Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Neutrogena Hydro Boost Hyalüronik Konsantre Serum
amazon-image
Neutrogena Hydro Boost Hyalüronik Konsantre Serum
Neutrogena Hydro Boost Hyalüronik Konsantre Serum

Neutrogena Hydro Boost Hyalüronik Konsantre Serum

Neutrogena 
  4.62  (977 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Neutrogena® Hydro Boost Hiyalüronik Konsantre Serum Faydaları

  • Cildi derinlemesine nemlendirir ve dolgunlaştırır
  • Günlük nemlendiricinin etkisini artırır
  • Cildin hiyalüronik asit üretimini destekler
  • 14 günde konsantre bakım sağlar
  • Yalnızca 2 haftada yumuşacık, yenilenmiş ve sağlıkla ışıldayan bir cilt sağlamaya yardımcı olur
  • Prebiyotik teknolojisiyle cildin kendi kendini nemlendirmesini sağlar

Neutrogena® Hydro Boost Hiyalüronik Konsantre Serum Özellikleri

  • Hydro Boost ailesinin en yüksek oranda hiyalüronik asit içeren üyesidir
  • 2 çeşit hiyalüronik asit içeriği sunar
  • Provitamin B ve prebiyotikler içerir
  • Parfümsüz, hassas ciltlere uygun ve hipoalerjeniktir
  • Hassas ciltler dahil tüm cilt tiplerine uygundur
  • Mineral yağ içermez, gözenekleri tıkamaz

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%65
%23
%4
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Eda y.
Eda Y. · 28 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürünü sürdügün anda ilk hissedilen inanılmaz bir ferahlama hissi oluyor daha sonra ciltte emildiginde nemlendirme etkisi çok güzel ve ürün çok hafif yapıda asla çogu serumda oldugugibi yapış yapış bi his bırakmıyor ben dolapta muhafaza ediyorum çıkarıp sürdügünde serinlik hissini çok seviyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mariam T.
Mariam T. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu serumu gerçekten çok seviyorum, cilt bakım rutinimin ayrılmaz bir parçası haline geldi. Cildimi nemlendiriyor, ışıltı katıyor. Kullandığım diğer serumlara göre ne çok yapışkan ne de çok sulu, yapısı gerçekten mükemmel, tam kıvamında diyebilirim. Özellikle yapısı nedeniyle günlük olarak kullanmaktan çok zevk aldığım bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
NAZLI E.
Nazli E. · 50 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildi derinlemesine nemlendirir ve dolgunlaştırır Günlük nemlendiricinin etkisini artırır Cildin hiyalüronik asit üretimini destekler 14 günde konsantre bakım sağlar Yalnızca 2 haftada yumuşacık, yenilenmiş ve sağlıkla ışıldayan bir cilt sağlamaya yardımcı olur Prebiyotik teknolojisiyle cildin kendi kendini nemlendirmesini sağlar
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülşah E.
Gülşah E. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Genel olarak beğendim. Hassas bir cildim olduğu için yeni bir ürün denerken endişelenirim fakat bu ürün endişemi boşa çıkardı. Özellikle yapışkan bir dokusu olmamasını sevdim. Sadece ürünün şişesi daha farklı olabilirdi cilde uygularken tepesindeki yere bastırmak biraz zorluyor. Klasik serum şişelerini tercih ederdim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 28 · Samsun
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Karma bir cildim var ve kuru olan kısımlar pul pul dökülmeye çok meyilli. 2 haftaya bile kalmadan 5-6 günde cildimi neme doyurdu ve güzel bir parlaklık sağladı. Biraz sivilcelenme oldu ama mens dönemim ile mi ilişkili üründen mi kaynaklandı onun tam ayrımını yapamadım. Kesinlikle nemlendirici serum arayanlara tavsiyeee
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hale K.
Hale K. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
içeriğine bayıldım hiyalüronik asit provitamin b ve prebiyotik içeriyor. kullandıktan sonra çok hafif bir yapışkan his kaldı ama hemen oda yok oldu. ambalajı çok kullanışlı. içerisinde minik minik parteküller var kullanırken yok oluyolar çok hoşuma gitti kullanımı. Kullanırken çok zevkli, dokusu kokusu mükemmel.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 23 · Erzincan
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tek kelimeyle BAYILDIM.Ürün cildimi bebek gibi yaptı gerçekten daha önce bu kadar kısa sürede böyle etkisini gördüğüm bir ürün kullanmamıştım.Tüm çevreme önereceğim bir ürün kesinlikle parasına değen bir ürün.Sürekli kullanacağım cilt bakımımda sürekli olacak bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve K.
Merve K. · 35 · Denizli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yüzümüzün ihtiyacı olan nemi tek başına sağlayan bir ürün. Günlük veya makyaj altına uyguluyorum. Zaten eline birazcık aldığında bile o nemi hissediyorsun. Hassas bir cildim var. Kızarıklık sivilce yapmadı. Yumuşacık oldu. İlerleyen süreçte daha da iyi olacağına inanıyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esmanur D.
Esmanur D. · 23 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yüzümü kirden arındırdıktan sonra ilk olarak bunu sürüyorum. Biraz gerdiği için üzerine nemlendirici de uyguluyorum. Etkisi gerçekten çok güzel, yağlı bir cilde sahibim ve ihtiyacım olan nemi sağladığını söyleyebilirim. Kuru ciltliler için nasıl bir etkisi olur bilmiyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
abdi y.
Abdi Y. · 25 · Mersin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
cildim ürünü kullanmadan önce kuru ve sertti, nem dengesi yetersiz olduğundan sürekli yağlı bir cildim var diye düşünüyordum, ürün cildimin nem dengesini sağlayıp gün içerisinde saatlerce cildimin nem’li kalmasını sağlıyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.