Petite Maison Pembe Kil Maskesi
Petite Maison Pembe Kil Maskesi 80 ml Pembe Greyfurt özü, pembe kil ve shea yağı ile geliştirilmiş 3 güçlü etki sayesinde cildi temizler, arındırır ve korur. Kremsi formu sayesinde kolay uygulamaya sahip maske Cildi kurutmadan fazla yağdan ve gözeneklere nüfus ederek derinlemesine temizlik sağlar. Bu sayede cildin nefes alır ve günden güne sağlıklı bir görünüme kavuşur. Hızlı ve etkili bir sonuç sağlamak için, Pembe kilin Gücünü keşfetmeye davetlesiniz.
Nasıl kullanılır?
Kil maskesini; yüz, boyun veya vücudunuza uygulayabilirsiniz. Maskeyi cildinizde 10-15 dakika bekletin ve ardından ılık suyla yıkayarak cildinizden çıkarın. Göz ve göz çevresinde cildiniz daha hassas olduğu için temas ettirmemenizi tavsiye ederiz. Cildinizde herhangi bir hassasiyet gelişirse, lütfen bekleme süresini azaltarak kullanın.
Puan dağılımı
Ürün gayet kullanışlı haftada iki kez kullanıyorum cildi güzel temizliyor. İlk kullanımda burnumdaki siyah noktalarda gözle görülür bir temizlenme oldu. Üstelik yıkama sonrası da çok güzel bir his bırakıyor
Cildimde en çok yaşadığım problem gözeneklerdi. Bir haftada düzenli aralıklarla peeling sonrası uyguladım. Bu kadar gözle görülür bir fark beklemiyordum. Kokusu bebeksi ve yapısı güzel. Petite Maison şimdiden yüz bakım rutinimde çok güzel bir yer edindi <3
Paketlemesi kokusu çok güzel bir ürün , cildimi kurutup germeden etki gördüğüm bir kil maskesi oldu. Sivilcelerim daha çabuk söndüğünü gözlemledim ve sonrasında cildim yumaşacık oldu. Tavsiye ederim.
ürünü peeling jeliyle kullandım çok etkili cildimi aydınlattı ve tertemiz yaptı özellikle tonik yardımıyla tüm siyah noktalarımı cildimden kusturdu mükemmel bir ürün kombini bence devamlı kullanacağım ürün listesindeler artık
kokusu ve yapısı çok güzel .kremsi bir maske gibi cildimi yumuşacık yaptı yüzde çok kuruyup germedi yıkayınca köpük gibi çıktı nemlendirdi ve gözenekleri temizleyip sıkı parlak bir cilt ortaya çıkarttı..🎀👍🎀
Çok güzel bir kil maskesi kokusu, dokusu, rengi her şeyiyle dört dörtlük cildim aşırı yağlı olduğu için sürekli kil maskeleri kullanıyordum bu üründe favorilerim arasına girdi daha iki kere kullanmama rağmen faydasını gördüm 😇
Zaten kutuyu ilk açtığınızda ne kadar kaliteli güzel bir ürün olduğunu anlayabiliyorsunuz. çok teşekkürler Denebunu beni bu ürünle tanıştırdığın için.
pembe kil maskesini aşırı beğendim cildi hem çok güzel arındırdı hem de gözenekleri ilk kullanışta bile gözle görünür şekilde azaltı bayıldım
kullandığım kil maskelerini arındırmakta hep zorlandım, bu ürün kolaylıkla yüzümden çıktı. hem de yüzümü gergin ve kuru bırakmadı. memnun kaldım
jel piling den sonra maske kullanmayı tavsiye ediyorum açılan gözeneklerin doğru şekilde kaybolması önemli buluyorum bu üründe gayet ideal

