Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
OBSESSO Iced Cappuccino
amazon-image
OBSESSO Iced Cappuccino

OBSESSO Iced Cappuccino

Obsesso 
  4.35  (4190 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Hani küçük küçük anların birleşmesiyle keyfin daha da köpürür ya… Modunu yükseltecek, keyfini uçuşturacak bi’ lezzetle karşındayız!

OBSESSO Iced Cappuccino yeni çıktı! İlk sen dene istedik 🖤

Anın keyfini köpürten kokusu ve bulut içiyormuş gibi hissettiren kıvamıyla bambaşka bi’ soğuk kahve deneyimi.

Soğuk ve Yavaş İçiniz.

 

Nasıl kullanılır?

Köpük keyfini çıkartmak için çalkala! Keyfin uzuuuun sürsün diye #soğukveyavaş içmeyi unutma!

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%52
%25
%9
%2
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Merve K.
Merve K. · 30 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kahve ağzına sürmeyen sevmeyen ben bu kahveye bayildim hiç sevmem diyerek tereddutle denedim ama böyle bir kahve yok o kadar güzel tadı var ki anlatamam köpüğü olsun tadı olsun sut miktarı olsun muhteşem tam benlik bir kahve artık ben bu kahvenin koligi oldum diyebilirim özellikle bu yaz gününde buz gibi süper gidiyor evime artık koli koli alicam mutlaka deneyin asla pişman olmayacaksınız o kadar diyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Murat K.
Murat K. · 39 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bir kahve tutkunu olarak tek kelimeyle bayıldım. Normalde kahvelerimi hep şekersiz içerim fakat obsesso cappuccino da denge o kadar güzel ayarlanmış ki bence her damak tadına uygun bir lezzet olmuş hem kahveyi hissedip hem şekeri hem de bu kadar yumuşak olması cidden çok güzel ayarlanmış lezzetti. Farklı markalarda da denemeler yaptım ama dengeyi tutturamadıklarını gördüm. Obsesso'nun diğer tatlarını denemek için sabırsızlanıyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Pınar B.
Pınar B. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gerçek bir kahve bağımlısı olarak kesinlikle beğeniyorum. Sadece daha yoğun tat olmasını isterdim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aslı k.
Aslı K. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Soguk kahve konusunda hep onyargılarım vardı .Ta ki Obsesso marka whıte choca mocha ıle tanışana kadar. Tarifsiz begendım ve asla yaz sıcaklarında sıcak kahve içemez oldum.Denebunu kutumda Obsesso Cappucino geldiğinde hemen buzdolabına atıp haziran sıcağında kendimi ödüllendirmiş oldum .Yumuşacık içimli ,bol köpüklü inanılmaz bir deneyimdi .Soğuk kahvede tek tercıhım Obsesso .Bana soğuk kahveyi sevdiren usta Marka 😍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nur K.
Nur K. · 29 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Obsesso markasını daha önce duymuştum ama deneyimleme fırsatım olmamıştı.İlk defa Cappuccinoyu soğuk denedim,çok hoşuma gitti.Kahvenin süt miktarı,kıvamı,kahve miktarı çok iyi ayarlanmış.Köpüğün yoğun olması da ayrıca keyif verdi.Cappuccinoyu çok tercih etmezdim kahve miktarı yoğun gelirdi ama içerken hiç rahatsız edici değildi.Tercihlerim arasında kesinlikle yer alacak.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğba Ö.
Tuğba Ö. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Markanın farklı çeşitlerini zaten tüketiyordum. Ama bunu denememiştim. Deneyince gayet iyi olduğunu ve bu kahve için geç kaldığımı bile farkettim. Yalnız köpük süresi o kadar uzun gelmedi bana. İlk çalkaladığınızda evet güzel baya yoğun ve lezzetli geliyor ama sonlarına doğru çok hissedemiyorsunuz. Ama genel olarak şeker kahve oranı tercih edilebilir düzeyde. Gayet iyi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Vildan B.
Vildan B. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Normalde kahveyi ve içeriğinde kahve olan herhangi bir şeyi tüketmiyorum bana çok ağır geliyor ve sevmiyorum tadını kahvenin, ama bu ürün çok farklı kahveyi ağzına sürmeyen ben kesinlikle tekrar tekrar almayı düşünüyorum o kadar güzeldi ki tadı kelimelere döşemiyorum çok tavsiye ediyorum hem ferah hem hafif. Artık obsesso benim kırmızı çizgim çok çok sevdim 👍🏻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Müzeyyen G.
Müzeyyen G. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kahve tiryakisi biri olarak ürünü çok beğendim. Uzun süreli bir içimde uzun süreli köpük keyfi sağlıyor. Kahve ve süt miktarı da oldukça iyiydi. Yumuşak bir içimi var. Bundan sonra dışarı çıkarken dolaptan çantama atacağım ilk ürünlerden birisi. Özellikle yaz sıcağında ferahlatan bir ürün. Bundan sonra dolabımda eksik olmayacak. Teşekkür ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şerife Hasırcı
Şerife Hasırcı · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü severek ve beğenerek tükettim covid le mücadele ettiğimiz bu zorlu ve sıcak günlerde bilindik cafe nin bilindik sıralarında kuyruk olmak yerine evde alınıp keyifle tüketilebilecek bir ürün. Ben daha önce mochasını uzun bir yolculukta denemiştim lattesini de denebunu vasıtası ile tatmış bulundum biraz daha şekerli geldi tadı ama soğuk soğuk insanın içini ferahlatıyor teşekkürler denebunu
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülşah S.
Gülşah S. · 30 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Obsesso cappuccino yu daha önce hiç içmemiştim. Gelir gelmez dolaba koydum yazın sıcağında o kadar güzel geldi ki içince. Icmeden önce iyice çalkalarsanız mükemmel bi köpük oluyo. Tadı diğer soğuk kahveler gibi sert değil. Çok güzel tatlımsı yumuşak bi içimi var. Kıvamı çok güzel aroma ayarlaması gayet iyi yapılmış. Bundan sonra marketlerde arayacağım bi urun
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.