Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Nescafé 3ü1 Arada Gold Yumuşak
amazon-image
Nescafé 3ü1 Arada Gold Yumuşak

Nescafé 3ü1 Arada Gold Yumuşak

3ü1 Arada 
  4.50  (6050 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

NESCAFÉ GOLD VE KAHVE KREMASININ LEZZETLİ UYUMU.

YUMUŞAK VE ZENGİN KAHVE TADINI ARAYAN KAHVE TUTKUNLARI IÇIN…

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%68
%19
%6
%2
%2
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 23 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tadı çok yumuşak bana hitap etmiyor. Kahvenin aroması hissedilmiyor. Ama o tadı sevmeyen biri için mükemmel bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aydan A.
Aydan A. · 28 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nescafé 3'ü 1 Arada Gold Yumuşak, özellikle gün içinde sert kahve sevmeyen, daha sütlü ve kadifemsi bir içim arayanlar için mükemmel bir alternatif. Gold çekirdek kalitesinin getirdiği o asil aroma korunurken, krema dengesiyle kahvenin acılığı tamamen törpülenmiş. Şeker miktarı da baymıyor; günün her saati mideyi yormadan, keyifle tüketilebilecek çok hafif ve dengeli bir hazır kahve.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emine Kesmeli
Emine Kesmeli · 30 · Isparta
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Denebunu sayesinde Nescafé Yumuşak Aromalı kahveyi denedim. İçimi gerçekten çok rahat, sert kahve tadını sevmeyenler için ideal olmuş. Aroması hafif olmasına rağmen kahve tadı hissediliyor, boş bir tat bırakmıyor. Özellikle akşam saatlerinde ya da günlük sık kahve tüketiminde daha keyifli geldi. Yumuşak içimi sayesinde sade bile rahat içilebiliyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra S.
Kübra S. · 28 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yoğun kahve tadını herkes sevmeyebiliyor. Bu nedenle Gold Yumuşak versiyonunu oldukça başarılı buldum. Kahve aroması hissediliyor ancak sertlik oluşturmuyor. Özellikle öğleden sonra veya akşam saatlerinde rahatlıkla tüketilebilecek bir içime sahip. Sütlü yapısı sayesinde daha kremsi ve dengeli bir tat sunuyor. Kahveye yeni başlayanların veya hafif içim tercih edenlerin seveceğini düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sude Nur Y.
Sude Nur Y. · 21 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İçimi o kadar yumuşak ve kadifemsi ki, hani böyle battaniyenin altına girip keyif yapmak istersin ya, tam o modun kahvesi. Mor paketteki o sertlik bunda yok; krema tadı biraz daha ön planda, kahvenin o acılığı iyice törpülenmiş. Genelde akşama doğru, günün yorgunluğunu tatlı bir mola vererek atmak istediğimde elim direkt buna gidiyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra Gözde E.
Büşra Gözde E. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Günün o tatlı yorgunluğunu atmak, ev sakinleştiğinde biraz soluklanmak için harika bir alternatif. İçimi o kadar yumuşak ve pürüzsüz ki insanı germiyor, çarpıntı yapmıyor ve mideme ağır gelmiyor.Bol sütlü ve kremalı kahve severlerin kesinlikle aşık olacağı bir lezzet. Gold serisinin kalitesi zaten kokusundan ve ağızda bıraktığı o kaliteli tattan belli oluyor. Kahvenin acılığı tamamen törpülenmiş.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seval P.
Seval P. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nescafé 3ü1 Arada Gold Yumuşak kahveyi ara sıra pratik bir kahve istediğimde tercih ediyorum. Tadı klasik 3ü1 aradalara göre daha yumuşak ve içimi daha kolay geliyor. Kahve aroması dengeli, ne çok sert ne de fazla tatlı. Özellikle yoğun günlerde hızlıca hazırlanması büyük avantaj. Kahveyle yeni tanışanlar veya sert kahve sevmeyenler için güzel bir seçenek bence.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 36 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nescafé 3’ü 1 Arada Gold Yumuşak, hafif içimli kahve sevenler için ideal bir seçenek. Kahve, krema ve şeker dengesi oldukça başarılı. Sert olmayan yapısı sayesinde günün her saatinde keyifle tüketilebiliyor. Aroması hoş, içimi yumuşak ve boğazı rahatsız etmiyor. Pratik hazırlanışı sayesinde özellikle yoğun günlerde hızlı bir kahve molası için tercih edilebilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
irem b.
Irem B. · 26 · Aksaray
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nescafé 3'ü 1 Arada Gold Yumuşak'ı birkaç kez denedim ve tadını oldukça beğendim. Kahve aroması yumuşak olduğu için içimi çok rahat, özellikle sert kahve sevmeyenler için ideal. Kremamsı yapısı ve dengeli tatlılığı sayesinde gün içinde keyifle tüketiyorum. Hazırlaması da çok pratik. Hafif ve lezzetli bir kahve arayanlara gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rabia Y.
Rabia Y. · 26 · Ağrı
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tadına, kokusuna bayıldım özellikle yumuşak içim olması gün içinde içmemi kolaylaştırdı. Bir öğrenci olarak sabah içmesi kolay ve tadı yumuşak bir kahve içmek beni mutlu eden bir taraf oldu, özellikle yumuşak içiminden dolayı sabah kullanmayı istedim ve gerçekten doğru bir seçim yapmışım günün koşturmasından dolayı kendimi toparlamama yardımcı oldu ben beğendim kesinlikle tekrar alırım. ☕💐
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.