Petite Maison Pembe Kil Maskesi
Petite Maison Pembe Kil Maskesi 80 ml Pembe Greyfurt özü, pembe kil ve shea yağı ile geliştirilmiş 3 güçlü etki sayesinde cildi temizler, arındırır ve korur. Kremsi formu sayesinde kolay uygulamaya sahip maske Cildi kurutmadan fazla yağdan ve gözeneklere nüfus ederek derinlemesine temizlik sağlar. Bu sayede cildin nefes alır ve günden güne sağlıklı bir görünüme kavuşur. Hızlı ve etkili bir sonuç sağlamak için, Pembe kilin Gücünü keşfetmeye davetlesiniz.
Nasıl kullanılır?
Kil maskesini; yüz, boyun veya vücudunuza uygulayabilirsiniz. Maskeyi cildinizde 10-15 dakika bekletin ve ardından ılık suyla yıkayarak cildinizden çıkarın. Göz ve göz çevresinde cildiniz daha hassas olduğu için temas ettirmemenizi tavsiye ederiz. Cildinizde herhangi bir hassasiyet gelişirse, lütfen bekleme süresini azaltarak kullanın.
Puan dağılımı
Cildi kurutmadan bu kadar güzel arındırması mükemmell nohut tanesi bile tüm cilde yetiyor ve yumuşacık yapıyor çok beğendim kesinlikle denenmeli
Ürünü düzenli kullandığımda cildimin daha parlak ve gerginleştiğini hissettim. Kokusu da şahane. Ben bu markayı ilk kez kullanıyorum ve çok sevdim
yüzümde gerginlik hissi yaratmadı onu çok sevdim yıkadıktan sonra yumuşak hissettiriyor normalde kil maskesi gerer kurutur ama öyle bi his olmadı
cildimi temiz ve berrak yaptı, irite etmedi kızarıklık bırakmadı, sevdim. Uzun süreli düzenli kullanımda gözenek ve siyah noktalara etki edebilecek bir ürün.
rengini ve dokusunu sevdim. çabuk ariniyor, cok agresif bir maske değil. cildim yağlı olmadığı için 10 günde bir kullanırım yani doğrusu bu gibi geldi. cildimi arindirdi. severek kullanılır.
Ürün cildimi kurutmadı. Kokusu çok hoş ve gayet güzel bir dokusu var. Cildimi parlattı ve cildim canlandı sanki. Akneye meyilli gözenekli bir cildim var ve üründen memnun kaldım.
ÜRÜNÜ ÇOK SEVDİM, CİLDİME HERHANGİ BİR ZARARI OLMADI. KOKUSU ÇOK HOŞ, İŞLEVİ DE ÇOK GÜZEL. :) HEMEN ARKDAŞLARIMA TAVSİYE ETTİM BİLE..
Gözle görülür gözeneklerde küçülme oldu. Cİldimi yumusacık yaptı. Kil maskeleri genelde ciltte kuruluk yapar ama bunda tam tersi oldu kokusu yapısı gercekten cok güzel bir ürün
Gözeneklerimi sıkılaştırdı, maskeyi duruladıktan sonra cilde verdiği dingin hissi sevdim. Cilt bakım rutinime ekledim. Tavsiye ederim.
BEN BU MARKAYI ÇOK SEVDİMMM. İlk defa denebunu ile keşfettim, ürünlerine bayıldım. Önce kil sonra peeling ve göz Altı bakımı yapıyorum. Ürünün kullanımı, verdiği his çok güzel

