Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
OBSESSO Iced Cappuccino
amazon-image
OBSESSO Iced Cappuccino

OBSESSO Iced Cappuccino

Obsesso 
  4.35  (4190 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Hani küçük küçük anların birleşmesiyle keyfin daha da köpürür ya… Modunu yükseltecek, keyfini uçuşturacak bi’ lezzetle karşındayız!

OBSESSO Iced Cappuccino yeni çıktı! İlk sen dene istedik 🖤

Anın keyfini köpürten kokusu ve bulut içiyormuş gibi hissettiren kıvamıyla bambaşka bi’ soğuk kahve deneyimi.

Soğuk ve Yavaş İçiniz.

 

Nasıl kullanılır?

Köpük keyfini çıkartmak için çalkala! Keyfin uzuuuun sürsün diye #soğukveyavaş içmeyi unutma!

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%52
%25
%9
%2
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

İslam K.
İslam K. · 27 · Aksaray
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ben şahsen şekerli kahve içmediğim için tercih edeceğim bir ürün değil ama şekerli ve tatlı kahve içmek isteyenler ve sevenler için kesinlikle tavsiye edebileceğim bir ürün oldu kendisi. içerisindeki şeker miktarı çok değil bu yüzden de baymıyor ve kahveyi çok bastırmamış. açmadan önce çalkaladım köpürmesi için çünkü bu şekilde tavsiye edilmiş. ancak uzun süre kalan bir köpükle karşılaşmadım. benim için sorun değildi genel olarak tadını beğendim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve K.
Merve K. · 30 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kahve ağzına sürmeyen sevmeyen ben bu kahveye bayildim hiç sevmem diyerek tereddutle denedim ama böyle bir kahve yok o kadar güzel tadı var ki anlatamam köpüğü olsun tadı olsun sut miktarı olsun muhteşem tam benlik bir kahve artık ben bu kahvenin koligi oldum diyebilirim özellikle bu yaz gününde buz gibi süper gidiyor evime artık koli koli alicam mutlaka deneyin asla pişman olmayacaksınız o kadar diyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Pınar B.
Pınar B. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gerçek bir kahve bağımlısı olarak kesinlikle beğeniyorum. Sadece daha yoğun tat olmasını isterdim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aslı k.
Aslı K. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Soguk kahve konusunda hep onyargılarım vardı .Ta ki Obsesso marka whıte choca mocha ıle tanışana kadar. Tarifsiz begendım ve asla yaz sıcaklarında sıcak kahve içemez oldum.Denebunu kutumda Obsesso Cappucino geldiğinde hemen buzdolabına atıp haziran sıcağında kendimi ödüllendirmiş oldum .Yumuşacık içimli ,bol köpüklü inanılmaz bir deneyimdi .Soğuk kahvede tek tercıhım Obsesso .Bana soğuk kahveyi sevdiren usta Marka 😍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve S.
Merve S. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kahvenin kıvamı ve aroma uyumu şahane. Paketi açtığınız an güzel bir koku karşılıyor sizi. Kahvenin sütle olan uyumu bambaşka bir lezzet oluşturmuş. Normalde ben kahveyi sütsüz tercih ederim fakat içtiğim en güzel sütlü kahveydi mutlaka şans vermelisiniz. Soğukken içtiğinizde kahvenin tadı sütün ferahlığıyla birleşiyor ve kendinizi ödüllendirilmiş gibi hissediyorsunuz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra İrem U.
Kübra İrem U. · 33 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü calkalayarak ve siguk tuketmeniz oneriliyor. Soguk icilmesine kesinlikle katiliyorum. Ancak calkaladiktan sonra kutuyu actiginizda bir taşma meydana geliyor ve bir anda zor durumda kalıyorsunuz. Ürünün tadına kokusuna gelecek olursak kokusunu begendim tadı da hazir kahveye cok benzedigi icin (ki zaten farkli bir iddiasi yok) tam begenemedim ama soguk kahve olarak hemen alip tuketmelik bir ürün olmus az da olsa begendim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma K.
Fatma K. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü ilk kez tadıyorum ve tadı gerçekten çok güzeldi. Süt ve kahve oranı tam kıvamında olmuş. Ayrıca şeker dengesi de çok güzel şeker sevmeyenler olarak çok aşırı tatlı değil gayet güzeldi. Köpüklü olması ekstra tadı yumuşak sadece içtikten sonra hafif acı Bir tat bırakıyor o da şekerli sevenler açısından kötü olur sanırım benim için gayet iyiydi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sümeyye O.
Sümeyye O. · 32 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Obsesso'nun tüm çeşitlerini severek tüketiyorum, çalkaladıkça köpüren Iced Cappuccino’su da bir harika. İçimi güzel şeker oranı dengeli, süt ve kahve tadı birlikte harika uyum sağlamış. Yumuşak bir içime sahip ve kutu hiç bitmesin istiyorsunuz. Verdiği serinlik hissini seviyorum. Obsesso spor ya da yolculuklarda daima yanımda oluyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Vildan B.
Vildan B. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Normalde kahveyi ve içeriğinde kahve olan herhangi bir şeyi tüketmiyorum bana çok ağır geliyor ve sevmiyorum tadını kahvenin, ama bu ürün çok farklı kahveyi ağzına sürmeyen ben kesinlikle tekrar tekrar almayı düşünüyorum o kadar güzeldi ki tadı kelimelere döşemiyorum çok tavsiye ediyorum hem ferah hem hafif. Artık obsesso benim kırmızı çizgim çok çok sevdim 👍🏻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Müzeyyen G.
Müzeyyen G. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kahve tiryakisi biri olarak ürünü çok beğendim. Uzun süreli bir içimde uzun süreli köpük keyfi sağlıyor. Kahve ve süt miktarı da oldukça iyiydi. Yumuşak bir içimi var. Bundan sonra dışarı çıkarken dolaptan çantama atacağım ilk ürünlerden birisi. Özellikle yaz sıcağında ferahlatan bir ürün. Bundan sonra dolabımda eksik olmayacak. Teşekkür ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.