Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Pınar Rahatlık Pınarım
amazon-image
Pınar Rahatlık Pınarım

Pınar Rahatlık Pınarım

Pınar Fonksiyonel İçecek  · www.pinarsu.com.tr
  4.29  (2090 yorum)
       
Daha fazla göster Daha az göster
  • İçerdiği yüksek lif ve kayısı ile sindirime ve tok tutmaya yardımcı olur.
  • 1 şişe Rahatlık Pınarım ile günlük lif ihtiyacınızın %37.5’ini karşılayabilirsiniz.
  • Şeker ilavesizdir ve tatlandırıcı içermez.
  • Doğal kaynak suyunden üretilmiştir.
  • Vegan V-Label sertifikasına sahiptir.
  • Sağlıklı cam şişede üretilmiştir.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%46
%22
%7
%4
%2
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Berna K.
Berna K. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Pınar'ın diğer ürünleri duymuş ve denemiş olsam da bu ürününü ilk defa duydum, deneme fırsatı buldum. Aroması şekersiz olmasına rağmen çok hoş. İçecek sektöründe hayvan ürünleri katkısız ve şeker ilavesiz bir ürün bulabilmek imkansıza yakın olduğu için benim için ürünün asıl can alıcı noktası vegan ve şekersiz olması oldu. Sağlık açısından gönül rahatlığıyla tüketilebilir bir ürün. Ayrıca pet şişelerin hem bize hem doğaya zararı biliniyor, firma da ürünü cam şişede kullanıma sunmuş. Bunun için Pınar'a ayrı teşekkür ediyorum. Bir de şişenin tatlılığına bayıldığımı söyleyebilirim😍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yağmur Ö.
Yağmur Ö. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bana gelen ürün kayısılı Rahatlık Pınarım'dı. Öncelikle şişenin şeklini çok beğendim. Ele oturan, tombul ve şirin bir formu var. Ambalaj üzerinde şeker ilavesiz olduğu yazıyor ki şekersiz beslenmeye çalıştığım şu günlerde bu içecek bana çok iyi geldi. Kapağı çok rahat açılıyor. Gazsız olması ve içerken gerçek meyve tadı almak hoşuma gitti. Ben normalde kayısılı içecekleri sevmem ama hafif ve doğal bir tadı vardı. Bu ürünü sevdim, diğer çeşitlerini de denemek istiyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zvezda O.
Zvezda O. · 36 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Dışarıda gazlı içecek tercih etmiyorum, meyve suları ve buzlu çayları da içeriğindeki aşırı şeker yüzünden tüketmemeye çalışıyorum. Bu ürün benim hem evde hem dışarıda gönül rahatlığıyla tüketebileceğim bir ürün ve üstelik tadı de enfes! Lifli olması ve sindirime yardımcı olması da ekstra artı. Her denk geldiğim yerde çantama atacağım bir ürün, teşekkürler denebunu.com !
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yadikar G.
Yadikar G. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
öncelikle ürünün ambalajı çok güzel sarılmıştı güvenli bir şekilde elime ulaştı fakat o kadar kalın bir cam şişesi var ki bayağı ağır kaliteli bir his bırakıyor insanda ürünü denedikten sonra belirgin bir tadı olmadığını düşündüm maden suyu hissi vermedi meyve suyu gibi de değil ama şekerli olmaması ve içerisindeki mineralleri için ben bu ürünü satın alıp içerim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
mürife V.
Mürife V. · 33 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Şekersiz içecek bulmanın zor olduğu bu zamanda hem meyveyi hem sebzeyi içinde barındıran bu içeceğe bayıldım.Cam şişe olması beğenimi daha da arttırdı.Tatli seven biri olarak şekersiz tadı hiç de fena değildi.Ayrica içindeki vitaminlerden dolayı kesinlikle tercih edilmesi gereken bir içecek.Ayrica 1 yaşındaki bebeğime de rahatlıkla icirdim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra Ayvaz
Kübra Ayvaz · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünum kayısı aromalı idi. Siz harika bir iş yapıyorsunuz bu ürünleri bize ulaştırmaniz yeni ürünleri deneme normalde belki almayacağımiz urunu sayenizde görüp Alıyoruz. Ben meyve tadını almayı çok sevdim şekersiz olmasını. Şişesini atmaya kıyamadım yıkadım saklıyorum. Geçtiğimiz hafta ki sıcaklarda ferahlatıcı içecek yaz boyu kesinlikle alıp içeceğim. Teşekkürler pınarim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gizem Ö.
Gizem Ö. · 36 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün tasarımı, tadı, kokusu ve içeriği çok güzel. Doğal bir içeriğe sahip olması ve vitamin içermesi diğer bütün gazsız içecekleri geride bıraktı ve benim için birinci sıraya yerleşti. İçimi çok iyi hissettiriyor. Doğal kaynak suyu olması çok cezbedici. Ilık değil de soğuk tüketimi çok daha keyifliydi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep A.
Zeynep A. · 39 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle ürünü genel olarak beğendim.Ürünün şişesinin uygun küçüklükte olmasının küçük çanta kullananlar için çok ideal olacağını düşünüyorum. Aroması ve tadı diğer içeceklere göre daha hafifti.ve yine şekersiz olması hayatından şekeri çıkarmaya azmetmiş kişiler için ideal bir içecek olmuş.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Meltem Ö.
Meltem Ö. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Şeker ilavesiz oluşu ve tadı gerçekten çok güzel . Gelen şişeyi içtikten sonra evdeki herkese ne kadar güzel olduğunu anlattım ilk önce merak ettikleri için almıştık ama şuan da havalarında ısınmasıyla buzdolabının bir üyesi oldu Bile. Teşekkürler rahatlık pınarım.bu arada serinin diğerleri de çok başarılı
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşe K.
Ayşe K. · 38 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle ürünün cam şişede ve ebat olarak da çantada rahatlıkla taşınabilir olmasını çok sevdim. İçeriğindeki kayısı püresi güzel bir tat verirken, yüksek lif oranı da tok tutmaya yardımcı oluyor, özellikle karantina sonrası ve yaz aylarıyla birlikte artan kilolarımız canımızı sıkarken bu ürün destekleyici olacaktır.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.