Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Nescafé Black Roast
amazon-image
Nescafé Black Roast

Nescafé Black Roast

NESCAFÉ  · www.nescafe.com
  4.60  (4328 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Yeni NESCAFÉ Black Roast, özenle seçilen kahve çekirdeklerinin daha uzun süre kavrulmasıyla üretilir. Bu özel kavurma yöntemi sayesinde hem kahve tadında hem de aromada yepyeni bir yoğunluk ve zenginlik seviyesi sunar. Fincanınıza fazladan kahve eklemenize gerek kalmadan sabahları güne güçlü bir başlangıç yapmanızı sağlar.


Nasıl kullanılır?

En lezzetli kahve deneyimi için 200 ml sıcak su üzerine 1 tatlı kaşığı (2gr) NESCAFÉ Black Roast ekleyin. Dilerseniz süt, şeker veya kahve kreması ilave edin.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%65
%21
%5
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Emine T.
Emine T. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nescafe kaliteden yine ödün vermemiş. Kahve sevdiğim doğru ana bu kadar yoğun tat bana ağır geldi. Çok sert lezzeti. Kalori hesabı açısından çok iyi transfer bir sporcu ve diyet içeceği. Krema eklesem de acılığını hafifletmedi. Yoğun kahve tadı sevenlere hitap ediyor. Benim içi zor Bi deneyim oldu açıkçası bu yoğunluk bana hitap etmiyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rabia A.
Rabia A. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bir kahve sever olarak zaten tükettiği markanın denemediğin bir ürünü idi gayet başarılı gerçek bir kahve tadı. Yoğun bir gün geçireceksiniz yada spor yapacaksanız tüketmenizde fayda var. Sadece benim kullandığım ürün granül yapısı küçüktü baya taneleri baya öğütülmüştü Türk kahvesine yakın boyuttaydı. kahve sevmeyenler süt krema gibi ürünlerle tatlandırıp deneyebilir bence
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve Nur D.
Merve Nur D. · 29 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tadı çok yoğun bir tatlı kaşığına bir fincan kahve içebiliyorsunuz ve tadı kötüleşmiyor şekeri kesmiştim uzun zamandır ama yine de biraz acı geldi tabi buda zevk meselesi extra shotlu veya double espresso içiyorsanız tam size göre ben ilk tadımdan sonra biraz şeker ekledim daha çok sevdim tadını böyle kullanınca kısaca beğendim alın aldırın
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra U.
Büşra U. · 36 · Batman
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben kahve severim hem bebeğim var uykusuzluğuma iyi geliyor hem de dinç tutar.denedigim Nescafe bu ihtiyaçları karşılıyor ama fena halde yoğun tadı var malesef ben şeker koymadan tuketemedim çünkü baya acı geldi bana.ama alınır mı alınır kahve severler bayılırlar özellikle de o sıcak suyu koydugun andaki yayılan kokusu missss gibi:))))
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hira D.
Hira D. · 25 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Okul okuyan bir anneyim derslerim ev işlerim çocuğum derken sürekli enerjik olmalıyım sabah uyandığımda akşamdan kalan yorgunluğumdan şikayetçiydim hemen ayılamıyordum ta ki bu kahve gelene kadar hemen denedim resmen gözüm açıldı dinçleştirdi azıcıkla bile o yoğun tat ve koku geliyor gerçekten kahve içtiğinizi hissediyorsunuz tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilan B.
Dilan B. · 31 · Diyarbakır
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tadı yoğun çok güzel 🌼
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gizem A.
Gizem A. · 30 · Hatay
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çözünür kahveleri hazırlamak daha hızlı olduğu için genelde tercih ediyorum. Bu kahve de nescafe classic in daha sert yoğun hali. Hazırlarken içine fazla kahve koymadan sert etkiyi sağlayabiliyorsunuz bu hoşuma gitti. Yoğun, sert ,yanık bir tadı olduğu için kahve sevmeyenlerin içebileceğini sanmıyorum. Özellikle öğrenciler için ideal kahvelerden biri olabilir bence.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Alime Y.
Alime Y. · 31 · Erzincan
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Normalde nescafe gold favorim 👍kahve ihtiyacımı fazlasıyla lezzetiyle karşılayan bir urun olduğu için farklı bir kahve arayışına girip denememiştim ama nescafe black roast tek kelimeyle mükemmel kokusu sertliği içimi harikaa Sıcak Sütle buluştugu zaman kolayca çözülüyor ve tortu kalmıyor Gun içerisinde sürekli kahve için biri olarak ben cok beğendim ve siddetle tavsiye ederim😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşegül G.
Ayşegül G. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu kahveyi bana gözüm kapalı içirseydiler ve bana markasini sorsaydılar kesinlikle nescafe derdim . Gerçekten bence nescafelerin kendine has bi tadı var ve bu tat başka kahvelerde yok . Kahve çok yoğun bu yüzden bana biraz ağır geldi ama süt tozuyla yada sütle kullanılırsa gayet yumuşak içimli güzel bi kahve olur ben her zamanki gibi nescafenin bu ürününede bayıldım 😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülgün G.
Gülgün G. · 36 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Güne kahve ile başlamayı seviyorum. Aslında daha çok filtre kahve tercih etmeme rağmen, ürünü denemek için 1 haftadır her sabah kullandım. Her gün farklı yöntemler denedim: 1 gün şekerli, 1 gün şekersiz, 1 gün sütlü, 1 gün az miktar, 1 gün çok miktar şeklinde kullanımlarım oldu. Genel olarak tat, yoğunluk açısından memnun kaldım. İçimi diğer toz kahvelere göre daha keyifli geldi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.