Petite Maison Pembe Kil Maskesi
Petite Maison Pembe Kil Maskesi 80 ml Pembe Greyfurt özü, pembe kil ve shea yağı ile geliştirilmiş 3 güçlü etki sayesinde cildi temizler, arındırır ve korur. Kremsi formu sayesinde kolay uygulamaya sahip maske Cildi kurutmadan fazla yağdan ve gözeneklere nüfus ederek derinlemesine temizlik sağlar. Bu sayede cildin nefes alır ve günden güne sağlıklı bir görünüme kavuşur. Hızlı ve etkili bir sonuç sağlamak için, Pembe kilin Gücünü keşfetmeye davetlesiniz.
Nasıl kullanılır?
Kil maskesini; yüz, boyun veya vücudunuza uygulayabilirsiniz. Maskeyi cildinizde 10-15 dakika bekletin ve ardından ılık suyla yıkayarak cildinizden çıkarın. Göz ve göz çevresinde cildiniz daha hassas olduğu için temas ettirmemenizi tavsiye ederiz. Cildinizde herhangi bir hassasiyet gelişirse, lütfen bekleme süresini azaltarak kullanın.
Puan dağılımı
Maskeler benim cildimi çok kurutur ancak bu maskeyi kullanıp yüzümü yıkadıktan sonra yüzüm yumuşacık oldu. yüzümü germemesi benim için büyük artı.
ürünün paketi aynı şekilde aşırı şirin kil maskesi cildimi anında aydınlattı ve yumuşacık bir cilt bıraktı geriye kesinlikle tavsiye ediyorum
Cildimde yanma hissi oluştu ama fazla değil. Alerji yapmadı. Yumuşaklık ve derinlemesine temizlik sundu. 2 kullanımda gözenek küçülttü diyemem ama işe yarayacağını düşünüyorum
özellikle pembe kil maskesine bayıldım. anında arındırma ve gözeneklerimi derinlemesine temizleyerek cildimdeki sıkılaşmayı gözlemledim benden tam puan aldı.
Ürünün kıvamı, yoğunluğu çok iyi. Yumuşacık bir krem gibi olmuş dokusu. Bu kil maskesinin ince bir yapısı var. Cildi tahriş etmiyor içindeki partiküller. Sevdim. Rengi de açık pembe bir renk.
Son zamanlarda cildim inanılmaz yağlandı ve gözeneklerim büyüdü sivilce ve siyah noktalar :/ kokusu dokusu harika komple setiyle beraber cilt bakımımı yaptım. Memnun kaldım
Nohut tanesi kadar alıp bütün cildinize uygulayabilirsiniz, çok verimli bir ürün ve sürümü çok kolay. Yüzü tahriş etmeden, kurutmadan temizliyor. maskeyi çıkardıktan sonra yüzümü yumuşacık yaptı.
Kuruluk hissi bırakmıyor yüzümü Yukarıkaraboy sonra yüzümden gerilme hissine olmadı gayet nemli ve gözeneklerim küçük görünmeye başladı keşke kremide olsa
Gözeneklerimin ufak ufak sıkılaştığını hissedebiliyorum uygulamadan sonra tertemiz bir his bırakıyor uzun süre kullanımda gerçekten işe yarayacağını düşünüyorum
Çok güzel bir kokusu var. Dokusu da çok yumuşak. Yıkadıktan sonra tertemiz bir his bırakıyor. Kullandıktan sonra bir nemlendirici kullanmak gerek, her kil maskesinde olduğu gibi.

