Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Neutrogena Hydro Boost Hyalüronik Konsantre Serum
amazon-image
Neutrogena Hydro Boost Hyalüronik Konsantre Serum
Neutrogena Hydro Boost Hyalüronik Konsantre Serum

Neutrogena Hydro Boost Hyalüronik Konsantre Serum

Neutrogena 
  4.62  (977 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Neutrogena® Hydro Boost Hiyalüronik Konsantre Serum Faydaları

  • Cildi derinlemesine nemlendirir ve dolgunlaştırır
  • Günlük nemlendiricinin etkisini artırır
  • Cildin hiyalüronik asit üretimini destekler
  • 14 günde konsantre bakım sağlar
  • Yalnızca 2 haftada yumuşacık, yenilenmiş ve sağlıkla ışıldayan bir cilt sağlamaya yardımcı olur
  • Prebiyotik teknolojisiyle cildin kendi kendini nemlendirmesini sağlar

Neutrogena® Hydro Boost Hiyalüronik Konsantre Serum Özellikleri

  • Hydro Boost ailesinin en yüksek oranda hiyalüronik asit içeren üyesidir
  • 2 çeşit hiyalüronik asit içeriği sunar
  • Provitamin B ve prebiyotikler içerir
  • Parfümsüz, hassas ciltlere uygun ve hipoalerjeniktir
  • Hassas ciltler dahil tüm cilt tiplerine uygundur
  • Mineral yağ içermez, gözenekleri tıkamaz

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%65
%23
%4
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Sedanur P.
Sedanur P. · 24 · Samsun
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce hiç serum kullanmadım ama bu ürün sayesinde artık kullanmaya başlıcam sanırım. Cildimin yapısı kuru olduğu için neme ihtiyaç duyuyor.Bu ürün fazlasıyla nem ihtiyacımı yerine getirdi. Cidim artık daha parlak.Kuru ciltliler çok iyi bilir ki fondöten sürdüğümüzde bir süre sonra pütürlülük oluşur.Bu ürün sayesinde artık böyle bir sorun yaşamıyorum. Makyaj yaptığımda cildim artık pürüzsüz gözüküyor :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 41 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hyalüronik serum cilt bakım rutinimde olmazsa olmazımdır. Bir çok markanın serumunu kullandım. Neutrogena markasının da serumunu çok başarılı buldum. Ambalajı çok ilgi çekici olmuş. İçeriği de güvenili ve kaliteli. Ciltte hemen emiliyor. Cildimde nem tutuması arttığını hissettim. Yaz ve kış aylarında rahatça kullanılabilinecek bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şule Kübra K.
Şule Kübra K. · 26 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce yüksek fiyatlı serumlar denedim ve serum kullanmayı pek seven bir insan değilim, o kadar konsantre formüller cildime ağır geliyor gibi hissediyorum. Bu ürünü de çekinerek kullandım, minik sivilce yapacak mı ya da cilt yapımı bozup yağlandıracak mı diye ama korktuğum gibi olmadı. Çok az uyguladım geceleri, aplikatoru kullanışlı, minik minik tanecikler masaj yaparken kayboluyor zaten cildi çizecek bir şey değil. Yarım saatte bile o parlaklık ve nem geldi yüzüme. Serum ve nemlendiriciyi aynı anda kullanmıyorum sadece birisini kullanıyorum. Bu serumu kullandığım zamanlar nemlendiriciye ihtiyaç duymadım. Genel olarak etkisinden memnun kaldım. Kuru ciltler çok sever, karma olanlar haftada 1-2 kullanır, yağlı ciltler de haftda 1 kullanırsa cilt bariyerleri için rahatlatıcı olabilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Reyhan G.
Reyhan G. · 42 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çabuk emilimi ve anında etkisi süper soğuk havalar nedeniyle cildim kurur pul pul dökülürdü çoğu nemlendirici ise t bölgesinde sivilce yapardı bu sebeple düzenli kullanamazdım bu üründe şuana kadar hiç böyle bir durum yaşamadım ayrıca dudak çevresi ve alın bölgesinde aydınlanma ve farkedilir daha canlı ve daha gergin bi görüntü var çok beğendiğim nadir ürünlerden
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rana C.
Rana C. · 29 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
şişesinin şekline ve içerisindeki parlak parçacıklara BAYILDIM. çok güzel nemlendiriyor ve esneklik sağlıyor. şişesini o kadar güzel yapmışlar ki insan kullanırken kendisini özel hissediyor. hemen kontrol ettim içerisine bittikten sonra birşeyler doldurabilir miyim diye ve doldurulabilir duruyor sonrasında şişeyi kullanmaya devam edeceğim ve ürünü de muhtemelen tekrar alacağım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Eda T.
Eda T. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Karma ve problemli bir cilt yapım var. Kış günlerinde sanki cilt problemlerim artıyor. Kuruluk başlıyor yüzümde pul pul dökülmeler oluyor. Haliyle bu durumda bana kötü hissettiriyor. Ürünü kullandım ve yüzüm sanki parladı aydınlandı kendine geldi. Kırışık görüntülerim azaldı. Kızarıklıklarım geçti. Cildimin yenilendiğini hissediyorum :) Şiddetle tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Selda Ç.
Selda Ç. · 49 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün şişesini çok beğendim. Cildi nerlendirmesi bi harika. Bir damlası bile yüzümü nemlendirmeye yetiyor. Cildime masaj yaparak kullandım çabuk emildi ve yapışkan bir his bırakmadı. Ciltte fresh bi görünüm bırakıyor uzun süreli kullanımda çok daha fazla etkisini görmek mümkün olacak. Kesinlikle herkese tavsiye ediyorum mutlaka bi şans verin 😍👍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Damla Y.
Damla Y. · 30 · Gaziantep
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Serum kolay yayılıyor, hızlı emiliyor. Kuruyuncaya kadar yapış yapış bir his var ama kuruduğu zaman o his yok oluyor. Yaklaşık bir haftadır düzenli olarak kullanıyorum. Cildim daha nemli, yumuşacık ve sağlıklı oldu. Bittiği zaman mutlaka alacağım ürünlerden birisi kesinlikle herkese tavsiye ediyorum. Bu ürünü deneye bilmem için aracı olduğunuz için teşekkürler DENEBUNU 💙💜
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülşah E.
Gülşah E. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Genel olarak beğendim. Hassas bir cildim olduğu için yeni bir ürün denerken endişelenirim fakat bu ürün endişemi boşa çıkardı. Özellikle yapışkan bir dokusu olmamasını sevdim. Sadece ürünün şişesi daha farklı olabilirdi cilde uygularken tepesindeki yere bastırmak biraz zorluyor. Klasik serum şişelerini tercih ederdim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 28 · Samsun
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Karma bir cildim var ve kuru olan kısımlar pul pul dökülmeye çok meyilli. 2 haftaya bile kalmadan 5-6 günde cildimi neme doyurdu ve güzel bir parlaklık sağladı. Biraz sivilcelenme oldu ama mens dönemim ile mi ilişkili üründen mi kaynaklandı onun tam ayrımını yapamadım. Kesinlikle nemlendirici serum arayanlara tavsiyeee
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.