Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
NESCAFÉ Xpress Americano Şeker İlavesiz
amazon-image
NESCAFÉ Xpress Americano Şeker İlavesiz

NESCAFÉ Xpress Americano Şeker İlavesiz

NESCAFÉ Xpress 
  4.12  (2741 yorum)
     
Daha fazla göster Daha az göster
  • Kahvenin canlandırıcı etkisi ve serinleten tadıyla bildiğiniz NESCAFÉ Xpress, şimdi şekersiz kahve sevenlerin heyecanla beklediği; şeker ilavesiz ve tatlandırıcısız çeşitleriyle karşınızda!
  • NESCAFÉ Xpress Americano, kahvesini şekersiz ve sade sevenlere, hem de 20 kalori!
  • Yeni NESCAFÉ Xpress Americano ile dilediğin her an her yerde kim tutar seni!

Nasıl Kullanılır?

Soğuk içiniz.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%44
%31
%9
%5
%3
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Sait K.
Sait K. · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kahve tadı americanoda olması gereken gibi sert ve güzel ama bana biraz ağır geldi ona göre tercih edilmeli sütle de karıştırılabilir daha hafif oluyor Paketi görünüm olarak güzel ama birazcık büyük 130 ml olması daha uygun olurdu bence yolculuklarda fln da yanınızda taşıyabilirdiniz
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mısra K.
Mısra K. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün şekersiz olması çook mutlu etti çünkü kahvede şekeri sevmiyorum ve genelde sert kahveler tüketiyorum. Ayrıca soğuk olması yaz mevsimi için vazgeçilmez oldu.Kullandıktan sonra tekrar aldım ve almaya da devam edicem bu gidişle . Hem kalorisi az hem soğuk hem de kahve tadını çok güzel bi şekilde alabiliyorsun. Daha ne olsun :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve M.
Merve M. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün tadı çok güzeldi.zaten bu ürünleri denemek istiyordum ama markete gittiğimde hep unutuyordum.ben birazını içtim birazını da dondurup soğuk kahve yaptım. o zaman bile tadı müthişti.ben zaten kahveyi soğuk içerim sıcak kahve ile pek aram yok.nescafenin bu kahveleri çok güzel olmuş.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nilüfer e.
Nilüfer E. · 51 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kahve delisi, americano sevdalısı biri olarak yazın içilebilecek en güzel soğuk kahve. sıcak havalarda serinlemenin en güzel yolu. Şekersiz oluşu benim için en büyük artısıydı.Benim gibi kahve delisi ve americano dan başka bir şey içmeyen biri iseniz kesinlikle denemelisiniz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ahmet İlker G.
Ahmet İlker G. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha öncesinde aynı markanın latte olanını denemiştim ve çok ağır gelmişti. Açıkçası genel olarak amerikano daha ağır ve sütsüz olduğu için latteden daha kötü olacağını düşünmüştüm ama çok beğendim. Kahve tadı ve sertliği çok güzel. Kahve severler için yaz aylarında çok güzel bir tercih olacağını düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Almıla Sinem G.
Almıla Sinem G. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Uzun zamandır keşke olsa dediğim bir üründü. Laktoz alerjim sebebiyle sut icerikli kutu soğuk kahveleri tüketemiyorum ve çok yolculuk eden birisi olarak özellikle yaz aylarında uzun yolda, kolay ulaşabileceğim, sütsüz ve şekersiz soğuk kahve çok aradığım bir şeydi, lezzeti de başarılı. Artik kesinlikle favorilerim arasında.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emel Y.
Emel Y. · 52 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Americano sert oluşu nedeniyle tükeymeyi tercih ettiğim bir kahve çeşidi... Kaliteli kahve çekirdeğinin verdiği o miss kokulu hissiyatı sayesinde sıcak havalarda ferhalık hissi veren tamda benim damak tadıma uygun ve tatlandırıcı içermeyen şeker ilavesiz bu lezzeti çok sevdim...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve A.
Merve A. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kahve oraninin yuksek olmasi ve sekersiz olmasi sutsuz ve sekersiz kahve severler icin muhtesem. Kivami da kahve tadi da cok iyi. Americanoyu genelde sicak icerim ve hazir kutu kahveleri tuketmem ama arada alabilecegim bir kahve. Icindeki kahve orani cogu hazir kutu kahvelere gore yuksek.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşenur Ç.
Ayşenur Ç. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu markanın soğuk kahve serisinin tamamını denedim oldukça başarılı buluyorum ancak şekerli ürünler olduğu için tüketirken hep kısıtlardım kendimi. Yeni çıkarılan ürün harika sıfır şeker kalorisi az benim yeni favorim olacak çok başarılı buldum diyetteyken dahi tüketeceğim bir ürün teşekkürler
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve C.
Merve C. · 33 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Özellikle taşınabilir olması ve yazın soğuk olarak tüketilmesi en sevdiğim özelliklerinden oldu. Normalde evimde çok kahve tüketen biri olarak yanıma alabileceğim bir ürünü deneme fırsatı bulmak benim için güzeldi. yolculuklarda, günlük kısa gezilerimde yanımda olabilecek güzel bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.