Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Pınar Denge Laktozsuz Süt
amazon-image
Pınar Denge Laktozsuz Süt

Pınar Denge Laktozsuz Süt

Pınar Denge 
  4.68  (17501 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Pınar Denge Laktozsuz Süt kolay sindirilir, laktoz intoleransı olan kişilerin sütteki besin değerlerinden faydalanmalarına yardımcı olur.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%65
%20
%3
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Canan K.
Canan K. · 35 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
normal şartlarda mide sorunları olan birisiyim ama süt kesinlikle rahatsizlik vermiyor bazı sütleri tükettiginizde oluşan o rahatsızlık hissi kesinlikle yok tadı yerindeydi ayrıca çok hafifti ki yudumlarken bile bunu anlayabiliyorsunuz açıkçası saatler geçti ve ben hâlâ midemde bir sorun göremedim gayet güzel bir deneyimdi ki ürünü ilk defa kullandım tavsiye ederim benim gibi hazımsızlık sorununuz varsa kullanım çok hafifti ve sindireme yardımcı olduğu konusunda bende hemfikirim kabızlık sorunum olur her zaman ama bu çok iyi geldi kesinlikle bnm gibi miğde ve kabızlık sorunu olanlara kesinlikle tavsiye ediyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
FATMA A.
Fatma A. · 33 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Laktozsuzzz hayat istiyordummm. O yemek sonrası şişkinlik süt içememek o kadar kötü birşey ki . Yine mi şişerim ağırlaşırım düşüncesi iğrenç . Başka bir markayı kullanıyordum Pınarı hiç görmedim ama şaşırdım ki Pınar diğer markaya oranla benim için 1 adım daha önde. Pınarı severim reklamları kamuoyuna kendini kanıtlaması herşeyiyle güzel marka . Pınar’la büyüdüm ;) ürün şişkinlik tat hafiflik mideyi rahatsız etmeme gibi durumlarda başarılı geldi benim gibi reflünüz varsa ve birşeyi 40 yararak düşünüyorsanız alın aldırın hatta bence yenidoğanada kullanmalı ki gaz vs problemini önlemek lazım. Teşekkürler denebunu ve Pınar :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif pınar Telli
Elif Pınar Telli · 30 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Oğlum bir yaşına gelince inek sütüne başladık ama oğlumda huzursuzluk ve ishale sebep oldu inek sütü. Üzerinde durmadım, süt vermemeyi tercih ettim. Oğlum şu an 6 yaşında hala süt içmiyor,alışmadığı için. Laktoz intoleransı olduğunu çok sonradan öğrendim. Bu konuda bilinçsizmişim. Şimdi küçük kızımda da aynı şekilde laktoz intoleransı var ama kızıma gönül rahatlığıyla süt içiriyorum. Çünkü artık bilinçli bir anneyim. Laktozsuz süt ürünlerini keşfettim. Pınar online dan indirimli kapıma kadar getiriyorlar. Marketlerde de her yerde ulaşılabilir bir ürün. Süt içinde gaz şişkinlik ve rahatsızlık hissedenler kesinlikle denemesi gerekir. Öneririm 💚
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ferda T.
Ferda T. · 36 · Diyarbakır
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Pınarın tüm süt ürünlerini seviyorum aslında. İşinin ehli bi şekilde yıllardır çizgisini bozmadan üretim yapıyo. Sütünü de beğendim kızımla birlikte içtik ne kadar bundan sonra bu sütü almak istesem de malum piyasalar ve artan fiyatlardan sonra bu pek mümkün olmayacak gibi. Ama almak isteyenlere şöyle söyleyim. İçimi çok hafif sizi rahatsız etmiyo süt sonrası oluşan o şişkinlik ve gaz durumu yok. Özellikle gece yatmadan önce süt içenlere tavsiye ediyorum sizin bütçeniz elverişli ise pınar evinize ve Size mükemmel bi üye olacaktır deneme imkanı sunduğu için teşekkürler denebunu
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kubra K.
Kubra K. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Pınar Denge Laktozsuz gündelik hayatımda kullandığım bir fonksiyonel süt, ilk defa denemiyorum. Bildiğim kadarıyla laktoz intoleransım yok ama normal süt içtiğimde midemde bir ağırlık, şişkinlik ve gaz oluşuyor. Pınar Denge Laktozsuz sütünü keşfettiğimden beri süt içtikten sonra bu sorunların hiçbirisi ile karşılaşmıyorum. Lezzetinde herhangi bir değişiklik bulunmuyor. Özellikle süt içtikten sonra benimle benzer şikayetleri bulunan kişilerin Pınar Denge Laktozsuz fonksiyonel sütünü denemesini mutlaka öneriyorum. Sizler de benim gibi vazgeçemeyeceksiniz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğba Pala
Tuğba Pala · 41 · Kayseri
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Normal sütün tadını sevmeyen oğlum pınar loktozsuz sütün tadını çok beğendi. Laktoz intoleransı olan kişiler için üretilen Pınar Laktozsuz Süt özel içeriği sebebiyle kolayca sindiriliyor. Şişkinlik gaz ve sancı yapmayan Pınar Laktozsuz Süt laktoz intoleransı olanların yanı sıra formunu korumak isteyenler ve diyet yapanlar için çok iyi bir tercih olacaktır. Pınar Laktozsuz Süt kalsiyum ve vitamin açısından oldukça zengin. Gün boyu zindelik vermesinin yanı sıra kas ve kemik gelişimine destek veriyor. Ambalaj tasarımın daha albenili olmasını isterdim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 40 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle benim midem çok hassas şimdiye kadar neden laktosuz süt icmemisim anlamadım ürünün farkını anlamak için direkt sade bir şekilde kendim içtim cidden inanılmaz hafif süt içmeye çekiniyordum inanılmaz gaz yapıyordu karnım sisiyordu ürünü kullandım hemen marketten aldım kahveme koydum çok çok hafif oldu hiç dokunmadı iyi ki denebunu sayesinde denemiş oldum çünkü benim için ciddi anlamda yarar oldu keşke daha önce alıp kullansaymisim gittiğim yerlerde çantama koyup götürürüm artık süt içmek benim için daha zevkli kesinlikle çocuklar da denemeli çünkü gaz yapmaması çok rahat oluyor 
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aleyna Ş.
Aleyna Ş. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Süt özellikle kalsiyum açısından ihtiyacımız olan bir besin ve gün içinde tahıllı gevreklerle tüketmeyi çok seviyorum. Fakat çok fazla hareket etmediğim günlerde ve sürekli oturarak çalıştığım zamanlarda süt ve süt ürünlerinde bulunan laktoz beni çok rahatsız etmeye başlamıştı. Bende laktozsuz ürünleri tüketmeye başladım. Pınar denge laktozsuzu ise duymuştum ama deneme fırsatı bulamamıştım. Ürünün küçük kutu boyutunda olması beni cok mutlu etti çünkü her yere taşıyabiliyorum ve rahatca tuketebiliyorum. Keisnlikle tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Derya A.
Derya A. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Arkadaşlar ürün elime ulaştığında an tükettim normal şartlarda mide sorunları olan birisiyim ama süt kesinlikle rahatsizlik vermiyor bazı sütleri tükettiginizde oluşan o rahatsızlık hissi kesinlikle yok tadı yerindeydi ayrıca çok hafifti ki yudumlarken bile bunu anlayabiliyorsunuz açıkçası saatler geçti ve ben hâlâ midemde bir sorun göremedim gayet güzel bir deneyimdi ki ürünü ilk defa kullandım tavsiye ederim benim gibi hazımsızlık sorununuz varsa kullanım çok hafifti ve sindireme yardımcı olduğu konusunda bende hemfikirim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
EMEL Ö.
Emel Ö. · 43 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürün bir kere hep kullandığımız ve güvendiğimiz ünlü bir marka.Reyon fiyatlarından dolayı almayı düşünmediğim ve deneyemediğim bir ürün olması dolayısıyla dene bunu sayesınde deneyimleme şansım oldu.İçimi ile ve sonrasında kolay sindirimi sayesinde de çok rahat ve hafif bir his vermesi gerçekten beğenimi kazanmasında büyük etken oldu.Sağlıklı olması da tabi extradan oldu.Almayı düşünürüm ancak keşke biraz daha hesaplı bir ürün olsa daha keyifle kullanır ve tüketilmesinide sağlardım.Ürün başarılı herkese tavsiye edeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.