Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
NESTLÉ NESFIT Yüksek Lif İçeren Bal Aromalı Tam Tahıllı Bar
amazon-image
NESTLÉ NESFIT Yüksek Lif İçeren Bal Aromalı Tam Tahıllı Bar

NESTLÉ NESFIT Yüksek Lif İçeren Bal Aromalı Tam Tahıllı Bar

Nesfit  · www.nestle-cereals.com
  4.73  (6836 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

NESFIT® Yüksek Lif İçeren Bal Aromalı Tam Tahıllı Bar ile şeker ilavesiz enfes bal lezzeti, tam yulaf ve yüksek lif içeriği ile buluştu! Nestlé Nesfit barlar ailesinin yeni üyesi, besleyici bir başlangıç için şimdi raflarda seni bekliyor! Yeni Nesfit barları keşfet!

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%68
%19
%2
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Nurcan C.
Nurcan C. · 31 · Aydın
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Dene bu sayesinde ilk defa denedim. İyi ki denemişim. Çok sevdim. Nestle Nesfit'in hem lezzetli, hem besleyici hem de düşük kalorili barı efsane lezzet gerçekten. Her lokmanızda daha da yemek istiyorsunuz ve bitirdiğinde daha çok olmasını istiyorsunuz. Gerçekten kaliteli, besleyici bir lezzet. Hem faydalı şeyler tüketiyorsunuz hem de lezzetiyle siz büyülüyor. Sınav zamanları, yürüyüşler, arkadaşlarla beraber geçirilen vakitler için de oldukça uygun. Doyurucu da aynı zamanda atıştırmalıklarınız yerine geçebileceği gibi aceleniz varsa hazırlamak uzun sürecekse öğününüz yerine de kullanılabilir. Ben oldukça lezzetli buldum sizlere de tavsiye ederim mutlaka. Dene bunu ya teşekkür ederim. İyi ki denedim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Burçin P.
Burçin P. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Denebunu sayesinde ilk defa denedim. İyi ki denemişim. Çok sevdim. Nestle Nesfit'in hem lezzetli, hem besleyici hem de düşük kalorili barı efsane lezzet gerçekten. Her lokmanızda daha da yemek istiyorsunuz ve bitirdiğinde daha çok olmasını istiyorsunuz. Gerçekten kaliteli, besleyici bir lezzet. Hem faydalı şeyler tüketiyorsunuz hem de lezzetiyle siz büyülüyor.Doyurucu da aynı zamanda atıştırmalıklarınız yerine geçebileceği gibi aceleniz varsa hazırlamak uzun sürecekse öğününüz yerine de kullanılabilir. Ben oldukça lezzetli buldum sizlere de tavsiye ederim mutlaka. Dene bunu ya teşekkür ederim. İyi ki denedim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra K.
Esra K. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nestle Nesfit'in hem lezzetli, hem besleyici hem de düşük kalorili barı efsane lezzet gerçekten. Gerçekten kaliteli, besleyici bir lezzet. Hem faydalı şeyler tüketiyorsunuz hem de lezzetiyle sizi büyülüyor. Sınav zamanları, yürüyüşler, arkadaşlarla beraber geçirilen vakitler için de oldukça uygun. Doyurucu da aynı zamanda atıştırmalıklarınız yerine geçebileceği gibi aceleniz varsa hazırlamak uzun sürecekse öğününüz yerine de kullanılabilir. Ben oldukça lezzetli buldum sizlere de tavsiye ederim mutlaka.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
NERGİS E.
Nergi̇s E. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben sürekli kilo kontrolu yapmak zorunda olan şeker hastası biri olarak ürünün içeriğine ve tadına bayıldım gönül rahatlığı ile ara öğün olarak tüketebileceğim bir ürün hem kalorisi düşük hem de şeker oranı yok denecek seviyede maalesef bu tarz ürünler diyet gibi gözüküp çok yüksek şeker ve kalori oranlarına sahip oluyorlar ürüne bayıldım her zaman çantamda ve çekmecemde bulundurucağım bir ürün buldum teşekkürler
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra E.
Büşra E. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Normalden kakaolu tahıllı barını tüketen biriyim bu ürünü ilk kez deneme fırsatım oldu. Tatlı seven ve tüketen biriyim bu yüzden içerisindeki balın oranı benim için gayet iyiydi. Ayrıca genelde barlarda işlenmiş şeker tadı alırsınız bunda gerçekten öyle bir tat yoktu.Lif içeriği ve tam tahıllı olması doyuruculuk bakımından benden tam puan alır. Ballı olması tadını baymıyor tam tersi yerinde ayrı bir lezzet katıyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
fatma karaman
Fatma Karaman · 29 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben bar ı ara öğün olarak tüketiyorum. Lif içeriği ve tam tahıllı olması doyuruculuk bakımından benden tam puan alır. Ballı olması tadını baymıyor tam tersi yerinde ayrı bir lezzet katıyor. Tam damak tadıma göre. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Yedikten sonra gidip satın aldım. Bar tüketmeyi sevenler bir şans vermeli. Memnun kalacaksınız
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
melisa anet a.
Melisa Anet A. · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
tam tahıllı ballı Nesfit de daha evvel tükettim ve gerçekten sevdiğim bir ürün yani çantamda sürekli olur özellikle uzun seyahatlerde mutlaka çantamdaki ürünlerden biridir genellikle atıştırmalık olarak yerim ya da tatlı içi tatlı isteği gidermek için ya da uzun bir günde ara öğün olarak tüketiyorum gayet lezzetli dengeli ve doyurucu
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülper G.
Gülper G. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tadı önceki şeker ilaveli versiyonlarına göre çok daha lezzetli olmuş. Ben tatlı seven biri olarak bal lezzetinden çok memnun kaldım. Daha önce bu barların şeker ilaveli olanlarını tüketmiş ama şeker yüzünden tercih etmemeye başlamıştım. Bunlar atıştırmalık olarak güzel bir alternatif oldu. Arada gelen minik beyaz çikolatalar bence üst seviyeye taşımış lezzeti. Kesinlikle satın alırım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ceren K.
Ceren K. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Normalden Nesfit’in kakaolu tahıllı barını tüketen biriyim bu ürünü ilk kez deneme fırsatım oldu. Tatlı seven ve tüketen biriyim bu yüzden içerisindeki balın oranı benim için gayet iyiydi. Ayrıca genelde barlarda işlenmiş şeker tadı alırsınız bunda gerçekten öyle bir tat yoktu. Sadece bu bar bana diğer Nesfit barlarına kıyasla daha sertmiş gibi geldi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ertuğrul Y.
Ertuğrul Y. · 25 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce birçok farklı markanın ve onların çeşitlerinin tahıl/protein barlarını denedim. Elbette hepsinin kendine göre artı ve eksileri var. Ancak ballı bu Nesfit en çok beğendim bar oldu. Nitekim aynı kutu içerisinde kakaolu Nesfit de geldi. İçeriği aynı olmasına rağmen nedense ballı Nesfit’i daha çok beğendim. İş yerinde ve akşam çayının yanında yiyeceğimi düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.