Pharmaton RLX
Pharmaton® RLX Tablet Magnezyum, Rodiola Ekstresi ve Yeşil Çay Ekstresi İçeren Takviye Edici Gıdadır.
3'lü etki formülü ile gergin anlarda kontrolü elinizde tutmanıza, gün sonunda daha az yorgun hissetmenize yardımcı olur. (1,3,4)
Teadiola (standardize Rhodiola & Yeşil Çay ekstreleri), Magnezyum ve Vitamin B Kompleksinin kombinasyonuyla eşsiz "3"lü etki formulü sayesinde gergin anlarda kontrolü elinizde tutmanıza yardımcı olur. (3,4)
Gün sonunda daha az yorgun hissetmenize yardımcı olur! (1,3,4)
Etkisi hızlı başlar ve gün boyu devam eder. (3)
Patentli Teadiola ekstresi içeren Pharmaton RLX'ın etkinliği klinik çalışmalarla kanıtlanmıştır. (3,4)
Pharmaton RLX gün içerisinde sersemlik/uyku hali yapmaz. (4)
Referanslar;
1) Magnezyum & Vit B12 & Vit B6 : Yorgunluğun ve bitkinliğin azalmasına katkıda bulunur. Normal enerji oluşum metabolizmasına katkıda bulunur.
2) Vit B9: Yorgunluğun ve bitkinliğin azalmasına katkıda bulunur.
3) Boyle et. al, A combination of green tea, rhodiola, magnesium and B vitamins modulates brain activity and protects against the effects of induced social stress in healthy volunteers, Nutritional Neuroscience, 2021.
4) Noah et. al, Effect of a Combination of Magnesium, B Vitamins, Rhodiola, and Green Tea (L-Theanine) on Chronically Stressed Healthy Individuals-A Randomized, Placebo-Controlled Study, Nutrients, 2022.
Uyarılar;
Hamile ve/veya emziren anneler doktor bilgisi dışında kullanmamalıdır.
Puan dağılımı
Stresliysem ve enerjiye ihtiyacım varsa kullanmam için ürün çıkarmışlar sanki 😂 Yarına ödevin var çok streslisin yetiştirmen gerekiyor ama enerjin mi kalmadı yapıştır bir tane miss gibi.. ikisinin bir arada olması muhteşem birşey kesinlikle alıcam. Daha önce birçok sakinleştirici takviye kullandım. Uyku getirmekten başka birşey yapmıyorlar. Hem enerji hem sakinlik muhteşem uyum... 🥳
Pharmatonu daha öncede kullandım odaklanmayı sağlama da ve enerji vermede çok etkili bir takviye. Bu ürünün en sevdiğim yönü stresi azaltmaya da destek vermesi. Annem +50 sini kullandı çok memnun kaldı babam da man i kullandı o da çok etkili olduğunu söyledi bende vitality den çok memnundum ve arada kullanıyordum stres düzenlemesi içinde bu ürünü de tercih edeceğim.
Sınav zamanlarında yoğun ve stresli dönemlerden geçiyorum bu nedenle sınav döneminde denemek için kullandım. İlk başlarda bir etkisi olmadığını düşünüp birgün kullanmadım. Ve şunu farkettim kullandığım gün bir diğer günlere göre stresten dolayı daha çok yorulmuşum gün sonunda. Çok stresli ve yoğun bir hayatınız varsa zaten klinik olarakta kanıtlanmış etkileri deneyebilirsiniz.
Biraz "placebo etkisi" mi emin değilim ama kullanmaya başladıktan sonra gerçekten işlerime daha rahat odaklandığımı ve kısmen daha az stresli olduğumu fark ettim. Bu markanın ürünlerini çok uzun süre kullandım. Sırf biraz değişiklik olsun diye şu an çok bilinen başka bir markanın v2000 ürününü kullanıyorum. Açıkçası onu bitirir bitirmez bunu alıp denemeye başlayacağım
İçtiğim günlerde kendimi daha dinç hissettim, küçük çocuğum var ve genelde çok yoruluyorum erken uyuyup kalmaktan şikayet ediyordum ve yorgun olduğum zamanlar odaklanmakta güçlük çekiyorum. Fakat bunu kullandığım süre boyunca kendimi pek yorgun hissetmedim ve uykumun erkenden gelmediğini farkettim :) En yorgun günlerimde bile işlerime daha iyi odaklanabildim ve stres yaşamadım.
Midemi kesinlikle rahatsız etmedi. Düzenli olarak kullandım. Ancak başka vitaminlerle beraber kullandığım için ve bir üründen net yanıt alabilmek için uzun süre kullanmak gerektiği için bu ürün hakkında net bir şey söyleyemiyorum. Ama eminin ki faydası olmuştur. Kesinlikle kullanılabilir.
Ürünü kullanmaya başlarken öteki ürünler gibi yorgunluğumu alacağını tahmin ediyorum ama stresimi düzenleyip beni sakinleştireceğini düşünmemiştim. Kesinlikle çok memnun kaldım. Belki ilaç kullan psikolojisinin de etkisi vardır ama olsun. Bitirdiğim gibi siparişimi verdim.
Normalde stresli zamanda herşeyi kafaya takan sinir stres olan ben hapı attığım gün gayet sakin kaldım. Hatta fazla sakindim gerçekten stresi azaltıyor. Odaklanmamı sanki biraz engelledi gibi hissettim ama belki yoğunluk kaynaklı olabilir çünkü vitaly düzenli kullanıyorum ve çok memnunum bunu da kullanmaya devam ederim.
Tam yorumlamak için en az 1-2 ay kullanmak gerekir bence degisikligi fark etmek için ama spora giderken kullandim normalde çok çabuk pes ederim ve dikkatim dagilir ama tüm setlerimi tamamladim ara vermeden tamamen takviyenin etkisi mi bilemem ama kullanmaya devam ederim çünkü içerdigi geyler zaten bende eksik (b12 vs)
Ürün gayet güzel ben ilk defa kullandım. Ama ilk defa başlayanlara baş ağrısı falan yapabiliyor sonra alışıyorsunuz. Birde hemen etkisini beklemeyin. Yani bence bir ay falan kesin kullanılmalı diye düşünüyorum. Onun dışında gayet güzel gidiyor. Kullanmaya devam edeceğim bir ürün oldu.






