Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Sleepy Jeans Külot Bez 5 Numara Junior (11-18 Kg) -  2 adet
amazon-image
Sleepy Jeans Külot Bez 5 Numara Junior (11-18 Kg) -  2 adet

Sleepy Jeans Külot Bez 5 Numara Junior (11-18 Kg) - 2 adet

Sleepy  · www.sleepy.com.tr
  4.68  (6808 yorum)
         
Daha fazla göster Daha az göster

Bebeklerin dışarıda da sadece beziyle şık bir şekilde gezebilmeleri için Sleepy'den jean desenli yepyeni bir külot bez.

  • Paraben, losyon, renklendirici ve parfüm içermeyen iç yüzeyi ile saf yapıya sahip Sleepy Jeans Külot Bez, bebeklere her dönemlerinde mükemmel uyum sağlamayı ve onları her zaman rahat ettirmeyi hedefler.
  • Tarzlarından ödün vermeden son derece rahat etmelerini sağlayacak Sleepy Jeans ile hem evde hem dışarıda şık ve mutlu olmaları mümkün.

Nasıl Kullanılır?

Sleepy Jeans külot gibi giydirilip çıkarılabilir. Arka bantlarına sararak atılır. Ayrıca bebeklerin üzerine sadece bir gömlek ya da tişört giydirilerek rahat dolaşabilecek, nefes alan dış yüzeyi ile her an havalı olmasını sağlayacaksın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%61
%16
%1
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

nazlı y.
Nazlı Y. · 32 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Geceleri 1 bezle sabaha kadar uyuyor bebegim asla sizdirma yapmadi,pisik,kizariklik yapmadi ayrica kullanimi konusunda acaba diye dusunmustum ama kilot bezin bu kadar rahat olabilecegini bilseydim daha once bu urunle tanisirdim.İceriginde herhangi bir parfum v.s olmamasina ragmen asla kokuyu disari vermiyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
bahar a.
Bahar A. · 30 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
genel olarak sleepy den çok memnunum ürünün kullanımı çok basit hayatında hiç bez değiştirmemiş biri bile rahatlıkla kullanabilir çok pratik bir kullanım sahip desenli bir görünüme sahip olması sebebiyle üzerinde bez değil kıyafet var gibi görünmesi görsellik açısından da çok iyi düşünülmüş bir özelliği
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülcan B.
Gülcan B. · 28 · Sivas
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Aşırı derecede güzel bir bez emiciliği kdiğer bezlere göre kesinlikle en üst seviyede. Bel kısmında ki lastik dışına çıkmasını engelliyor kesinlikle sızdırmıyor. Sarma bandının olusu ayrı bir avantaj. Desenli ve renkli olusu ise çok tatli bi hava katıyor bebişlerimize iyi ki varsın sleepyyyy 😍😍😍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Pembe S.
Pembe S. · 35 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün performans açısından çok başarılı. Özellikle kenar bantlarının lastikli oluşu harika bir esnekliğe sahip çocuklarımız için çok önemli bir detay . Gönül rahatlığı ile alabiliriz devamlı kullanılabilir bir marka . Hiç bir şekilde pişik oluşturmadı. Bezin iç yüzey dokusu da harika
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Selda Y.
Selda Y. · 34 · Malatya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebeklere yaz aylarında ne giydireceğinş şaşıran ama bir o kadar da cool durmasını isteyen annelere kesinlikle tavsiye ederim gerek kullanım kolaylığı gerek markanın güvenilirliği olsun hiç tereddütsüz kullandığım ve kullanacagım herkese de tavsiye edeceğim bir üründür. Bebeklerimiz hem sıcaktan bunalmıyor hemde cok cool duruyor🥰
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yonca T. V.
Yonca T. V. · 32 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sleepy kalitesi diyorum başka birsey demiyorum. Kizim doğduğu günden beri kullanıyorum. Bağlamalı ve külot bezini. Ama bunu deneme fırsatı bulamamıştım. Bunda da kalitesinden ödün vermemis. Yumusacik ve kaliteli. İçeriğinin temizliğinden bahsetmeye bile gerek duymuyorum. Yaz icin deseni cok şık.. 😍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşegül Ş.
Ayşegül Ş. · 38 · Düzce
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha öncede kullandığım bir üründü. Zaten hali hazırda kullandığım sleepynin bambulu olan bezi ıslak mendil olarak da sirkeli olan yeşil paketini tercih ediyorum. Çok memnunum pişik yapmıyor. Bu ürünün artısı da yaz günlerinde sadece bezle gezebiliyor. Üzerine bir tsirt tamam.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Çisem Ö.
Çisem Ö. · 39 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk oğlumda kullanmıştım 4 numarayı kullandığı aylarda çok hareketli olduklarından bez takmak tek başıma çok zır oluyordu .külot bez çok kolay giydirilip kenarından yırtarak cıkarılanildiğinden çok rahat etmiştik şimdi 2.çocugum 1 aylık hareketlenmeye başladığında tekrar külot bez kullanırım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Faile B.
Faile B. · 33 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sleepyi oğlum doğduğundan beri temiz içerikli olduğu için tercih ediyorum. Çok memnunum bir sorun yaşamadım. Islak mendil ve külot bez konusunda çok başarılı buluyorum. Ayrıca Sma'lı bebekler için destek olduklarını biliyorum. Kendilerine çok çok teşekkür ederim. Bu markadan asla vazgeçmem! :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilek K.
Dilek K. · 36 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha öncedende deneyimlediğim ve çok memnun kaldığım bir ürün sleepy her zaman vazgeçilmezimiz di böyle alternatiflerle bizi daha da sevindiriyor. Emme gücü iyi ıslaklık bırakmadı. Görsel olarakta çok şık duruyor Antalya gibi sıcak bölgede yaşıyorsanız sadece jeans bez ile gezdirebilirsiniz. 🙂
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.