Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Ülker Çizi Peynirli Kremalı Milföy Börek
amazon-image
Ülker Çizi Peynirli Kremalı Milföy Börek

Ülker Çizi Peynirli Kremalı Milföy Börek

Ülker Çizi 
  4.43  (13353 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Dışı çıtır çıtır 144 kat açılmış hamuru, üzerinde susam ve çörekotu ile Çizi Peynirli Kremalı Milföy Börek.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%45
%31
%5
%0
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Kubilay U.
Kubilay U. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Urun, bilinen Cizi tadinin biraz disinda kaliyor. Peynir yogunlugu yine kendini hissettirse de gayet dengeli kullanilmis. Gramaji kucuk bir urun. Bilinen cizi gibi bir doyum saglamiyor ama milfoy kaplamasi, citirligi nedenile ikramda dahi kullanilabilecek kibar bir urun. Ambalajinin gozden gecirilmesi gerekir cunku milfoyun inceligi ve urunun de citir olmasi sebebiyle cok zaman paketten ezilmis, kirilmis bir sekilde cikiyor. Poset ambalajin icinde ince bir karton kagit ile 3 tarafi sarili bir sekilde paketlenmis fakat ust tarafini koruyan bir cover olmadigi icin paketi actiginizda parcalanmis bir Cizi Milfoy ile karsilasmaniz muhtemel.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma D.
Fatma D. · 39 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Açıkçası ürünü ilk kez denebunu aracılığıyla duydum ve fazla bir beklentim yoktu ama daha ilk ısırıkta fazlasiyla yanildigimi anladım.. çizi kalitesi yıllardır var, fakat bu börek efsane olmuş. Birisi sunmuş olsa hazır paket diye asla düşünmezdim. Çıtır çıtır enfes kivamiyla ağızla dağılıyor.. susam ve çörek otu da daha gerçekçi kılmış. Hatta ürünün ısıtılıp yenebilmesi de ayrı güzel. Bu defa soğuk denedim ama en kısa sürede alıp sıcak da denemek istiyorum. Çizi boşuna demiyor:" Atıştır, açlığını yatıştır." diye 😉 hem lezzetli hem doyurucu
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aydan E.
Aydan E. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ülkerin son yıllarda ürettiği en başarılı ürün bu olabilir. Çizi yıllardır çoğu insanın atıştırmalık olarak tercih ettiği bir bisküvi ayrıca milföyün çıtırlığıyla ağızda dağılması ve verdiği peynir tadı mükemmel. Isıtarak da yenildiğinde mis gibi sıcak börek tüketiyorsunuz. Çayla olan uyumu harika. Dışında harika bir çörek otu ve susam kaplaması var. İcindeki peynirli krema tadı çok tanıdık çiziviçlerdeki gibi ancak üzerindeki kıtırlı kısımla birlikte muhteşem farklı bir tat geliyor damağınıza. Vazgeçilmez olarak atıştırma anında ilk aklıma gelecek ürünlerden biri artık kendisi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Samet K.
Samet K. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çizinin yeniliklere ihtiyacı vardı. Çiziviç çıktığında peynir aroması artan fakat adet olarak azalan bir ürün karşımıza çıkmıştı. Amacına ulaşamamış açlığımızı yatıştıramıyordu. Çizinin yeni çıkmış milföy börek ürünü evde yapmış olduğumuz peynirli börek tadını veriyor. Isırdığınızda bir paket daha olsa yerim diyebiliyorsunuz. Isıtarak yediğimde dahada güzel oluyor ekstra çıtırlık sağlıyor. Ürünü denediğinizde mutlaka 2 paket alın çünkü yemek isteyeceksiniz :) Fiyat performans değerlendirildiğinde 10 üzerinden 8 puan verebilirim. Çizi peynirli milföy böreği çeşitlendirebilirsiniz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra Ö.
Büşra Ö. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çizi her zaman benim için önemli bir yere sahiptir. Öğün arası atıştırmalığı olarak ve özellikle seyahatlerde atıştırmalık olarak mutlaka benimledir. Çizi bana seyahati hatırlatır biraz da bu yüzden. Çizi peynirli kremalı milföy börek ise yeni bir seviye oldu benim için. Çıtır çıtır oluşu ve yoğun peynir tadı büyük keyif veriyor. Çizi Viç'teki peynir tadını bir miktar yetersiz buluyordum. Çizinin milföy böreği ise peynir tadı konusunda tam da benim istediğim gibi. Sanırım tek dezavantajı fazla dağıldığı için yerken kontrol etmesinin güç olması.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Deniz K.
Deniz K. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben ilk kez ürünü denedim. Ve gittim marketten stokladım evime iş yerime, gerçekten paketi açtığınızda iştah kabartıyor o milföy ve peynir kokusu. Ambalaj üzerinde fırında ısıtılıp yiyebilirsiniz diyordu ama ben dışarda atıştırdığım için böyle denk geldi ilk seferinde , biraz etraf kırıntı olabiliyor yerken , sonra tekrar ürünü ısıtıp yedim apayrı bir lezzet oldu gerçekten, ben çok sevdim öğrencilik yıllarımda peynir kremalı çizinin de müdavimiydim zaten , güzel lezzetli çıtır çıtır bir atıştırmalık çeşidi kazandığım için mutlu oldum. Beni bu ürünle tanıştıran denebunu ya teşekkürler
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Begüm C.
Begüm C. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü ilk defa duydum ve deneme fırsatım oldu. İster sıcak ister soğuk yenebilmesi hoşuma gitti. Ben ısıtarak yemeyi tercih ettim. Tadı gerçekten çok lezizdi ayrıca baya da hafif çıtır çıtır yeniyor. İçindeki peynir tadı hissediliyor. Tek olumsuz olarak söyleyebileceğim adet adet satılması. İleriye dönük belki 5li 10lu paketler halinde üretilmesi düşünülebilir çünkü evde bulundurmak için avuç avuç almak gerekecek. Almışken 1 kutu alayım da evde dursun mantığından yola çıkarak paketi büyütmeyi düşünebilirler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra D.
Esra D. · 28 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Açlıktan karnımın kazandığı sırada geldi 😍 Gerçekten bu durum beni çok mutlu etti ❤️ Tek kelimeyle BAYILDIMMMM ❣️ Çizi klasik benim için önemli okulda 15 dakikalık teneffüse sığdırılan, hastaneye erkenden aç karına gidip sıra beklerken atıştırmalık olarak kullandığım, en aç zamanlarımda elimin gittiği en sevdiğim atıştırmalıktı. Bu halini çok çok sevdim hem doyurucu hem kıyır kıyır ve de çok lezzetli 😋 Susam ve çörekotu da börek yiyormuş hissi yaratıyor herkese tavsiye ederim 👍🏻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melek Yazgül Y.
Melek Yazgül Y. · 36 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk defa denedim ama bundan sonra sıklıkta tüketeceğim bir ürün. Acıkmakla acıkmamak arasında kaldığımız öğün aralarını doldurmalık bir lezzet. Benim gibi mide sorunu olan ve peynir konusunda aşırı seçici olan birinden bile tam puan aldı. Özellikle belirttiğim gibi az yağlı ve peynirin tadı gerçekten mükemmel. Tek sorun biraz fazla parçalanması ve dökülmesi ama lezzet konusunda diyecek hiçbir şey yok. Akşam çaylarının yanında çok iyi gidiyor . Fiyat olarak da çok makul.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çizi peynirli kremalı milföy böreği ilk kez tattım.Açıkçası yerken çizi bisküvilerindeki o tadı aldım.Çizi bisküvilerini her zaman atıştırmalık olarak severek tüketirim.Milföy börekte onların arasına eklendi.Ağızda dağılışı güzeldi.Sadece milföy olduğundan yerken ve paket açılışında biraz dağılıyor olması biraz sorun oldu benim için.Onun dışında içeriğini,peynirinin tadını beğendim.Dışarda atıştırmalık olarak çantamda bulunduracağım besinler arasına girdi bile.Teşekkürler denebunu!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.