Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
OBSESSO Iced Cappuccino
amazon-image
OBSESSO Iced Cappuccino

OBSESSO Iced Cappuccino

Obsesso 
  4.35  (4190 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Hani küçük küçük anların birleşmesiyle keyfin daha da köpürür ya… Modunu yükseltecek, keyfini uçuşturacak bi’ lezzetle karşındayız!

OBSESSO Iced Cappuccino yeni çıktı! İlk sen dene istedik 🖤

Anın keyfini köpürten kokusu ve bulut içiyormuş gibi hissettiren kıvamıyla bambaşka bi’ soğuk kahve deneyimi.

Soğuk ve Yavaş İçiniz.

 

Nasıl kullanılır?

Köpük keyfini çıkartmak için çalkala! Keyfin uzuuuun sürsün diye #soğukveyavaş içmeyi unutma!

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%52
%25
%9
%2
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Merve S.
Merve S. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kahvenin kıvamı ve aroma uyumu şahane. Paketi açtığınız an güzel bir koku karşılıyor sizi. Kahvenin sütle olan uyumu bambaşka bir lezzet oluşturmuş. Normalde ben kahveyi sütsüz tercih ederim fakat içtiğim en güzel sütlü kahveydi mutlaka şans vermelisiniz. Soğukken içtiğinizde kahvenin tadı sütün ferahlığıyla birleşiyor ve kendinizi ödüllendirilmiş gibi hissediyorsunuz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra İrem U.
Kübra İrem U. · 33 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü calkalayarak ve siguk tuketmeniz oneriliyor. Soguk icilmesine kesinlikle katiliyorum. Ancak calkaladiktan sonra kutuyu actiginizda bir taşma meydana geliyor ve bir anda zor durumda kalıyorsunuz. Ürünün tadına kokusuna gelecek olursak kokusunu begendim tadı da hazir kahveye cok benzedigi icin (ki zaten farkli bir iddiasi yok) tam begenemedim ama soguk kahve olarak hemen alip tuketmelik bir ürün olmus az da olsa begendim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma K.
Fatma K. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü ilk kez tadıyorum ve tadı gerçekten çok güzeldi. Süt ve kahve oranı tam kıvamında olmuş. Ayrıca şeker dengesi de çok güzel şeker sevmeyenler olarak çok aşırı tatlı değil gayet güzeldi. Köpüklü olması ekstra tadı yumuşak sadece içtikten sonra hafif acı Bir tat bırakıyor o da şekerli sevenler açısından kötü olur sanırım benim için gayet iyiydi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sümeyye O.
Sümeyye O. · 32 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Obsesso'nun tüm çeşitlerini severek tüketiyorum, çalkaladıkça köpüren Iced Cappuccino’su da bir harika. İçimi güzel şeker oranı dengeli, süt ve kahve tadı birlikte harika uyum sağlamış. Yumuşak bir içime sahip ve kutu hiç bitmesin istiyorsunuz. Verdiği serinlik hissini seviyorum. Obsesso spor ya da yolculuklarda daima yanımda oluyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Leyla asya T.
Leyla Asya T. · 30 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kahvesini her zaman şekersiz içmeyi seven ve soğuk kahve fikrini sevmeyen biri olarak ilk defa şekerli kahve deneyimledim. Ve tadını şeker oranını kahve ve süt uyumunu çok beğendim hatta sürekli tercih edebileceğim bir içecek oldu diyebilirim. Bunun yanısıra ambalajı gayet orijinal ve hoş. Kesinlikle tüketilmesini denenmesini tavsiye ediyorum 🧊☕
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
SÜLEYMAN A.
Süleyman A. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
obsesso markasını daha önce sosyal medya sayesinde bir kaç defa duymuştum fakat hiç deneme fırsatım olmamıştı dene bunu sayesinde Iced Cappuccino deneme fırsatım oldu.Kahve bağımlısı bir insan olarak kahvenin her türlü çeşit ve şeklini ister sıcak ister soğuk hepsini deneyimlemeyi severim. Çok tatlı bir aroması olduğunu düşünmüyorum. Fakat yine de yumuşak içimli diyebileceğimiz bir buzlu kahve.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yasemin B.
Yasemin B. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Soğuk kahve seven bir insan değilim aslında denebunu obessoyu gönderince bi deneyeyim dedik hatta eşim de ortak oldu bu kadar begenecegimi tahmin etmiyordum ya hayatımda bu kadar yumuşak icimli bir kahve görmedim ben çok sevdim bundan sonra kesinlikle alırım insanın su gibi yanında tasiyasi geliyor teşekkürler denebunu🌸
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ecem A.
Ecem A. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben bu ürünü çok beğendim, normalde Nescafe soğuk kahvelerini içen biriyim, ancak bu ürün bence ondan çok daha lezzetli. Sadece, önemli bir sorun mevcut; ürünü hiçbir yerde bulmak mümkün değil. Ne markette ne de Getir üzerinde ürünü bulamadım. Umarım tedariği yaygınlaşır.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Selinay G.
Selinay G. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Soğuk kahve bu kutuda heyecanla beklediğim bir üründü.Aile olarak soğuk kahveye bayılıyoruz.yaz aylarının vazgeçilmezi.obsesso iced coffee cappuccinoya bayıldık.buzdolabında bekletip çalkalayıp içtik.köpüğünü tadını her yudumda hissettik.kıvamı kahve oranı çok güzeldi bayıldık.soğuk kahve severlere tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emine Ş.
Emine Ş. · 30 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kahve sever biri olarak beğendim içimi yumuşak kahve tadi enfes . Ozellikle sıcak yaz mevsiminde kahve severlerin vazgeçemeyeceği bir içecek diyebilirim . Ürünün ambalajı bence şık tasarlanmış. Dizaynı cool goruntuye sahip . Sanki kahve nin vermiş olduğu bir ağırlık hakim . Bence her yönüyle pazarda yer edilebilecek bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.