Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Nescafé 3ü1 Arada Gold Yoğun
amazon-image
Nescafé 3ü1 Arada Gold Yoğun

Nescafé 3ü1 Arada Gold Yoğun

3ü1 Arada 
  4.46  (6168 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

YOĞUN KAHVE TADINI SEVENLER İÇİN ÖZENLE HAZIRLANDI.

ACI BİR TAT BIRAKMADAN, KAHVE DENEYİMİNİ ZİRVEYE TAŞIMAK İSTEYEN GERÇEK KAHVE TUTKUNLARI İÇİN…

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%66
%20
%7
%3
%2
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

İrem Ezgi G.
İrem Ezgi G. · 21 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nescafe Gold 3ü1 Arada Yoğun İçim, kahve kokusunu ve o güçlü aromayı derinden hissetmek isteyenler için kesinlikle nokta atışı bir ürün olmuş. Yumuşak içimli olanlara kıyasla kahve tadı çok daha ön planda, krema ve şeker oranı kahvenin o asil sertliğini gölgelememiş. Özellikle sabahları ayılmak veya gün boyu enerjiyi yüksek tutmak için harika bir doping. Yoğun ve zengin aromalı hazır kahve arayanlar mutlaka şans vermeli, ben bayıldım!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Betül T.
Betül T. · 27 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nescafe 3’ü 1 Arada Gold Yoğun’u ilk kez denedim, gerçekten klasik 3’ü 1 aradalara göre daha yoğun bir kahve tadı veriyor. İçimi yumuşak ama kahve aroması belirgin, sabah hızlıca hazırlanırken ya da iş arasında mola verdiğimde tam istediğim kıvamı sağlıyor.Tat oranı dengeli olduğu için ne çok tatlı ne de çok ağır geliyor. Pratik olmasıyla birlikte kahve keyfini biraz daha özel hissettiren bir seçenek olmuş !
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Naile Gül G.
Naile Gül G. · 27 · Edirne
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ambalajın materyali bile çok güzeldi.Sabah okula-işe vb. giderken yanıma aldığım termosa koydum.Yoğun kokusu ve tadıyla güne iyi bir başlangıç sağlarken modumu yakalamamı da sağladı.Beklentimin çok çok üzerinde bir tadı vardı.Güncelde kullandığım kahvenin dışında olduğu için çevremdekiler bile kokusundan farklı bir kahve olduğunu anladılar.Bir termos kahveyi 4 kişi içtik :)) Çok lezzetli ve denemeye değer.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif A.
Elif A. · 32 · Van
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Lezzet kokusu tadı herşey güzeldi sert kahve istediğimde bu seçeneği kullanırım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif B.
Elif B. · 30 · Gaziantep
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nescafe Gold uzun süredir tükettiğim bir kahvedir. Çok yoğun keskin kahveleri sevmediğim için genelde granül kahve kullanmayı tercih ediyorum. Nescafe Gold 'da tam istediğim gibi bir lezzet. Hem soğuk hem sıcak olarak hazırlayarak keyifle tüketiyorum. Tekli paketlerde olması da çok pratik olmuş. İstediğim her an her yerde damak zevkine göre kahvemi hazırlayıp içebilecek olma fikri şahane :) teşekkürler nescafeee
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 36 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nescafé 3’ü 1 Arada Gold Yoğun, kahve keyfini pratik şekilde yaşamak isteyenler için oldukça başarılı bir ürün. Kıvamı ve aroması klasik 3’ü 1 arada kahvelere göre daha yoğun ve dengeli. Kahve tadı belirgin olmasına rağmen sert değil, içimi yumuşak ve keyifli. Özellikle yoğun günlerde hızlıca hazırlanabilmesi büyük avantaj sağlıyor. Köpüğü ve aromasıyla kahve molalarını daha keyifli hale getiriyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
bilge b.
Bilge B. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nescafé 3ü1 Arada Gold Yoğun’u genel olarak dengeli ve pratik bir kahve olarak değerlendiriyorum. Kahve aroması standart 3ü1 arada ürünlere göre daha belirgin ve daha yoğun hissettiriyor, bu da kahve tadını daha çok sevenler için bir avantaj. Şeker ve krema oranı ise tadı yumuşatarak içimi kolaylaştırıyor. Gün içinde hızlı bir kahve ihtiyacını karşılamak için ideal bir seçenek olduğunu düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emel T.
Emel T. · 40 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Genelde 3 u 1 arada kahvelerde şeker oranı yüksek gelirdi. Bu 3 u 1 arada şekerini çok sevdim. Tadı hoşuma gitti
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Suna Ö.
Suna Ö. · 36 · Malatya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nescafe 3ü1 Arada Yoğun, özellikle kahve aromasının baskın olmasını sevenler için harika bir tercih. İçindeki kahve, süt ve şeker dengesi özenle ayarlanmış; yoğun kıvamı sayesinde fincanda çok daha dolgun ve tatmin edici bir içim sunuyor. Özellikle sabahları güne zinde başlamak istediğimde veya yoğun bir iş temposunda hızlıca modumu yükseltmek için vazgeçilmezim oldu. Hazırlamasının çok pratik olması ve her pakette aynı lezzet kalitesini sunması büyük avantaj.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilhan Y.
Dilhan Y. · 29 · Yalova
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nescafé 3'ü 1 Arada Gold Yoğun'u denediğimde kahve aromasını klasik 3'ü 1 arada çeşitlerine göre daha belirgin buldum. Kıvamı dengeli, köpüğü yeterli ve içimi oldukça yumuşaktı. Tatlılık seviyesi kahve tadını bastırmadığı için keyifli bir içim sundu. Pratik hazırlanması da günlük kullanım için büyük avantaj sağlıyor. Genel olarak yoğun kahve aroması sevenler için başarılı bir seçenek olduğunu düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.