Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Ülker Çizi Peynirli Kremalı Milföy Börek
amazon-image
Ülker Çizi Peynirli Kremalı Milföy Börek

Ülker Çizi Peynirli Kremalı Milföy Börek

Ülker Çizi 
  4.43  (13353 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Dışı çıtır çıtır 144 kat açılmış hamuru, üzerinde susam ve çörekotu ile Çizi Peynirli Kremalı Milföy Börek.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%45
%31
%5
%0
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Hayal E.
Hayal E. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ülker'den yine ''Atıştırın, açlığınızı yatıştırın'' sloganının hakkını misliyle veren bir ürün. Bu tarz hamur işi, doyurucu, öğün yerine de geçebilecek ürünler için pastaneler, fırınlar kovalanır genelde. Marketlerde satılan kekler, bisküviler dışında pek bir alternatifimiz olmaz. Özellikle çalışan insanlar için öğle yemeğinden akşam öğününe kadar geçen süre zarfında ''açlığımızı yatıştırmak'' adına büyük kolaylık ve pratiklik at çantana, çekmecene dursun kesinlikle tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce duymuştum ancak bir türlü denemeye fırsat olmamıştı. hem ısıtarak hemde soğuk yiyebileceğimiz bir ürün. Bende iki şekilde yiyip öyle karşılaştırmak istedim. Dışındaki milföyü çok beğendim lezzetliydi. Isıttığım çizinin iç dolgusu neden bilmiyorum bana çok tuzlu geldi. Soğuk yediğimde ise dolgu oldukça lezzetliydi. Sıcak yemenin tek iyi yanı dışı daha çıtır oluyor. Sıcak olarak tüketmenin daha lezzetli olacağını düşünmüştüm ama bence soğuk yemesi daha keyifli bir arıştırmalık olmuş. Beğendim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melek Yazgül Y.
Melek Yazgül Y. · 36 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk defa denedim ama bundan sonra sıklıkta tüketeceğim bir ürün. Acıkmakla acıkmamak arasında kaldığımız öğün aralarını doldurmalık bir lezzet. Benim gibi mide sorunu olan ve peynir konusunda aşırı seçici olan birinden bile tam puan aldı. Özellikle belirttiğim gibi az yağlı ve peynirin tadı gerçekten mükemmel. Tek sorun biraz fazla parçalanması ve dökülmesi ama lezzet konusunda diyecek hiçbir şey yok. Akşam çaylarının yanında çok iyi gidiyor . Fiyat olarak da çok makul.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çizi peynirli kremalı milföy böreği ilk kez tattım.Açıkçası yerken çizi bisküvilerindeki o tadı aldım.Çizi bisküvilerini her zaman atıştırmalık olarak severek tüketirim.Milföy börekte onların arasına eklendi.Ağızda dağılışı güzeldi.Sadece milföy olduğundan yerken ve paket açılışında biraz dağılıyor olması biraz sorun oldu benim için.Onun dışında içeriğini,peynirinin tadını beğendim.Dışarda atıştırmalık olarak çantamda bulunduracağım besinler arasına girdi bile.Teşekkürler denebunu!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
FURKAN U.
Furkan U. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yılların 'Kat Kat Tat'ı ile 'Çizi' ortaklık yapmış sanki. Çizi efsanesinden klasik böreğimize ufak bir dokunuş. Peynirli kremalı puf milföy. Isıtılarakta tüketilebiliyor. Hem hafif, hem lezzetli, hem çıtır çıtır.. Tüm 'hem'ler bu börekte. İç kreması inanılmaz lezzetli. Peynir hissedilir, milföy kısmı çıtır çıtır. Susam ve çörekotu dokunuşu evde yapılmış hissi vermiş. Isıtıldığında tadı 10 kat daha güzelleşiyor. Daha fazla diyecek söz yok, sadece alkışlayabilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hilal Ö.
Hilal Ö. · 33 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce duymamıştım sanırım yoğun çalıştığım için ama o yoğunluktan çıkıp akşam pakette görüp tükettim ve akşam yemeği hazırlayana kadar tok olmamı sağladı. Bu beni gerçekten memnun etti. 1 saat kadar tok kalmamı sağladı bence ara öğün olarak çok rahat tüketilebilir. Çörek otu ve susamın tercih olmasını dilerim. Sağlık nedeniyle tüketmemem gerekiyor fakat çok rahatsız etmedi bu sebepten ötürü asla yemem demem. Peynirli çizi kokusunun içinde olması da hoşuma gitti. Peynir lezzeti, hamur oranı çok iyi olmuş.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mizgin T.
Mizgin T. · 32 · Diyarbakır
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tadı cidden güzel özellikle peynir aroması damakta sonradan güzel lezzetli bir tat bırakıyor fiyatı tadına göre çok çok iyi ben reklam tanıtımıni izlemiştim mikro dalgaya atip sıcak sıcak çayın yaninda afiyetle yedim çalışan hanımlarda misafirleri için çayların yanina uzun süre bayatlamayan atistirmaliklar olarak görebilirler ve kimseye satın aldığınızı söylemeseniz kimsede bunu aldığınızı düşünmez annemiz yapmış gibi lezzetli ve doyurucu kesinlikle tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özhan ÇARKLI
Özhan Çarkli · 45 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çıtır çıtır ve peynir tadı çok güzel, doyurucu, lezzetli, fakat yedikten sonra ağızda kalan donuk yağı tadı oluyor. Çay gibi sıcak bir içecekle iyi gider.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
cemre cebeci
Cemre Cebeci · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce ürünün bisküvi halinde olanını denedim. Ürünün bu formunu daha çok beğendim. Gerek milföy çıtırlığı böreği andıran hali gerek üzerindeki susam ve çörek otlu hali gayet lezzetli. Peynirinden dolayı ilk yediğimde sıcak halde tüketme ihtiyacı hissettim sonra sıcak olarak tükettiğimde tam anlamıyla ürünün lezzetini alabildim.Ara öğün olarak değerlendirilebilir hatta duruma göre öğle yemeği çayın yanına da yenilebilir. Fiyat olarakta uygun tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Cemile Ç.
Cemile Ç. · 29 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle ürünün iç dolgusuna bayıldığımı söyleyerek başlamak istiyorum. Alışkın olduğumuz çizi kremasıyla beraber hafif peynir tadı da geliyordu ve yedikçe yedirecek bir şeydi resmen. Öğün olarak değil atıştırmalık olarak yenmesi daha iyi olur. Öğün olarak yiyecekseniz en azından bi 3 tane falan lazım bence :) Üzerinde ısıtarak da yenilebileceği yazıyordu, ben soğuk yedim ama eminim ısıtarak çok daha güzel olur. Kesinlikle tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.