Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Pınar Denge Laktozsuz Süt
amazon-image
Pınar Denge Laktozsuz Süt

Pınar Denge Laktozsuz Süt

Pınar Denge 
  4.68  (17501 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Pınar Denge Laktozsuz Süt kolay sindirilir, laktoz intoleransı olan kişilerin sütteki besin değerlerinden faydalanmalarına yardımcı olur.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%65
%20
%3
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Esma A.
Esma A. · 33 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Merhaba.. Kızım sütü aşırı seven bir çocuk. Süt çok kullanımı yüzünden kabızlık oranımız oldukça yüksek. Kolay sindirilmesi, şişkinlik yapmaması benim için avantaj karın ağrıları yaşatmadı. Tabi ki bir anne olarak sütün tadına bakmayı ihmal etmedim açıkcası market sütleri bana artık inek sütünden oldukça uzak tatlar veriyor bu yüzden mümkün olduğunca taze süt temin etmek için uğraşıyordum. Fakat Pınar denge laktozsuz sütten gerçekten süt tadı geliyor. Kıvamı ve tadı gayet iyi. 200ml'lik olması çantada taşıma kolaylığı veriyor. Her yere bizimle gelebilecek ve kolay sindirebileceğimiz bu sütü herkese tavsiye ederim. Sadece çocuklar İçin değil tabi ki biz yetişkinler içinde Süt oldukca önemli kemik ve diş sağlığımız için tüketmemiz gereken besinlerden. E o zaman ne diyelim şişkinlik olmadan vitaminlenelim. Teşekkürler Denebunu.com harika deneme fırsatlarıyla harikasınız.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Almina G.
Almina G. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kesinlikle satın almayı düşünüyorum ve kesinlikle mide sorunu yaşayan arkadaşlar ama çevremi ailemi herkese tavsiye edeceğim. Süt sevip de sütü içmeyenlerdendim. Her sabah zorla çocuklarıma ve kendime süt içirirdim. İnanılmaz bir ağrı ve mide bulanmasi ile gün boyu midemiz mahfolurdu. Kötü olan şey de süt icmeyi artık bırakmıştık. Şimdi o kadar şaşkınım ki Pınar laktozsuz sütün hesabımı tanımlandığını görünce hemen denemek istedim. Laktozsuz olması kolay sindirilmesi şişkinlik yapmaması besleyici olması bir Pınar markası kaliteli olması hafifliği mideyi rahatsız ettirmesi tadı ve sağlıklı olması daha birçok özelliği 😊😊😊 size nasıl teşekkür etsem azdır azdır. Artık çocuklarıma da alıp içiriyorum onlarında hiçbir mide sorunu kalmadı. Okullarına her gün beslenme çantasına ekliyorum onları da sevindirdiğiniz için çok teşekkür ederim denebunu.com ailem ve Pınar ailesi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 29 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Merhaba.. Oğlum sütü aşırı seven bir çocuk. Süt çok kullanımı yüzünden kabızlık oranımız oldukça yüksek. Kolay sindirilmesi, şişkinlik yapmaması benim için avantaj karın ağrıları yaşatmadı. Tabi ki bir anne olarak sütün tadına bakmayı ihmal etmedim açıkcası market sütleri bana artık inek sütünden oldukça uzak tatlar veriyor bu yüzden mümkün olduğunca taze süt temin etmeye çalışıyorum. Fakat Pınar denge laktozsuz sütten gerçekten süt tadı geliyor. Kıvamı ve tadı gayet iyi. 200ml'lik olması çantada taşıma kolaylığı veriyor. Her yere bizimle gelebilecek ve kolay sindirebileceğimiz bu sütü herkese tavsiye ederim. Sadece çocuklar İçin değil tabi ki biz yetişkinler içinde Süt oldukca önemli kemik ve diş sağlığımız için tüketmemiz gereken besinlerden. E o zaman ne diyelim şişkinlik olmadan vitaminlenelim. Teşekkürler Denebunu.com harika deneme fırsatlarıyla harikasınız. Sizi seviyoruz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
NUrsel A.
Nursel A. · 31 · Kars
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Lezzetli bi o kadar da hafif 😍 sağlıklı olması ve kolay tüketilebilir olması Harika bayıldımmmm
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Edanur D.
Edanur D. · 37 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebeğimiz için sindirmesi çok kolay oldu. Gaz problemi olmadı. Ayrıca besleyici de özelliği var. Çok başarılı tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gönül A.
Gönül A. · 34 · Malatya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Mideyi rahatsız etmemesi şişkinlik yapmaması ağrı yapmaması çok çok iyi bir ürün. Laktoz intoleransı olanlar için çok iyi bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşe Y.
Ayşe Y. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Midesi hassas olanlar ve haafiiif bir süt içmek isteyenlerin derdine derman olmuş süper bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep Y.
Zeynep Y. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Genelde sütü kahvede,tatlıda,yulafla birlikte kullanırım. Normal sütler kesinlikle bende şişkinlik yapar.Rahatsız eder.Artık laktozsuz sütlerin de varlığı beni bir o kadar mutlu etti.Çünkü süt bazı şeyler için vazgeçilmez bir şey.Ama insana rahatsızlık verdiğinde de gerçekten çekilmez oluyor.Pınar'ın bu sütü de çok güzel.Tadı diğer sütlerden farklı biraz tatlımsı bir aroması var ve bu sütü sade içmeyi kolaylaştırıyor.Özellikle küçük paketlerde tek içimlik yapılması da büyük avantaj.Tek sıkıntısı diğer sütlere göre fiyat olarak daha pahalı olması belki fiyatı biraz daha uygun tutulsa daha iyi olabilir.Yoksa tat koku rahatsız etmemesi yönüyle çok büyük avantaj.Markanın da güvenilir olduğunu düşünürsek alınabilir.Diğer sütlerde şişkinlik şikayeti yaşayanların denemesi gereken bir ürün olduğunu düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gökçe G.
Gökçe G. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle benim midem çok hassas şimdiye kadar neden laktosuz süt icmemisim anlamadım ürünün farkını anlamak için direkt sade bir şekilde kendim içtim cidden inanılmaz hafif süt içmeye çekiniyordum inanılmaz gaz yapıyordu karnım sisiyordu ürünü kullandım hemen marketten aldım kahveme koydum çok çok hafif oldu hiç dokunmadı iyi ki denebunu sayesinde denemiş oldum çünkü benim için ciddi anlamda yarar oldu keşke daha önce alıp kullansaymisim gittiğim yerlerde çantama koyup götürürüm artık süt içmek benim için daha zevkli kesinlikle çocuklar da denemeli çünkü gaz yapmaması çok rahat oluyor süt ömür boyu hayatımızda olan bir yemek gıda teşekkürler tadı da gayet süt tadii zaten hep kullandığımız bir markaydı..bu ürünü de beğendim tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gamze Nur Ş.
Gamze Nur Ş. · 40 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
laktozsuz olması tamm bana göre
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.