Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
NIVEA Detox Yüz Yıkama Köpüğü
amazon-image
NIVEA Detox Yüz Yıkama Köpüğü

NIVEA Detox Yüz Yıkama Köpüğü

NIVEA  · www.nivea.com.tr
  4.33  (463 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

NIVEA Detox Yüz Yıkama Köpüğü yeşil çay, saf su ve antioksidan içeren formülü ile cildi derinlemesine temizler ve pürüzleri önlemeye yardımcı olur. Gözenekleri arındırır ve cilde detox etkisi yapar. Parlamayı azaltır ve 8 saat yağ kontrolü sağlar. Cildi kurutmaz ve nemlendirir. Sağlıklı, ışıltılı ve güzel görünen bir cilt sağlar.


Nasıl kullanılır?

Formül pompaya basıldığında anında köpüge dönüşür. NIVEA Detox Yüz Yıkama Köpüğünü nazikçe masaj yaparak yüz, boyun ve dekolte bölgesine uygulayın. Suyla durulayın. 

Günlük olarak kullanılabilir. 

Yağlı cilt tipleri için uygundur.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%43
%38
%8
%3
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Emine T.
Emine T. · 25 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nivea yeşil çay & saf su özlü detox yüz yıkama köpüğünün yapısı ve yoğunluğu çok güzel. Yüzünüze sürdüğünüzde cildinizi yumuşacık yapıyor. Ayrıca yağlı bir cilde sahip olduğum için 8 saat yağ kontrolü sağlaması benim için çok güzeldi. Yüzdeki makyajı ve kirliliği temizleme potansiyeli de çok yüksek. Sürekli kullanımda cilde müthiş bir parlaklık veriyor. Yapısının yoğun olmasından kaynaklı olarak da 150ml'lik şişe uzun süre kullanılabilir, hemen bitmez.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elifnaz T.
Elifnaz T. · 28 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün yeşil çay ve antioksidan içermekte ve bu nedenle ilgimi çektiğini söylemeliyim. İlk olarak şunu belirtmeliyim ki üründe parfüm kokusu beni mutlu etti. Fakat parfümlü ürünleri sevmeyen birisi için doğru bir seçim olmayabilir onu da ekleyeyim. Benim cilt tipim karma olduğu için öncesinde Nivea’nın canlandırıcı yüz yıkama köpüğünü kullanıyordum. Benim öyle ciddi boyutta parlama sorunu yaşayacak kadar yağlı bir cildim olmadığı için etkisini çok fazla göremesemde ürünün içeriğinde alcohol denat (kurutucu alkol) olduğundan dolayı yağlanmayı azalttı. Yüzümü duruladıktan sonra gergin bir his vermese de yüzümde kuruluk oluştu, Cildiniz kuruysa daha da kuruyabilir tonik ve krem / yağ ile desteklenmek isteyecektir. Ben ürünle yüzümü yıkayıp gül suyuyla tonikliyorum bu şekilde daha iyi bir etki aldım. Genel olarak cildimi yatıştırdığını söyleyebilirim. Eğer yağlı bir cildiniz varsa, yağlanma ve parlama şikayetlerimi azaltır, daha pürüzsüz, dingin ve arınmış bir cilt elde ederim diye almayı düşünenler varsa, alınıp denenebilecek bir ürün. Genel Değerlendirme; Ürünün vaatleri şunlar: -Cildi derinlemesine temizler ve pürüzleri önlemeye yardımcı olur. Cildimi temizlemesini sevdim. Ama pürüzleri önlemedi. Sivilce ve siyah noktalar üzerinde bir etkisi olmadı. -Gözenekleri arındırır ve cilde detox yapar. Gözeneklerimi derinlemesine arındırmadı bence. Detox etkisi ve cildi yatıştırma hissini beğendim. -Parlamayı azaltır ve 8 saat yağ kontrolü sağlar. Parlamayı azalttı ama cildimde kuruluk yarattı yağlı ciltler için daha fazla etkili olabileceğini düşünüyorum. Haftada 1 kez kullanmakta fayda var karma cilttiyseniz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yağmur A.
Yağmur A. · 27 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Köpük formda olması çok güzel yüzünüze sürerken pamuk gibi hissettiriyor. Yıkadığım zaman yüzümü kurutmadı yumuşacık bi his bıraktı. Çok temiz bir kokusu var içeriği de yeşil çaylı çok sevdim💚
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Umut s.
Umut S. · 28 · Samsun
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü 1 hafta düzenli olarak kullandım ve kesinlikle gün içinde yüzümdeki yağ dengesini düzenleyebildiğini fark ettim. Zaten yüzünüzü yıkadıktan sonra bıraktığı koku da efsane.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep C.
Zeynep C. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün kokusuna bayıldım. Köpük formunda olduğu için kullanımı çok kolay. Cildi güzel temizliyor. Biterse tekrar alırım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sena melisa Ş.
Sena Melisa Ş. · 26 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce nivea mavi kutudaki yüz yıkama köpüğünü kullanmıştım, genel olarak niveanın cildime olan uyumunu çok seviyorum. Genelde yeni başladığım bir üründe ilk kullanımımda cildim sivilce yapar fakat bu ürünü ilk kez kullanmama rağmen sivilce yapmadı aksine ferah canlı gergin ve apaydınlık bir manzarayla karşılaştım, düzenli kullanım sonucunda ciltteki siyah nokta, küçük yağ bezesi gibi sorunlarıma iyi geleceğini düşünüyorum. Yağlıya yatkın karma bir cildim olmasına rağmen ne tamamen kurutup rahatsız etti ne de yağlılığı kaldı. Yüzümdeki yağ dengesini sağladığını düşünerek herkese ciddi anlamda önerebileceğim bir ürünn :) Ayrıca sürekli makyaj yapan biri olarak makyaj temizleme sonrasında cildimde kalan pudra vb kalıntıları da iyice arındırıp cildimin taptaze gözeneklerimin açık olmasını sağlayıp cildime nefes aldırıyor !!!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Beyza Y.
Beyza Y. · 26 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle ürün kesinlikle vaat ettiği özellikleri yerine getiriyor. Köpük formda olması kullanımı açısından çok kolay. Nivea'nın daha önce diğer yüz yıkama köpüklerini kullanmıştım . Bu ürün diğerlerine göre çok daha başarılı diyebilirim. Ürünü kullanır kullanmaz yüzümde ferahlık oluştu. Düzenli kullanımda gözeneklerimin azaldığını hissettim ve ayrıca fresh bir kokusu var. Ürün detox etkisi yaratıyor diyebilirim. Makyajımı kolaylıkla çıkardım ve cildimi yağdan arındırırken kurutmaması da çok güzel. Tek kelimeyle muhteşem . Cildinizin gerçekten temizlendiğini hissedebiliyorsunuz. Cildi kuru olanların kullanmasını tavsiye etmiyorum. Eğer cildiniz karma ya da yağlıysa mutlaka kullanmanızı öneririm .Gün içinde yağlanma yapmıyor ve doğal bir parlaklık veriyor. Bittikçe alacağım bir ürün diyebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Selinay K.
Selinay K. · 25 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildime yüz yıkama jeliyle yıkayıp tonik ve nemlendiriciden sonra makyaj uyguladığımda genelde bir kaç saat sonra özellikle T bölgemde gördüğüm yağlanmayı bu üründe görmedim. Tabi ki daha uzun saatler sonra yağlanma başlayabilir ancak en azından dışarı çıktıktan 1-2 saat sonra bu sorunu yaşamazsınız. Hassas ciltli olduğum için yanaklarımı biraz kuruttu. Ancak güzel bir nemlendiriciyle kesinlikle kullanılabilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şeyma Nur S.
Şeyma Nur S. · 27 · Malatya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü 1 haftadır düzenli kullanıyorum ve yüzümde makyajın bıraktığı histen arındırdığını çok net farkettim fakat çok ciddi farklar haratığını döyleyemem yüzümdeki sivilceler hala gitmiş değil bundan sonraki sürekli kullanımda gider mi bilmem ama genel olarak beğemdim bakım ürünlerinde olması gereken ürünler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nihal B.
Nihal B. · 27 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Vücudum alerjik ve çok hassas olduğu için ürün elime ulaşır ulaşmaz bileğime uygulayıp 24 saat beklettim ve ardından gönül rahatlığıyla cildime uyguladım, kullandığım başka köpüklerde beni rahatsız eden iki şey olurdu, birincisi sanki tam arındırmış hissiyatı olmazdı  ve defalarca yıkamak zorunda kalırdım, ikincisi de yıkadıktan sonra cildim ya çok kuru olurdu ya da  yağlı hissiyatı verirdi sabah kalktığım da  cildim  kuru ise kaşınırdı yağlı ise zamanla siyah noktaya çevirirdi,  bu yüzden bir sürü köpük kullanmak zorunda kaldım , niveanın baska köpüklerini de  kullanma fırsatım olmuştu ama doğrusunu söylemek gerekirse pek düzenli kullanamamıştım, hazır elime fırsat  geçmişken düzenli bir şekilde deneyimleyip aktarmak istedim bugün ürünü kullanmaya başlamanın tam 10. günü ilk  kullanımda bolca köpürmesi ve arındırma hissiyatını vermesiyle ve uyguladıktan sonra da sabaha kalktığımda da cildimin kuru veya yağlı olmaması aksine canlı durması ile benden geçer notunu aldı. 8 saat  yağ kontrolü  sağlayan formülüyle cildimi emin ellere bırakmışım gibi hissediyorum. Benim gibi bir sürü köpük denemiş  hala arayışta olan hassas ciltli arkadaşlarıma kesinlikle öneriyorum denemelisiniz. Bana bu deneyim fırsatını sunan Denebunu.com ve Nivea ekibine teşekkür ederim 🙂 🙏
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.