Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Nescafé 3ü1 Arada Gold Yoğun
amazon-image
Nescafé 3ü1 Arada Gold Yoğun

Nescafé 3ü1 Arada Gold Yoğun

3ü1 Arada 
  4.46  (6168 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

YOĞUN KAHVE TADINI SEVENLER İÇİN ÖZENLE HAZIRLANDI.

ACI BİR TAT BIRAKMADAN, KAHVE DENEYİMİNİ ZİRVEYE TAŞIMAK İSTEYEN GERÇEK KAHVE TUTKUNLARI İÇİN…

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%66
%20
%7
%3
%2
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Ece Acun
Ece Acun · 42 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Uzun süredir üçü bir arada kahve almıyor ve içmiyordum.Bu markanın Klasik üçü bir aradasını çok aşırı şekerli ve yağlı buluyordum artık otobüslerde falan orantısız küçük sularla içe içe tadını bırak kokusu bile içimi kaldırıyordu. O yüzden pakette bu ürünü görünce hiç sevinmemiştim kardeşime denetecektim ama ales çalışmaktan beynimin yandığı bir gece yarısı masada göz göze geldik. Valla kolayıma geldi diye deneyeyim dedim . Tadı kesinlikle yenilenmiş. Şeker oranı daha mantıklı. Yağlı krema tadını bu sefer daha az aldım. Normalde hani kokusundan tanırsın ya nescafe üçü bir aradayı buna hmm bu neymiş dedirtir kokusu. Gold severim nescafemi bunun yoğun olması tadını sevdirdi. Yine de varsa sadesini tercih ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Selen L.
Selen L. · 28 · Kayseri
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bana orijinal 3’ü 1 arada çok yeterli gelmiyordu kahve lezzeti olarak. Evde ayrı ayrı hazırlarken de kahveyi süt tozundan daha fazla koyarım zaten ve normal nescafedense gold olan benim için çok daha lezzetli. Benim evde yaptığım karışımın neredeyse aynısı bir ürün olmuş. Pratikliği çok güzel bu yüzden. Ve ev dışında da hızlıca tüketebileceğim bir seçenek olmuş. Ayrıca klasik 3’ü1 aradanın kokusundaki yanıklık hiç hoşuma gitmiyordu kahveden uzak bir kokuydu ama bu direkt olarak kahve kokuyor. Zaten içinde iri iri kahve granüllerini görüyorsunuz. Paketine bayıldım çok farklı ve albenili duruyor. Lüks bir ürün hissi verdi bana. Ben her şeyiyle çok beğendim bir daha alırım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rabia Y.
Rabia Y. · 26 · Ağrı
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hızlıca hazırlayabileceğim ama aynı zamanda kahve tadını da net bir şekilde alabileceğim bir ürün ararken denedim. Paketi açıp sıcak suyu eklediğim anda kokusu hemen yayılıyor. İlk yudumda o beklediğim yoğun ve dolgun kahve lezzetini fazlasıyla aldım. Süt veya krema tadı baskın değil; tam tersine kahvenin kendisi ön planda kalıyor. Gold çekirdeklerin getirdiği o pürüzsüz içim ve bardağın üzerindeki ince köpük tabakası gayet başarılı. Şeker oranı kahvenin sertliğini güzel dengelemiş, ne çok acı ne de bayıcı bir tatlılığı var. Ofiste veya evde pratik yoldan zengin bir kahve tadı yakalamak isteyenlere kesinlikle tavsiye ederim.Tekrar alıp kullanacağım kesinlikle. ☕💐
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Serap H.
Serap H. · 36 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kahve seven birisi olarak tabii ki Nescafe markası kullanıyorum fakat daha önce gold içmemiş veya kullanmamıştım neden bilmiyorum. Paketi açtıktan sonra ise direk büyülendim yoğun kokusu ile direk beni etkiledi. Yoğun bir tat ve yumuşak bir içim ile de beni hemen kazandı. Genelde kahveyi sütlü tercih eden birisi olarak nescafe gold süte ihtiyaç duymadan kahvenin aromasını hissetmemi ve aynı zamanda süt ile içilen yumuşak içimi de benim için sağladı.Bundan sonra büyük paketlerden alıp bir köşeye koymayı düşünüyorum. Nescafe Gold kahve seviyorsanız kesinlikle almanız gereken bir ürün tavsiye ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra Gözde E.
Büşra Gözde E. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gerçekten "Yoğun": Adının hakkını sonuna kadar veriyor. Paketi açar açmaz buram buram kahve kokusu geliyor. İçimi sert, kahve tadı çok baskın ve kafein etkisi harika. Uykusuz sabahlarda anında kendime gelmemi sağladı.Pratiklik ve Gerçek Kahve Lezzeti Bir Arada! ☕️✨ ​Denebunu kutumdan çıkan ve beni en çok mutlu eden ürünlerden biri oldu. Yoğun tempolu günlerde uzun uzun kahve demlemeye vakit bulamadığım için hazır kahveler benim kurtarıcım oluyor. Ancak genelde hazır kahvelerdeki o fazla şekerli ve yapay krema tadından hoşlanmam. Bu ürün ezber bozdu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülben Z.
Gülben Z. · 27 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yoğun aroması acı tat vermeden zenginliğini ortaya koyar vaziyette. Sütü 3ü1 aradalar için fazla bulanlar için birebir. Üstelik filtre kahveye bile değişebilirim...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 33 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
“İlk kez denedim ve tadını gerçekten çok beğendim 😍 Özellikle kahve yoğunluğu tam kararında olmuş, klasik 3’ü1 aradalara göre aroması daha belirgin ve daha keyifli geldi. Soğuk içim olması da ayrı güzel, özellikle sıcak havalarda buz gibi hazırlayınca kahveci içeceği gibi oluyor ☕🧊 Şeker ve kahve dengesi de başarılı, ne fazla ağır ne de çok hafif. Hazırlaması pratik olduğu için gün içinde kurtarıcı oluyor 😊 Bundan sonra evde sürekli bulunduracağım ürünlerden biri oldu, kahve sevenlere kesinlikle tavsiye ederim 🤎”
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ebru O.
Ebru O. · 32 · Edirne
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok güzel yoğun kahve sever insanlara hitap ediyor tadı kokusu çok güzel tek kötü yanı içinde kahve beyazlatıcısının olması onun dışında gayet güzel
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ebru sümeyye A.
Ebru Sümeyye A. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Normalde çok sert kahve tercih etmem ama Nescafé 3ü1 Arada Gold Yoğun’u merak ederek denedim ve beklediğimden daha çok sevdim. Kahve aroması belirgin ve klasik 3’ü 1 aradalara göre daha yoğun hissediliyor. Yoğun olmasına rağmen içimi rahatsız edecek kadar sert gelmedi. Özellikle daha güçlü kahve tadı sevenler için güzel bir alternatif olmuş. Pratik hazırlanması da ayrıca avantaj, kahve keyfi için güzel bir seçenek ☕✨
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aydan A.
Aydan A. · 28 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nescafé 3'ü 1 Arada Gold Yoğun, özellikle hazır kahve pratikliğinden vazgeçemeyen ama daha baskın ve gövdeli bir kahve tadı arayanlar için çok başarılı bir ürün. Standart 3'ü 1 Arada paketlerine kıyasla kahve yoğunluğunun ve Gold çekirdek kalitesinin artırıldığı net bir şekilde hissediliyor. Krema ve şeker dengesi kahve tadını gölgelemeyecek şekilde ayarlanmış; yumuşak içimli ama karakterli bir kahve deneyimi sunuyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.