıladı. Fırçası ince olduğu için kirpikleri tek tek ayırıyor ve uzatma etkisi çok güzel görünüyor. Topaklanma yapmaması da benim için büyük artı oldu. Gün içinde akma ya da dökülme yaşamadım. Çok yoğun hacim vermiyor ama kirpikleri daha uzun ve belirgin gösterdiği için günlük makyajda sık kullandığım maskaralardan biri haline geldi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra Ç.
Kübra Ç. · 34 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
2 çok büyük markanın ayrı fırça şekilleriyle rimelini kullanan birisi olarak bu maskaraya ben bayıldım. -asla düşmüyor, akmıyor. -uzatıyor -siyahlığı çok iyi -silmek rahat -asla kaşındırmıyor. bakın gönül rahatlığıyla alabilirsiniz. doğal gibi duran ama aslında makyaj olduğunu da hissettiren bir ürün. fırçası ince plastik. kirpik dibinden ucuna sürümü çok kolay
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra y.
Büşra Y. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
fırçayı tüpten çıkardığında tek seferde iki gözü de gayet yeterli bir şekilde kullanabiliyorsun. akışkan formu sebebiyle dikkatli kullanmak gerekiyor. ama kuruduktan sonra hissiyatı sanki yok gibi ama gözler hem kocaman olmuş hem de upuzun kirpiklerim var. ağırlık hissiyatı yok, yapışma yapmıyor. günlük kullanım için tek kat çok ideal. bayıldım, olaaaayy🧡🧡
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.